Тірек сөздерге түсінік беру

Сабақ тақырыбы: Ажалдан құтқарған асыл сөз
Сабақ мақсаты: Ертегіні түсініп оқу.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Ертегіні оқып, қойшының тапқырлығын, ақылдылығына көз жеткізу.
Дамытушылық: Ертегіні мазмұны арқылы жауыздықты әділ сөзбен жеңгеніне көз жеткізу.
Тәрбиелік: шешендік сөздің мән мағынасын түсіну.
Түрі. Ауызша сабақ - 2
Технология БжС

Ауызша – 2 сабақ картасы
1 кезең
Ұйымдастыру кезеңі.
Мақсатты айту
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
Тірек сөздерді іздеу
Жады
ҚҚС
Тесттік жұмыс
ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
V -. 1. Хан
2. Шөлейт
3. Жігіттер
4. Қой
5. Қойшы
6. Су
7. Көл

Жаңа сабақ
Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру. Оқушыларды термин сөздер мен түсініктермен таныстырады.

2 кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
Оқушылар мәтінді бір бет параққа 3 минуттық есеппен көңіл аударып оқып, оның ішінен тірек сөздерді табуы тиіс. Оқушылар мұғалімнің рұқсатымен тапқан тірек сөздерін айтады. Мұғалім ООМ белгілейді. Тіпті оқушы бір - ақ сөз тапса да, ол да бір белгілеу алады. Мұғалім барлық оқушылардың тірек сөзді табуына белсенділік танытады. Мұғалім тірек сөздер эталонын сабаққа дейін дайындап қояды.

3 кезең
Қабылдауды ұйымдастыру
Тірек сөздерімен жұмыс. Тірек сөздерге түсінік беру. Тақтаға тақырыпқа байланысты тірек сөздер берілген.

1. Хан
2. Шөлейт
3. Жігіттер
4. Қой
5. Қойшы
6. Су
7. Көл
8. Бұлақ
9. Су иесі Сүлеймен
10. Сұңқар
11. Шөже торғай
12. Өзен
13. Адырна
14. Сұңқар

4 кезең
Ұғынуды ұйымдастыру
Қарама - қарсы сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. - алған оқушыларға көңіл бөлу.

Қарама - қарсы сұрақтар:
1. Хан қандай жерлермен келе жатты?
2. Олар не көрді?
3. Хан не деп бұйырды?
4. Шапқыншылар не көрді?
5. Қойшы не істеді?
6. Шапқыншылар не сұрады?
7. Қойшы не деп жауап берді?
8. Шабармандар не деп ежіреңдейді?
9. Қойшы жауабы қандай болды?
10. Шабармандар не деп бұйырды?
11. Қойшы неге бармай қойды?
12. Хан қандай әмір берді?
13. Шабармандар қойшыны қалай алып келді?
14. Хан қойшыға не айтты?
15. Қойшы ханға не айтып бермек болды?
16. Қойшы хикаясы не туралы еді?
17. Сұңқар не іздеп келе жатты?
18. Ол нені кездестірді?
19. Торғай не деп өтінді?
20. Сұңқар неге шөже торғайды босатты?
21. Қойшы ханға осы оқиға туралы не айтпақ болды?
22. Хан не істеді?
23. Қойшы ханға қандай сұрақ қойды?
24. Хан қойшыдан қалай жеңілді?
25. Қойшыны ажалдан құтқарған не?
26. Мәтінді тағы басқаша қалай атауға болады?
27. Мәтін неліктен, Ажалдан құтқарған асыл сөз, деп аталған?

5 кезең
Түсінудің біріншілік тексеруі
Оқушылардың бірін - бірі тестілеуі. Оқушылар өткен тақырып бойынша тестілер құрастырады және орынға отырғызу матрицасы арқылы сұралады. Өзге оқушының сайт номерін айту арқылы жүзеге асырылады. Бірін бірі тестілеу нәтижесі бойынша белгі қою ережесі:
1. Тестіні шешетін оқушы дұрыс жауабы үшін ООМ қосу белгісін алады.
2. Тестіні шешетін оқушы дұрыс емес жауабы үшін ООМ алу белгісін алады.
3. Тест құраушы оқушы ООМ қосу белгісін алады егер де, ол қойған сұраққа дұрыс жауап алынбаса.
4. Тест құраушы оқушы ООМ алу белгісін алады егер де, ол қойған сұраққа дұрыс жауап алынса.

6 кезең
Біріншілік бекітуді ұйымдастыру
Тақырыптық сөздік қор.
Мәтіннен сөздер жазу немесе мазмұнын жазу.
37 сөз.
1) Матрицаны толтыру
2) Ең көп сөз жазған оқушы сөздерін оқып береді.
3) ТСҚ - ның пайызы есептеледі.
Түйсіну
4 - 5 белгі - 5 ұпай
3 белгі - 4 ұпай
2 белгі - 3 ұпай
1 белгі - 2 ұпай
Қорытынды
Сапа нормативі оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс
Үй тапсырмасы
4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Бастауыш сыныптарда морфологиялық ұғымдарды оқытудың мәні
Абай Құнанбаев қазақ халқының тарихындағы ерекше құбылыс
Дауысты дыбыстар емлесі
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Тіл біліміндегі морфология саласындағы грамматикалық мағына және сөзжасамның тәсілдері
Бастауыш сыныптарда оқушыларға қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту
Қос сөз
Жай сөйлемнің күрделену жолдары
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Ақша туралы қысқаша түсінік
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Диалектология туралы жалпы түсінік
Ақша түралы жалпы түсiнiк