Жаңылмайтын жан барма


Айтшы неге алыстадың менен,
Сөзің қайда біздің тілек бірге деген?
Жүрегімді қинап, тағы да мұң сыйлап кеттің.
Қанша ма күн сені, қанша ма күн сені күттім?

Қайырмасы:
Кешірмейсің сен неге, неге қателігімді?
Алдандым арманға.
Түсінбейсің сен неге, неге, неге менің жанымды?
Жаңылмайтын жан барма.
Кешірмейсің сен неге, неге, неге қателігімді?
Алдандым арманға.
Түсінбейсің сен неге, неге, неге менің мұңымды?
Жаңылмайтын жан барма.

Есіңде ме бірге жүрген кездер талай,
Ғайып болды сол бір сәттер көзден қалай?
Бәрі - бәрі жалған бәрі - бәрі арман бүгін,
Іздемеші сен де іздеймін мен де күнім.
Қайырмасы:



Ұқсас жұмыстар

Жеке тұлғаның дамуы, баланың дамуына сынып ұжымының ықпалы
Ахмет Байтұрсынов — лингвист ғалым
Мұқағали Мақатаев шығармашылығындағы дінмен үндестік және Аллаһты тану
Шеберлік өнегесі
Қате және қате сөйлеу мәселелері
Сүгір (шалқыма), (наз қоңыр), (аққу), (қаратау шертпесі) күйлеріне талдау жасау
Шынайы дос
Махмуд Қашғари еңбектеріндегі халықтық педагогика мәселелері
Шерхан Мұртазаның «Қызыл жебе» (екі кітап), «Жұлдыз көпір», «Қыл көпір», «Тамұқ» атты бес кітаптан тұратын хамса-романын әдеби тұрғыда талдау
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелерін оқыту
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері