Барлығы нешеу
БҚО, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы6
Л. Қылышев атындағы Шилі ОЖББМ бастауыш сынып мұғалімі
Урингалиева Үзілдік Талиевна
Тақырыбы: Сандық және әріпті өрнектер
Мақсаты: Өрнектердің түрлері жайындағы түсініктерді тиянақтай түсу; өрнектер құру, оқу, жазу және мәнін табу сияқты іс - әрекеттер орындату; көпбұрыштың элементтерін анықтауға жаттықтыру; есеп құрастыруды және шығаруды пысықтау.
І. Кіріспе. Ұйымдастыру бөлімі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Жақсы болып сабақта
Әдеп сақтау сәніміз
Отыруға нақпа-нақ,
Дайындалдық бәріміз.
ІІ. Тұсаукесер.
Қызығушылығын ояту.
Осы фигуралардан өзімізге жылу алар қандай затты құрауға болады?
ІІІ. Негізгі бөлім.
Мағынаны тану.
А) Сандардың қайсысы өз орнында тұрған жоқ?
10 11 12 13 16 14 15 17 18 19 20
16 саны туралы не айтуға болады?
16 санын қалай шығарып алуға болады?
Ә) Өмір сүріп достасқан
Бес тиін, тағы төрт қоян.
Барлығы нешеу?
Бұл өлеңдегі есеп қандай амалмен шығарылды?
Бұл аңдар қайда өмір сүреді?
Тағы басқа қандай аңдарды білесіңдер?
Б) Ойын Дәрігер Айболит
Қазір күз мезгілі, түрлі вирустың өршіп тұрған кезі. Дәрігер Айболитке тұмауға қарсы егілуге келген аңдардың кезегін сақтап кіргіз.
Оқулықпен жұмыс
№1 Тиінге көмек ойыны
Мына сандардың айырмасы мен қосындысын өрнек түрінде жазып, мәнін тауып, тиінге қысқа азық дайындауға көмектес.
Санды өрнекке байланысты қорытынды жаса.
Тәттіні сүйер орман қожасы не?
Ендеше, аю тапсырмасы
№2. Өрнектерді құрастырып, мәнін тауып, әріпті өрнекке байланысты қорытынды жасайды.
40 - 8 40 - 30
30 - 20 20+30
№3. Оқы: 39 см, 50 см
39 см=30 см+9 см
50 см=20 см+30 см
39 см=3 дм+9 см
50 см= 4дм+10см
39 см=2 дм+10 см
50 см=3 дм+20см
4. Өзіндік жұмыс.
Қатысты - 50 бала
1 - команда - 30 бала
2 - команда -? бала
Шешуі: 50 - 20=30 бала
Жауабы: Екінші командада 30 бала болды.
Сергіту сәті
Бұғының үлкен үйі бар,
Әйнектен көзін салып тұр.
Орманнан қашқан бір қоян,
Есікті келіп қағып тұр.
Тық - тық - тық, аш есікті,
Орманға аңшы жетіпті,
Қоянжан, енді тұрыс не,
Қолыңды соз, кір ішке.
№5. Топтық жұмыс.
Суретте барлығы неше бұрыш бар?
10 бұрыш бар
Тікбұрыш және тік емес бұрыштар.
Доғал бұрыш, сүйір бұрыш деп топтастыруға болады.
ҮІ. Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма
Шығармашылық тапсырма
Жауабы:
Самат 8 балық, ал Марат 4 балық ұстады.
Мектеп химия экспериментін жүргізу әдістемесі
Бастауыш сынып математика сабағында халықтық педагогика элементтерін пайдалану
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Математика және халық ауыз әдебиеті
Бастауыш сынып математикасының әрбір сабақтарында оқушылардың қазақтың қара байырғы есептерін оқытуға көмектесетін математика пәні
12 жылдық білім беру жүйесінде сөзді есеп шығаруға үйрету
«Комбинаторика элементтерін пайдаланып есептер шығару»
Математика сабақтарында халық педагогикасының озық үлгілерін қолданудың әдістемесі мен тәжірибесі
Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Құрама есептермен жұмыс
Барлығы жігіттердің еңбегі
Барлығының мақтана айтып жүргендері - жазғы демалыс
Интерактивті тақта - сыныптағы оқушылардың барлығын оқыту үшін мүмкіндік туғызатын басты құрал
Осында тұрушылардың барлығы Қазақ халқының тілін, тарихы мен салт - дәстүрін білуі келек
Барлығына таныс
Барлығы дамыған қалалар
Қазіргі таңда Тәуелсіздік - барлығымыз үшін ерекше қасиетті күн
Біз барлығымыз ана алдында қарыздармыз
Кейінгінің барлығы алған үлгі - грек үлгісі
Электр тоғының зақымдаушы факторлары нешеу