Сен қай елденсің

My family.
The aims of the lesson: - Introduce children with forms of the my family.
Сабақтың мақсаты: - “Отбасы” кұндылығының маңыздылығын ашу.
Отбасы туралы түсініктерін кеңейту. Отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Инабаттылық пен адамгершілікке тәрбиелеу.
New words: жаңа сөздер мен фразалар:- My family, a grandfather, a grandmother, a father, a mother, a sister, a brother.
Visual aids: - керекті құралдар: - Әр түрлі пішіндегі қуыршақтар, ойыншық: үстел, орындық, ыдыс аяқ, сағат т. б.
Structure of the lesson: - Жүру барысы:
Greeting moment: - Good morning, children!
How are you?
I'm fine, thank you.
I'm glad to see you!
Sit down!
Амандасу сәті: - Сәлеметсіздер ме, балалар!
Қалайсыңдар?
Жақсы, рахмет!
Мен сендерді көргеніме қуаныштымын!
Деп балаларға отыруын түсіндіреді.

Warm up: - Teacher: - Children come to the blackboard and make a circle.
What do you see in me hands?

Жылулық шеңбері: - Балалар, тақтаға шығып, шеңбер құра қойыңдар.
Менің қолымнан нені көріп тұрсыңдар?

Children: - Heart
Балалар: - Жүрек.

Тәрбиеші: - Мен осы жүректі сендерге берем, сендер осы жүрек
арқылы өскенде кім болғыларың келеді, соны айтасыңдар.
Teacher: - I give you hearts and you must tell about,
who will want to be in the future?

Children: I’m a teacher
I’m a dancer
I’m a doctor
I’m a singer

I’m a driver
Балалар: Мен мұғалім болғым келеді
Мен дәрігер болғым келеді
Мен әнші болғым келеді
Мен тіс дәрігер болғым келеді
Мен жүргізуші болғым келеді

Тәрбиеші: - Балалар тақтада кімнің суреттері көрсетілген.
Ана, әже, ата, туралы. Олардың бәрін бір сөзбен
айтқанда қалай айтамыз? Отбасы. Дұрыс.
Бүгін біз отбасы туралы айтамыз.
Балалар сендер өз отбасыларыңыздың суретін алып
келіңдер. Енді өз отбасыларыңызбен біздің
таныстырыңдар. Балалар шығып сурет бойынша өз отбасымен таныстырады.

Teacher: - Children this gather to put on, about whom?
That father grandmother about a grandfather.
Them one by a word between other is as?
Very good. This is family.
We today talk correct about family.
Children you took picture your of families come.
Then acquaint us you’re the families.
Children going out acquaint family, according to a picture.

Проектордан 3 баланың анасының суреті көрсетіледі.
Балалар бұл кісі кім?
Shown projector picture mother 3 viburnums.
Children are these a man who?

Тақпақтар: - Gather to put on:
Children: - This is my family
This is my grandmother
My grandmother wonderful woman.
I love my grandmother
Бала: - Мынау менің отбасым
Мынау менің әжем
Менің әжем тамаша адам
Мен әжемді жақсы көремін

Children: This is my family
This is my grandfather
I love my grandfather.
My grandmother very good man

Бала: Мынау менің отбасым
Мынау менің атам
Мен атамды жақсы көремін
Менің атам жақсы адам

Children: This is my family
He is my father
His name is ___________.
He is from Kazakhstan
My father very good man
I love my father
My name is________.

Бала: Мынау менің отбасым
Мынау менің әкем
Мен әкемді жақсы көремін
Менің әкем жақсы адам
Ол Казахстан елінде тұрады
Менің аты - жөнім _______.

Children: This is my mother
She is my mother
Her name is _______.

Бала: Менің анам
Мынау менің анам
Оның аты жөні _______.

Children: My name is_______.
I am five.
I am from Kazakhstan.

Бала: Менің аты жөнім _______.
Мен бес жастамын.
Мен Қазахстан елінде тұрамын.

Мақалдар: Proverbs
Балалар отбасы мүшелері туралы мақалдар білесіңдер ме?
Дұрыс айтасыңдар Әке, ана, ата, әже туралы.

Бала: Ағасы бардың жағасы бар
Children: Big brother his my foliage

Бала: Әке бәйтерек, бала жапырақ
Children: The father free and children it's foliage

Бала: Інісі бардың тынысы бар
Children: The brother the assistant the son in everything

Сергіту сәті:
Moment bolstering up courage:
Stand up
Hands up
Hands down
With my foot
I tap, tap
With my hands
I clap, clap
Right foot first
Left foot then
Round and round and back again
One, two, three.

Топқа Дара мен оның досы Боти келеді
Тәрбиеші:
Балалар бүгін біз ағылшын тілінен өткенді қайталау үшін
Дарамен бірге саяхатқа шығамыз.
Дара мен Ботимен амандасады.
Дараның үйіне отбасына қонаққа барамыз

Dara: - Hello children Дара: - Сәлеметсіңдерме балалар
Children: My name is Dara Бала: Менің атым Дара
This is my Friend Мынау менің досым Боти
His name is Boti

Boti: - Hello children Боти: - Сәлем мен Ботимын
Children: I am Boti Дараның досымын
I am Dara's friend

Dara: I must go to the my family
Do you help me?
Дара: Мен отбасыма баруым керек
Сендер маған көмектесесіңдерме?

Боти: Дара бізге саяхатқа шығу үшін не керек?
Дара: Жолдорба және карта керек
(Bag)- деп қайталайды

Тақтадан: Дараның жолдорбасы көрсетеледі, картадан орман, көпір,
жағажайдан өту керек екендігін түсіндіріледі.

Дара: Саяхатқа шығу үшін бізде бәрі дайын,
олай болса саяхатымызды бастаймыз,
(хормен музыка әуенімен бастайды)
Dara: Let’s go children
Let’s go

Орманға келді, орманнан түлкі шығады

Fox: I am red fox Түлкі: Мен қызыл түлкімін жасым бесте
I am five Мeн орманда тұрамын сендер кімсіңдер?
I live in forest
Who free you?

Dara: I am Dara Дара: Мен Дарамын
This is my fried Boti Боти менің досым
I must go to the forest Бізге орманнан өтуге көмектесесіңбе?
Do you help please?

Fox: I have a tasks for you
If you do it help you in order to come forest

Түлкі: Менің тапсырмамды орындасаңдар мен сендерді орманнан өткіземін

Тапсырма: Тақтадағы жануарлардың ағылшынша атауын атап сұрақтарына жауап берулерің керек

1 Тапсырма: Жарғанаттың ағылшынша атауы қалай?
What is this? Мынау не?
This is a Bat Мынау жарғанат

2 Тапсырма: Сенің атың кім? What is your name?
Менің атым Салтанат My name is Saltanat

3 Тапсырма: What is this? Мынау не?
This is a cat and dog Мынау мысық және ит

4 Тапсырма: Where are you from? Сен қай елденсің?
I am from Kazakhstan Мен Қазақстандықпын

5 Тапсырма: How old are you? Сенің жасың нешеде?
I am five Менің жасым бесте

Түлкі: Very good!
Good by
See you.

Жарайсыңдар балалар деп орманнан өткізіп жібереді
Рахмет сау бол
Көпірден өту

Көпірдің үстінде бейнеленген пішіндердің атауын олардың
түстерін ағылшынша айтып өтеді

1 Тапсырма: What is this? Мынау не?
This is triangle Мынау үшбұрыш
Triangle is yellow Үшбұрыш түсті сары

2 Тапсырма: What is this? Мынау не?
This is circle Мынау дөңгелек
Circle is red Түсі қызыл

3 Тапсырма: What is this? Мынау не?
This is square Мынау төртбұрыш
Square is blue Төртбұрыш түсі көк

Тәрбеші: Балалар Дарамен бірге саяхатқа шығып тапсырмаларды өте жақсы орындадындар
Балалар сендерге саяхат ұнады ма?

Бала: Иә ұнайды.
Тәрбеші: Жақсы қатысқан балалар мадақталады.
Goodby teacher!
Осындай көңілді күймен тобымызға қайтамыз.

The lesson is over
Goodby teacher!
Білуі керек: Ағылшын тілінен өтілген сөздерді жатқа айту
Болуы керек: Ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыру

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Форт-Шевченко ұаласы, Баутино ауылы,
"Ақбота"балабақшасының ағылшын тілі мұғалімі
Қосаева Бақытжамал Қосайқызы



Ұқсас жұмыстар

Алаш этноәлеуметтік атауының лексика-семантикалық сипаты
ЕСІМДІК. ЕСІМДІКТЕР ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ СИПАТТАМА
Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Есімдік және оның мағыналық түрлері. Есімдіктің лингвистикалық қызметтері
Сөз таптарының жақтылығы немесе жақтық көрсеткіші
Есімдікті оқытудың ерекшеліктері
Қазақ поэзиясындағы есімдіктер
Есімдік
Есімдіктер - мағынасы тым жалпы сөздер
Есімдік сөз табының ғылыми негізі
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ӘСКЕНҰЛЫ ӘБІЛҚАЙЫР ХАН
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
ШОҚАЙҰЛЫ МҰСТАФА
“Аққайың” емі шипалы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Қазақстандағы қайырымдылық қорлардың ерекшеліктері
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Этноцентризм және әйелдер