Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажырата білу

Есілбай жалпы орта білім беру мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Айтмаганбетова Құралай Каримоллақызы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

математика 6 сынып
Тақырыбы: Сан аралықтары
Мақсаты - Сан аралықтарын және санды теңсіздіктердің шешімдерін сан аралықтарында белгілеуін білу және есеп шығару дағдыларын қалыптастыру.
а) Білімдік: Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.
ә) Тәрбиелік: тез ойлап, дәл таба білуге тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін кеңейту.

Міндеттері: - Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажырата білу;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс - тәжірибеде дұрыс қолдану;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының таба білу.
- Оқушыларды ізденіске, ойлауға баулу.

Қолданатын модульдер:
1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
2. Сыни тұрғыдан ойлау.
3. Оқытудағы ақпараттық - коммуникациялық технологияны пайдалану.
4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
6. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: Практикалық сабақ.
Стратегиялар, әдіс - тәсілдер: Сергіту сәті Шаттық шеңбері жылы лебіздер арқылы.
Топтастыру( математикалық фигуралардың түстерімен мозайка қиылған суреттер бойынша
Кубизм , Көршіңді тексер , Болжау , Ойлан - бөліс - талқыла , Миға шабуыл Рефлексия.
Күтілетін нәтиже:
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын ажыратады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарын іс - тәжірибеде дұрыс қолданады;
- Координаталық түзу бойындағы сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын табады.

Психологиялық көңіл - күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.
Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі сабағымыздың көрермеңдері. Оқушыларды ынтымақтастық қарым - қатынасқа түсіру.
Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді:
Күннің шуағындай жылу тілеймін.
Қажымас қайрат тілеймін.
Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.
Топқа бөліну
Мозайка суреттер қиындыларымен
Мақсаты: серіктестік қарым - қатынас жасауға ыңғайлы орта құру.
Оқушылар топта тұрған балалармен қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы бір - біріңе жылы лебіздер айтып, сабағымызды бастайық.
1топ, 2 топ
Топтасады
1топ - интервал, 2топ - кесінді
Әр топтан топ басшысы топтарға жылы лебіздер айтады.
Сабақтың ұраны:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Көршіңді тексер әдісі Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Слайдта үй жұмысының шешімі тұрады.
Үй тапсырмасы № карточка 1 1007(1)
Топтағы оқушылар бір - бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір - бірлеріне баға қояды.
Кубизм стратегиясы.
Кубизм стратегиясының шарты: әр топқа сұрақтар кубик арқылы лақтырылады, қойылған сұрақтарға жауап беру керек.
Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа үйрету.
Болжау стратегиясы. Мақсаты: ой белсенділіктерінің дамуына ықпал ету. Мысалдар келтірілген: Слайд



Ұқсас жұмыстар

Жиындар теориясына кіріспе
Функцияның туындысы. Функцияны бірінші және екінші ретті туындылар арқылы зерттеу
Квадрат теңдеулер
Модуль және оның қасиеттері
Тригонометриялық функциялар
Квадрат теңдеулерді шешудің тәсілдері
Алгебралық модуль анықтамасы
Теріс санды теріс санға бөлу
Айнымалысы модуль ішіндегі теңсіздіктер
Функцияның нүктедегі шегі
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Адам бойындағы жағымды қасиет
Ги де Мопассан Жалғыздық
Асан Қайғының қаласы
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі туралы