Неге дауыссыз дыбыс деп ойлайсыңдар

Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: білімді қалыптастыру. Б дыбысын дұрыс дыбыстату, әрпін таныту, Б дыбысының айтылу артикуляциясы, Б – дыбысы дауыссыз дыбыс, ол сөздің тек басы мен ортасында кездесетінін, Б – дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасату, буынға дұрыс бөлуге үйрету. Б - әрпі бар сөздерді оқи білу.
Дамытушылығы: танымдық қабілеті мен қызығушылығын арттыру. Ойын элементтерін пайдалана отырып, дұрыс, сауатты жазуға үйрету.
Тәрбиелігі: оқушыларды сауаттылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ, жұмбақ шешу, суретті жұмбақ.
Әдісі: түсіндірме, әңгімелесу, ойын, сұрақ – жауап.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану сабағы.
Көрнекілігі: Б дыбысына арналған плакат, бақа, балық, балапан т. б. суреттер, Қай әріпті жоғалттым? , Сөз құрастыр ойындары, кеспе әріптер, борлар түрі.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
а). Амандасу.
ә). сабаққа дайындық.
б). оқушылар назарын сабаққа аудару.

2. Үй тапсырмасын тексеру:
- Балалар, біз қандай дыбыспен таныстық
- М дыбысымен.
Жалғастыру ойыны ойналады. Оқулықтағы М дыбысына байланысты бағандағы сөздерді оқу. Қар мәтінін Дүниетану сабағымен байланыстыра отырып, неше мезгіл бар екенін атау және қыс туралы әңгімелеу. М дыбысына сөздер ойлап, буынға бөлу, дыбыстық талдау жасау.
- Сонымен М дыбысы қандай дыбыс екен?
- М дыбысы – дауыссыз дыбыс.

3. Қызығушылығын ояту:
Жұмбақ шешу.
- Балалар, сендерге жұмбақ жасырамын, шешуін табыңдар:
1. Қанаты бар ұшпайды,
Жұрт айламен ұстайды.
(Балық).

2. Қызықтырып әркімді – ақ,
Суда жүзер жалтылдап.
Қайсы әріптен басталған,
Сол жәндіктің атын тап?
(Бақа ).

3. Туа сала жүзеді,
Суда жүзе біледі.
(Балапан).

- Дұрыс, өте жақсы жауап бердіңдер, жарайсыңдар!
- Балық, бақа, балапан сөзінің бірінші дыбысы қандай дыбыс?
- Б дыбысы.
- Ендеше, бүгінгі өтетін дыбысымыз – Б дыбысы.
- Қане, бәріміз осы дыбысты хормен айтайық.
Б дыбысын 2 – 3 рет айтқызу, оның айтылу артикуляциясымен таныстыру.
Б - дыбысын айтқанда еріннің бір – біріне әуелі нық тиіп, артынша кілт ашылуынан пайда болатын, қазақ тіліндегі ұяң дауыссыз дыбысты белгілейтін графикалық таңба. Б – дыбысы сөздің тек басы мен ортасында кездеседі. Б - дыбысының дауыссыз екенін көк пластикадан көрсету.
Балық, бақа, балапан - сөздерін буынға бөліп, буын санын анықтау, 1 - ші буыны Ба, 2 - ші буыны – лық; бақа сөзіне дыбыстық талдау жасату;
Б - дыбысына сөздер ойлату, айтқызу.

4. Сергіту сәті: Мен қандаймын? .
Өз атының басқы әрпінен келетін сөздер айтып, өзін бағалау. Мысалы: Мен Сабирамын – мен сабырлымын. Дарханмын – дарындымын т. б.

5. Оқулықпен жұмыс. Кітаптағы суреттермен танысу. Бағандағы сөздерді оқып беру, содан соң оқушыларға оқыту. Сөздердің мағынасын түсіндіру.
Баба – үлкен кісі, ата – бабаларымыз.
Бата – ас қайыру, үлкен тойларда айтылады.

6. Дәптермен жұмыс. Б әрпінің жазба түрін тақтаға жазып көрсету. Б әрпінің элементтерін ауада жазу. жазу дәптеріндегі үлгі бойынша Б дыбысын бастырып жазу. Дәптерге жазбас бұрын бойымызды сергітіп алайық.
Дәптерді көлбеу қойып, әдемі, таза жазамыз.

7. Қай әріпті жоғалттым? ойынын ойнату. Ойынның мақсаты: Оқушыларды сауаттылыққа, шапшаңдылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
А... а; Н... н; Ш... р; М... л; осы сөздерге мына әріптерді қойып, сөз оқу (а, о, т, п, у, р, л, ш, қ, д, м, ғ )
Қорытынды:
- Бүгін қандай дыбыспен таныстық?
- Б дыбысымен.
- Б дыбысы қандай дыбыс?
- Б дыбысы дауыссыз дыбыс.
- Неге дауыссыз дыбыс деп ойлайсыңдар?
- Себебі созылмайды.

Суретті ребус ойынын ойнату арқылы Б дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрғанын айту және буынға бөліп, дыбыстық талдау жасату.
Суретті ребус
1) Бақа
2) Балға
3) Балта
4) Балапан
Сөз ойла ойыны
Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Жазуға үйретуде көзделетін тағы бір мақсат - балаларды шапшаң жазуға үйрету
Мектеп жасына дейінгі балалардың үйлесімді сөйлеуін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Жазба жұмыстарының түрлері және оның өткізудің жолдары
Морфологиялық жаттығулар
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
СБЖ-ның схемасын өңдеп сызу
ӘЖЕЛЕР ӨМІРІ ӨНЕГЕ
Ата мен ана – бала тәрбиесiнiң қамқоршысы, өнегесi.
МАХАББАТ ДЕП ТҮСІНДІ МЫНА ӘЛЕМДІ..
ОҚО кәсіпкерлік және өнеркәсіп департаментінің жалпы экономикалық сипаттамасы
Қожа Ахмет Иассауидың өсиет-өнегелері.
Бәрі осыған қош депті
Көлік тоқтасымен екеуіміз қашып кетеміз деп келістік