КМММатематика пәні мұғалімі Багдатова А. Б. Мәселе есептерді шешу жолдарыКүнделікті тұрмыста мәселе есептерді шешуді көп кездестіреміз
“№3 жалпы орта білім беретін мектеп - кешені” КММ
Математика пәні мұғалімі Багдатова А. Б.
Мәселе есептерді шешу жолдары
Күнделікті тұрмыста мәселе есептерді шешуді көп кездестіреміз. Есеп шығара білу - әр адамның математикалық, логикалық және сын тұрғысынан ойлау қабілетінің даму көрсеткіші. Мәселе есептер бастауыш сынып математикасынан бастап барлық орта мектеп математика курсында кездеседі. Бірақ берілген тақырыпта оларды өз дәрежесінде меңгеру мүмкін бола бермейді. Мәселе есептер өте алуан түрлі болып келеді, кейде есептің мазмұнын түсіне бермейді, сондықтан қиындық тудыратын тақырыптардың бірі болып табылады.
Енді осы тақырыпқа байланысты есептердің шешу жолдарын қарастырайық.
1. Ағынсыз судағы жылдамдығы 20 км сағ - қа тең катер ағысқа 30 км және өзен ағысының бойымен 22 км жол жүрген. Ол осы жолдың барлығына 3 сағ уақыт жіберген. Өзен ағысының жылдамдығын табыңыз.
Толық нұсқасын жүктеу
Есеп шешудің әдістемесі.
Мәселе есептерді шешудің моделін жасау
Қоршаған ортаның химиялық жағдайын бақылау
Эксперимент есептерінің маңызы және зерттеу әдістері
Пәнаралық байланыстарды оқу процессіне кірістіру
Бастауыш сыныпта информатика пәнінің оқыту ерекшелігі
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Мәтіндік есептің ұғымы
Бастауыш мектеп оқушыларының математика сабақтарында оқу есептерін талдау және түсіну біліктерін қалыптастыру жайлы
Негізгі мектепте геометрия курсын визуализация құралдары көмегімен оқытудың теориялық негіздері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҰМАР
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы