Сөз ойла, тез ойла ойыны

Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі
1 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
1. 1. 2. 1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау.
1. 2. 9. 1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1. 2. 1. 2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1. 1. 8. 1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
А. Оқушылар н дыбыс мен әрпін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Н дыбысының орнын анықтап, дыбыстық талдау жасайды.
Кейбір оқушылар:
Н дыбысы бар сөздермен сөйлем құрайды.

Жоспарланған уақыт 35 мин Жоспарланған жаттығу түрлері
1. Сөз ойла, тез ойла ойыны.
2. Жұмбақ жасыру.
Басталуы
2 мин Психологиялық ахуал
Қуанамыз арайланған ақ таңға,
Қуанамыз жақсылық болып жатқанға
Қош келіпсіз 1 сыныбына
Сәлем беріп бас иеміз баршаңызға.

Үй жұмысын тексеру 5мин
Кім шапшаң?
Мақсаты: оқушылар А дыбысы бар сөздер айтып, оның қай жерінде орналасқанын айтады, буынға бөледі, дыбыстар санын анықтайды.

Ортасы
Тақырыптың мазмұнын ашу барысында топқа бөлу 20 мин
1. Жұмбақ жасыру.
Ас біткеннің атасы
Қасиетті нан осы.
Қайсы әріптен басталып,
Аяқталған қарашы. (Н )
- Нан деген сөзді оң жағынан, сол жағынан да оқысақ нан деген сөз шығады.
Ендеше бүгін біз сендермен Н дыбыс мен әрпімен танысамыз.
- Н дыбыс қандай дыбыс?
- Қандай сөздерде Н дыбыс кездеседі? Қай жерде?
Нан деген сөзді жазып, тақтада дыбыстық талдау жасау.

2. Үнтаспадан тыңдау
3. Сөздерді оқу.
Н -- А НА, Н -- О НО, Н — У НУ
Сергіту сәті.
4. Дәптермен жұмыс.
* Н дыбысын дәптерге таңбалап жазу
* Тақтаға жазу.
5. Топпен жұмыс.
1 - топ: Ас – атасы нан - деген мақалды құрастырып, түсіндіреді. Сөйлемнің сызбасын сызады.
2 - топ: Н әрпі бар сөздерді суреттерімен сәйкестендіреді.

Петропавл қаласы, №21 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі Хамзина Айсулу Жумабаевна



Ұқсас жұмыстар

Ойын феномен ретінде.ойынның психологиялық негіздері
Бастауыш мектепте ойын түрлерін пайдалану арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Психикалық даму мүмкіндігі шектеулі бар балаларға оқу үрдісін қабылдау қиындығы
Дидактикалық ойындар мен жаттығулар арқылы балаларды тілдің дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Ойын әрекеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың сюжеттік - рольдік ойындары. Балалар ойынының жіктелуі. Шығармашылық және ережелі ойындар
Баланың тілін дамытудағы ойынның маңызы
Мектепалды даярлық сынып балаларын білім беру субъектісі ретінде ойын технологиялары арқылы дамыту
Мектеп жасындағы балалардың ойлауын дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану әдістемесі
Дүниетану сабағында бастауыш мектеп оқушыларының табиғатқа деген эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Қаламгерлік көсемсөзі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
О.Қ.О Созақ ауданының эконом икалық географиялық орны
Мадрид келіссөз үрдісі.
Модаль сөздер
Жып - жылы сөйлеген сөздерімен, Жіберетін бойымды жылындырып
Тіл қазынасы - ескі сөз