Математикалық эстафета

Қызылорда облысы, Шиелі кенті,
№48 Ә. Қоңыратбаев атындағы орта мектеп
Математика - информатика пәні мұғалімі
Уашев Мырзағали

Сабақтың тақырыбы: Математикалық эстафета
Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру;
Дамытушылық: ұйымдастырушылық қабілетін дамыту;
Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін - өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу;
Көрнекілігі: безендірілген зал, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел.
Түрі: топтық сайыс сағаты
Типі: ойын түрінде

Жоспары:
1. Математикалық эстафета
2. Қателеспе
3. Жұмбақтар
4. Шырпымен ойын
5. “Сиқырлы квадрат”
6. Көңілді санау
7. Бірден сызып шық
8. Қорытынды

Қайырлы күн қадірлі көрермендер! Баршаңызға Математикалық эстафета атты математикалық сайысына қош келдіңіздер! (Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді.). Жалын тобы мен Тұлпар топтарын ортаға шақыру.
Ойын - толқын, айналған қатты ағысқа,
Табылғандай таным да, жат дауыс та.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу мініп жатқанда аптығыста.
Ойын - толқын, жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып.

І бөлім. Математикалық эстафета
1. Ең үлкен үш таңбалы сан? (999)
2. Жұлдыздар жүйесін қалай атайды? (галактика)
3. Диаметрдің жартысы? (радиус)
4. Бөлгіштерінің саны екіден көп натурал сандар (құрама сандар)
5. Алымы бөлімінен кіші бөлшек Дұрыс бөлшек
6. Санның ең кіші ортақ еселігін қалай табамыз?
7. Оң және теріс сандарды қалай ажыратамыз?
8. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
9. Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
10. 1 10 санының кері саны? (10)
11. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12)
12. Шахмат ойынының отаны
13. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата
14.“Миллион” деген сөзді қазақ арасына жеткізген ағартушы?

Жүргізуші: Келесі Қателеспе! деп аталады. Бұл бөлімде таңдап алған фигураларыңыздағы үшбұрыштардың саны қанша екенін айтасыздар.

 Жарыс заңы ежелден,
 Жеңімпазды анықтау.
 Жеңімпаз болу шарты сол,
 Еңбектену жалықпау - жеке – жеке сұрақтар қойылады, жылдам тез жауап беруі қажет.

Жүргізуші: IV бөлім. Ойланып көр деп аталады. Жұмбақтар оқылады, сол жұмбақтардың дұрыс жауаптарын жазу керек. Әр дұрыс жауап 30 ұпай.

1. Өзі төрт қанатты және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты. (инелік)

2. Екі ағайынды,
Екеуі де бір үйде
Бірін - бірі көрмейді. (көз)

3. Бес ін, бес іннің аузы бір ін. (қолғап)

4. Он бір түйе, бес жылқы,
Екі сиыр бес ешкі
Екі қоян, үш түлке
Таба алмасаң бос күлкі. (28)

5. Бір - бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан,
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (8)

6. Түйе, бота аң басқан
Төрт аяғын тең басқан
Шұнақ құлақ бес ешкі
Қос лақты қос ешкі
Төрт қозылы екі қой,
Бәрін бірге санап қой. (15)

7. Нәрселерді санағанда
Керек ол бізге ауадай,
Айтыңдаршы бұл қандай сан,
Жан - жағына қарамай. (натурал сан)

8. Бүтін, бөлшек бөліктерден,
Барлығыда бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бәрі сонда. (ондық бөлшек)




Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балалардың кеңістіктік бағдарлауының теориялық әдістемелік негіздері
Математикадан сыныптан тыс жұмыс және оны өткізу әдістемесі
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістері
Бастауыш сынып математикасын оқытудың педагогикалық– психологиялық ерекшеліктері жайлы ақпарат
Жеңіл атлетика спортының топталуы
Бастауыш мектепте математика сабақтарында үлгермеушілікті болдырмау жолдары
Жаңа технология үрдісінде математика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың ой - өрісін дамыту
Тригонометриялық функцияның туындысы
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Жеңіл атлетика. Арнайы және дайындық секіру жаттығулары
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Тақырып Эстафеталық жүгіруді түрлендіру
Динамиканың математикалық модельдері
Математикалық күтімді тап
Математикалық функциялар
Математикалық анализ
Математикалық модель классификациясы
Павлодар облысы, Естіс ауданы, Голубовка ауылыМҚКК Айгөлек балабақшасының тәрбиешісі:Смагулова Назия ЗайкеновнаҚарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруға арналған дидактикалық ойындар жинағы
Карама - қарсы эстафета