Еркін сөйлей білуге дағдыландыру

Жүру барысы
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі.
2. Әділқазыларды таныстыру.
3. Екі топты ортаға шақыру
Сәйгүлік тобы
Сұңқар тобы

Кештің мақсаты:
Ана тілінің қадір - қасиетін түсіне білуге, шешендік өнерге баулу. Тапқырлыққа, шапшаңдыққа үйрету. Еркін сөйлей білуге дағдыландыру. Ой ұшқырлығына шақыру.

1 - айналым
Слайдта тіл туралы өлең жолдары, қанатты сөздер шығады. Асты сызылған сөздердің синонимдерін табу.
Қанатты сөздер
Тілі жоғалған ұлттың өзі де жоғалады. (А. Байтұрсынов)

Ана тілің арың бұл
Ұятың боп тұр бетте,
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
Ана тілі – халық болып жаратылғаннан бері жан дүниесінің айнасы, өсіп - өніп түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі. (Ж. Аймауытов)
Егер ертең туған тілім жоғалар болса, мен бүгін өлуге даярмын. (Р. Гамзатов)
Әрбір саналы, мәдениетті азаматқа ана тілі мен сол ана тіліндегі әдебиеттің қадірін білмеу - мәдениетсіздік. (М. Әуезов)

2 - айналым
Жұмбақтар шешу. Ішінде жұмбақтың шешімі болған сөз бар мақал - мәтел айту.
Жұмбақтар
1. Шылбырын сүйрейді, Жыртықты түзейді. (ине)
2. Адамға серік, күзетке берік. (ит)
3. Көтеріліп теңізден,
Аспанға биік барамын.
Биіктен қайта түскенде,
Өңі кірер даланың. (жаңбыр)
4. Тілден ұшып, құлаққа қонады. (сөз)
5. Мен кетемін, ол қалар. (із)
6. Сылдырдан қорқады, шошынып жатады. (қоян)
7. Тісі нарттай,
Тілін тартпай,
Жолға шықса,
Қоймайды құртпай. (от)
8. Жана - жана түнде, таусылды ол мүлде. (шырақ)
9. Көлбең - көлбең етеді,
Жер түбіне жетеді. (түтін)
10. Даладай кімнің кең пейілі,
Данадай, кімнің мол мейірі. (Ана)

3 - айналым

Асықтар әкелу. Асықтарда әріптер жазылған. 1 - топ суырған асықтағы әріптен басталып, 2 - топ суырған асықтағы әріптен аяқталатын сөздер тауып айт

4 - айналым
1 минут ішінде сұрақтарға жауап тауып құрастыру.
1 - топ. Ш - С, А - О, Н - Р, А - Ы.
1. Еркек... қыз. (шора)
2. Қыста онымен ойнаймыз.(шана)
3. 12 түстің бірі, көк байрағымызда бар. (сары)
4. Ұлт. (орыс)
5. Ұшатын жәндік. (сона)
6. Үш бәйтерек, бес.... (арыс)
7. Бүгін өткізіп жатқан.... (шара)
8. Оны шеккен адам өмірін қор етеді. (наша)

2 - то п. А - Н, Қ - С, Ы - А, Н - Л.
1. Өлең шығаратын адам. (ақын)
2. Атырау, Қызылорда, Семей, Алматы.... (қала)
3. Ең қымбат, ең.... (асыл)
4. Асыл тастан,... жастан.(ақыл)
5. Адамды ой - өрісі немесе ой -....(сана)
6. Шөп, өсімдік. (қына)
7. Үйді майла,.... (сыла)
8. Мұң, өкініш. (нала)

Жеңімпаз топты анықтау, марапаттау.
Шараны қорытындылау, пікір айтушыларға сөз беру.



Ұқсас жұмыстар

Шет тілін оқытуда дағдысын қалыптастыру
Тілдің негізгі элементі - сөздік қор
Кекештік кезіндегі ауызша сөйлеудің темпо – ритмикалық ұйымын қалыптастыру технологиясы
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу әрекеттерін дамыту
Өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілін үйрету жолдары
МОРФОЛОГИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
Қазақ тілінің сөздік қоры мен сөздік құрамын оқыту жолдары
«Тіл сабақтарындағы сөздік жұмысы»
Тіл мәдениетінің мәселелері.
Оқушылардын сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Көк - құстың еркін мекені
Еркін елдің ұланымын шығарма
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Түрік тілімен сөйлейміз деген түрік балалары күндерде бір күн айналып қазақ тіліне келмекші, қазақ тілін қолданбақшы
Емірентті еркін сезім шақтары, елжіретті қазағымды бақ таңы
Баяғы заманда жылқы емін - еркін өз бетімен жүрген жабайы аң екен
Байзақ жұртқа бірдей сөйлейтұғын
Сөйлейтін қағаз болад
Еркіндік - нақты және салыстырмалы ұғым
Алдыңғы аяқ (қол) қаңқасы өз кезегінде екі бөлімнен: иық белдеуінің қаңқасы мен еркін қозғалатын бөлім қаңқасынан құралған