Мағыналары бір - біріне жуық сөздер туралы білімдерін тереңдету

Қазақ тілі
Тақырыбы: Мағыналары жуық сөздер
Мақсаты: Мағыналары бір - біріне жуық сөздер туралы білімдерін тереңдету.
Күтілетін нәтиже: Теориялық ойлауы, ауызекі, жазба тілін, логикалық ойлауы, шығармашылық қабілеттері дамиды, жаңа білімді пысықтайды. Өздігімен жұмыс жасай алуға қалыптасады.

Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық тренинг. "Қар лақтыру " ойынын ойнату.
Қызығушылықты ояту
І. Алғашқы ұйымдастыру
Әуен арқылы мультфильмді табу.
Сабақ желісін хабарлау.
(Машаға жаңа - жылдық сыйлықтарды ашуға көмектесу)
Сабақтың мақсат, міндеттерін айту.

Ойынды ойнайды.
Үнтаспадан мультфильмді тыңдап ажыратады және сабақтың өтілу желісімен хабардар болады.
Әр тапсырманы орындаған сайын сыйлық ашылып отыратындығын түсініп алады.

Үй тапсырмасы
1 - сыйлық. Үй тапсырмасы ауызша талданады.
105 - бет. 11 - жаттығу.
Ауызша талданады. Түйін шығарылады.
1 - сыйлықтан шырша шығады.

2 - 3 оқушы ауызша жауап береді. Жазған сөйлемдерін класс ішінде талдайды.
Мәселен: Алма - етістік жағынан.
Алма - адамның есімі.
Алма - жеміс атауы.
Түйін: көп мағыналы сөздер.

Мағынаны тану
2 - сыйлық.(жұлдызша)
14 - жаттығу негізінде.
Интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

3 - сыйлық. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу. (шарлар)
4 - сыйлық. 15 - жаттығу.
(шырша ойыншықтары)

Сөз топтарын оқып, сөздердің дыбысталуы бойынша мағынасын салыстырады. Және сөздердің бір - біріне жуық сөздер екендігін сөйлем құрау арқылы айтады.
Түлкі, кірпі сөздерін дәптерге көркемдеп жазады.
Көп нүктенің орнына сол сөзге мағынасы жуық сөздерді тауып жазады және тақтамен жұмыс жүргізіледі.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Омоним сөздер туралы оқушыларға түсіндіру
Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында сөз құрамын оқытудың ерекшеліктері
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Бастауыш мектептің қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолданудың тиімді әдістемесін ұсыну
Қазақ тіліндегі сөз мағынасының даму ерекшеліктері
Сөздің лексика-семантикалық тобын дамыта оқу оқыту технологиясының дидактикалық тұғыры
Қазақ тілі сабағында есімдіктерді оқыту әдістері
Бастауыш сыныптарда сөз таптарын оқыту
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы