Түзете - дамыта оқыту сыныбы оқушылары кімдер
Ойын элементтері арқылы психикалық дамуы тежелген балалардың танымдық іс-әрекеттері мен сөздік қорларын дамытудың әдіс-тәсілдері
Балаларды оқытудың педагогикалық - психологиялық жолдары
Жалпы орта білім беретін мектептерде үлгерімі төмен оқушылардың 50% психикалық дамуы тежелген ПДТ балалардың құрайтындығы бүгінгі күні ғылыми түрде дәлелденіп отыр. Дефектологтар В. И. Лубовской мен К. С. Лебединская зерттеулерінде балалардың жас мөлшері бірдей болғанымен, психикалық дамуы әртүрлі, яғни интеллектуалды қабілетінің жасына сәйкес келмейтіндігін ерекше атап көрсетілген.
Психикалық ауытқушылықтарға әкеліп соқтыратын не?
Қазіргі таңда болып жатқан әлеуметтік мәселелер:
Психикалық даму тежелісі дегеніміз не?
Психикалық даму тежелісі ПДТ дегеніміз ғылымда психика дамуының уақытша артта қалуы деп түсіндіріледі.
Психикалық дамудың тежелуі 4 топқа бөлініп қаралады.
↓
Конституциялық
Соматикалық
Психогендік
Церебраллдық - органикалық себептерден
Қазіргі таңда елімізде арнайы білім беруді қажет ететін балаларға арналған оқу - тәрбие мекемелерінің арнайы түрі - арнайы мектептер мен жалпы мектептердің ішінен арнайы сыныптар ашылуда.
ПДТ балалар әр уақытта нәтижеге жету үшін бақылаудан тыс қалмауы қажет. Сонымен бірге сынып жетекшісі, психолог, логопед, дефектолог және ата - ана тығыз байланыста болған жағдайда жұмысымыз нәтижелі болып, түзету жұмыстары тиімді жүргізіледі.
Психикалық дамуы тежелген балалармен жүргізілетін психологиялық түзету дамыту жұмыстарының түрлері көп.
Түзету жұмыстарын жүргізудің принциптері:
Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін анықтау.
Шаршап кетпеуін қадағалау.
Оқу әрекетін ойын түрінде ұйымдастыру
Ойын дағдыларын оқу әрекетіне аудару.
Арнайы әдістемелермен оқытуды ұйымдастыру.
Жылдық диагностикалық даму деңгейін салыстыру.
Түзете - дамыта оқыту сыныбы оқушылары кімдер?
Түзете - дамыта оқыту сыныптарына әр түрлі биологиялық, әлеуметтік себептердің салдарынан (орталық жүйке жүйесінің қызметінің жетілмеуі, соматикалық әлсіздік, тірек қимыл астеникалық қалып, педагогикалық қараусыз) оқуда, мектепке бейімделуде қиындық келтіретін балалар.
Психикалық дамуы тежелген балалардың білім, білік, дағды қабілеттерін шешу және дамыту жолдары:
Оқуға дайындығын қамтамасыз ететін психофизиологиялық мүмкіндікті қажетті деңгейге дейін дамыту;
Балалардың ой - өрісін дамыту;
Оқу қажеттілігін қалыптастыру;
Баланың әлеуметтік - адамгершілік мінез - құлқын қалыптастыру;
Баланы жан - жақты бақылау;
Даму мүмкіндігіне байланысты интеллектуалдық біліктілік қалыптастыру (талдау, салыстыру, жалпылау, топтастыру, логикалық жіктеу)
Баланың жалпы даму деңгейін көтеру және дамыту;
Жағымды әлеуметтік орта қалыптастыру;
Батыс Қазақстан облысы,
Теректі ауданы, Жаңа Өмір ауылы,
Шаған жалпы орта білім беретін мектебі
Коррекциялық түзете дамыта оқыту сыныбы мұғалімі
Белхаирова Асемгул Мустахимовна
Қазақ тілі сабағындағы жазылым әрекетін қалыптастыру жолдары
Жалпы инклюзивті білім беру
Қазақ тілі сабағындағы тіл дамыту жұмыстары
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының ауызша тілін дамыту әдістемесі
Психикалық дамуы кешеуілдеген балалардың танымдық қабілеттерін анықтаудағы диагностикалау әдістемелері
Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Қиын балалармен әлеуметтік жұмысты жаңарту мәселесі
Есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту жағдайлары
Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларын байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні