Мәтінді оқушыларға оқыту. Сұрақтар мен тапсырмалар

Сабақтың тақырыбы: Құстардың ұя салуы

33 сабақ
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\Мәтінді түсініп оқып, құстардың тіршілігі туралы білімдерін одан әрә жетілдіру.
ә\ Еліміздің байлығын, табиғатын бағалай білуге, құстарға қамқор болуға тәрбиелеу.
б\Өз ойларын толықтай жеткізе білуге, байланыстыра сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ - жауап.
Түрі: аралас.

Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі.
Назарларын сабаққа аудару.

ІІ. Өткен сабақты қайталау.
а\ мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу.
ә\Көктемгі табиғатта болатын құбылыстар туралы әңгімелеу.
б\ Көктемгі еңбек туралы әңгімелеу.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Көктемде құстар тіршілігінде болатын өзгерістер туралы айту.
2. Құстар сөзіне топтастыру құру.
пайдалы Құстар әдемі
дос қорғаушы сан алуан
3. Кім құсты көп біледі? сайысын өткізу.
4. Мәтінмен жұмыс.
а) Мәтінді оқушыларға оқыту.
ә) Жалғастыра отырып мазмұнын айту.
б) Ертегіні бөлімге бөліп оқыту.
в) Жұп болып бөлініп, диалог құрастырып, сахналау.
Сергіту сәттері. Есте сақтауын дамыту
Орнымыздан тұрайық
Ал алақанды соғайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық
5. Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Ертедегі күллі құстар атауы қалай тіршілік етіпті?
- Құс патшасы құстарға қандай өсиет айтты?
6. Сөздік жұмыс.

IV. Сабақты бекіту.
1. Қарылғаштың ұясының кемелді болып шығуының себебін түсінлір.
2. Құстардың тыңдауынан қандай қортынды шығарасың?
Сөйлеуде тыныс алуды дамытуға арналған жаттығу Алақанымызды жылытайық
- Біздің алақанымыз жылыну үшін алақанымызға ұзақ үрлеу керек,

V. Үйге тапсырма.
1. Ертегіні түсініп оқу.
2. Ертегі мазмұнын сахналауға дайындалып келу.
VI. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Оқыту әдістері
Қазақ тілі оқулығындағы жаттығу жұмыстары
Жалпы білім беру мектептерінің ортаңғы сынып оқушыларына аутентикалық материалдарды қолдана отырып ағылшын тілін проблемалық жағдайда оқыту
Ағылшын тілі сабағында аутенттік материалдарды пайдалана отырып сөйлеу қабілетін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды қолданылатын көрнекілік әдістер
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Ортаңғы сыныптарға тыңдап түсінуді үйрету
Жазу - жазбаша мәтін жасауға бағытталған сөйлеу әрекетінің бір түрі
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы