Кім жылдам. Мақалдың жалғасын тап

Who is cleverer? (Кто умнее?)

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыта отырып шапшаңдықтарын, тапқырлықтарын, есте сақтау мүмкіндіктерін, өз білімін көрсете білу танымдығын, сөздік қорының барлығын өз ара ат салыса жарыста көрсете білуін дағдыландыру. Оқушыларды белсенділікке, ұйымшылдыққа, ойын кезінде әділдікке, жолдастық сезімге, ойынды жетілдіруге тәрбиелеу.
Типі: сайыс сабақ
Көрнекіліктер: плакаттар, интерактивті тақта, жаттығу орындау үшін кеспе қағаздар,

Басталды кім ақылды деген сайысың,
Бұл сайыста озып шығар қайсысың?
Жылдамдығың, алғырлығың сыналар,
Қане, шәкірт көрінеді қай ісің.
Барысы:
1. Таныстыру
2. Ребус
3. Мақалдың жалғасын тап
4. Сөзжұмбақ
5. Құра, бұра!
6. Бір артық
7. Түстер
8. Ойлан, тап!
9. Кім жылдам?

I. Таныстыру
Ал, енді бірінші кезеңге тоқтаймыз: таныстыру
Бүгін келген сайысқа
Қатысқандар шетінен
Өнерлі де білімді
Таныстырып әрқайсы
Өтсін бүгін өздерін
Танысайық, білейік
Құлақ соған түрейік.

II. Ребус
1) MOSCOW - МӘСКЕУ
2) CABBAGE - ҚЫРЫҚҚАБАТ
3) ELEPHANT - Піл
4) SUPPER - Кешкі ас
5) PINEAPPLE - Ананас
6) UMBRELLA - Қолшатыр
7) PIE - Тәтті нан
8) COCK - Қораз

III. Мақалдың жалғасын тап
1) Good health is....... a) but silence is gold.
2) All is well....... b) with one stone.
3) The last drop makes... c) above wealth.
4) Speech is silver......... d) that ends well.
5) To kill two birds..... e) the cup run over.
6) Two heads are.... f) than never.
7) Better late..... g) better than one.



Ұқсас жұмыстар

Дидактикалық ойындардың оқушылар қабілеттілігін дамытудағы рөлі
Социометрия әдісі
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Мақал-мәтелдер – халық даналығы
Дидактикалық ойындар және олардың түрлері
Мақал - мәтелдер арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу тәсілдері
Қазақ тілі сабағында ойын түрлерінің қолдану тиімділігі
Жүніс Сахиевтің «Жасампаздық қиырында» шығармасы тілінің лексика−фразеологиялық ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі үлкен балалардың сөйлеуін тікелей оқу іс-әрекетінде және күнделікті өмірде дамыту құралы ретінде фольклордың шағын түрлерін пайдаланудың тиімділігін негіздеу
Мектеп жасындағы оқушыларында ойын әрекетінің маңызын көрсету
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
МTV парақтарының бастапқы беті