Фигуралық есеп

Математика (презентациясымен)
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
1. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, білімдерін тиянақтау, бекіту.
2. Логикалық ойын, сана - сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, өз бетінше топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі. сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, фигуралар.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 1 слайд.
Оқушылар кеше сабақта не үйрендік?
- Периметр табуды.
- Периметр дегеніміз не?
- Периметр дегеніміз - фигураның барлық қабырғаларының қосындысы.
- Көпбұрыш дегеніміз не?
- Көпбұрыштың периметрін қалай табамыз?
Психологиялық дайындық.
Математика – қызықты пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
Жарайсыңдар!
Тіктөртбұрыш
Шаршы

III. Жаңа сабақ.
Өткенді пысықтау.
Ойын: Фигуралық есеп
Әр фигураның артында өрнектер бар, сол өрнектерді шығару.
Слайд №2. Фигуралық есеп .№1 есеп
10+ 40
100 - 80
70 - 40
40+50
100 - 90
60 - 50

Слайд 3 №2 Өздік жұмыс.
Азайғыш -------------- 12 ---- 21 --- 85 --- 15
Азайтқыш ------------- 6 ---- 20 ---- 5 ---- 10
Айырманың мәні
Слайд 4 № 3 есеп. Балалар бұл қандай жануар? Піл туралы не білетіндерін сұрау. (мағұлмат беру).

К - 15кг --------- ә) С - 20 кг
С -? 7 кг кем ----------- К - 10кг
Шешуі: 15 - 7 = 8 (кг ) ------------ Шешуі: 20+10=30
Жауабы: Сәбіз 8 кг. -------------- Жауабы: 30 кг көкөніс
Есептердің әрқайсысына сызба таңда:
Сергіту сәті:
– Бір, екі, үш,
Бойға жинап күш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Математикалық тест.
1. Өрнектің мәнін тап 20+40
а) 24
ә) 60
б) 40
2. 6+4 =? а) 10
ә) 6
б) 16
3. Теңдеудің мәнін тап: х + 4= 10
а) х = 5
ә) х =6
б) х= 14
4. Алмастың 6 қызыл және 3 көк шары бар. Алмаста барлығы қанша шар бар?

а) 12
ә) 6
б) 9
5. 3 онд. 5 бірл. =? бірл.
а) 15б бірл.
ә) 35ірл.
б ) 53бірл.
Тест кілті бағалау
1. ә ---- 5 – 5
2. а ----- 4 - 4
3. ә ----- 3 - 3
4. Б ----- 2 - 2
5. Ә -----
№4. Атауын айтпай - ақ фигураларды сипатта.
Ойын. Мен қай фигурамын? ..
Төрт қабырғасы бар, төрт бұрышы бар. Қарама – қарсы қабырғалары тең. Төрт бұрышы бар, екі бұрышы доғал, екі бұрышы сүйір. Төрт қабырғалары бар.(тік емес төртбұрыш ) Бір бұрышы тік, екі бұрышы сүйір. Үш қабырғасы бар. (үшбұрыш )
Төрт қабырғасы бар. Барлық қабырғалары тең. Төрт тік бұрышты. (шаршы)
Тақтамен жұмыс.
№5 Периметр табу, 3 қатарға фигуралардың қабырғасын өлшеп, периметрін табу беріледі.
а) Р=2cм+2см+2см+2см ------- Р=1см+3см+1см+3 см ------- Р=2см+2см+2см
Р=8см ------------------------------- Р=8 см ---------------------------- Р=6 см
Слай 3 №6 (ауызша )
3+7+2
8+2+3
15 - 5 - 4
3+7+5
6+4+6
17 - 7 - 8
Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: 3есеп. ә)

Сергіту сәті:
Жапырақтары жайқалып,
Биік ағаш өседі.
Самал желмен тербеліп,
Бұлттар жылжып көшеді.
- Тағы қандай үлес қосамыз.
- Гүл егеміз.
- Жақсы. Бірақ гүл егу кез - келген адамның қолынан келе бермейді. Оны баптап күту қажет.
№7 Шаршыларды сана.



Ұқсас жұмыстар

Шартты цикл операторлары C++
Си тіліндегі циклдік алгоритм және циклдік алгоритмді бағдарламау
Сандар сыр шертеді
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Түзу салу құралдары
Фигуралық мәтіннің жиекке түрленуі
Қысымы 50 мпа, сыртқы диаметрі 118-140 мм тізбектерді тығындауға арналған механикалық пакерді жобалау
Corel draw графикалық редакторы
Құжатты ашу
С++ қарапайым функциялар
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Банктік есепшот келісімі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Бюджетпен есеп айырысу аудиті
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі