Сабақтың тақырыбы. Сабақ көрнекілігі

Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров Бір адамға өлеңі
Сабақтың мақсаты: дамытушылық - ақын өмірі мен шығармашылығы туралы айта отырып, өлеңнің мазмұнын түсіндіру, мәнерлеп оқуға төселдіру, астарлы мағынасын ашу;
тәрбиелілік - өлең арқылы адамгершілікке, мейірімділікке баулу, адалдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
дамытушылық - түйінді ой айтуға, ойды қорытып жеке пікір айта білуге жетелеу, шығармашылыққа баулу;
Сабақ түрі: ізденіс, ұжымдық, шығармашылық сабақ.
Сабақ көрнекілігі: Интертақта, постер, құмсағат, слайдтар.
Сабақ барысы: 1Ұйымдастыру
Оқушыларды түгелдеу.
Оқушыларды топқа бөлу
Оқушы назарын сабаққа аудару
1. Үй тапсырмасын сұрау 1 - слайд
А. Байтұрсынұлы Екі шыбын өлеңін жатқа сұрау

2 Жаңа сабақ
3. Іздену бағыты бойынша жиналған деректер
(Тақтадағы суретке назар аударту) 2 - слайд
4. Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазғызу 3 - слайд
5. Ақын өмірі шығармашылығына тоқталу (электронды оқулық)
Өлеңнің шығу тарихы 6 - слайд
- 1914 жылы қазақ жастарын оқу білімге шақыру мақсатында Шоң серіктестігін құру үшін Павлодар маңына қоныстанған Шорман ауылына түседі. Сол кезде ата - тегінің патша әулетінен алған шен - шекпендерін көрсетіп халықтың көз жасымен жинаған қазына – мүлкін көрсетіп мақтанады. Мұны жақтырмаған Сұлтанмахмұт осыған байланысты Бір адамға өлеңін шығарады.
7. Мұса Байжанұлының Ақсиса әнін тыңдату арқылы Шорман әулетінің озбырлығын аша түсу
7 - слайд
8. Ақынның тегін таратып айта отырып Шорман әулетімен немере туыс екеніне назар аударту
Шоң, Шорман едік,
Бір - бірімізге қорған едік.
Шоңның, Торайғырдың көк жапырақтары
Бұтағына келіп қонған едік.

8 - слайд
9. Мәтінмен жұмыс
Өлеңді мәнерлеп оқу
Өлеңге неше адам қатысып отыр?
Шал сөзі кімнің атынан баяндалып отыр?
Сондай - ақ ақынның ішкі ойы, монологы берілген
Өлең қандай адамға арналған?
Өлеңнің мазмұны - ел ішінде бір адамның басқаларға істеген озбырлығы, қиянаты батыл әшкере етілген.
Өлеңнің идеясы - автор адалдыққа, еңбексүйгіштікке, адал жолмен нәсіп қылуға шақырады.
Ирония -
Сатира -
Сөздікпен жұмыс
9 - слайд
10Топпен жұмыс
1. Рафт
2. Сурет бойынша
Оқушы өз оқығанын постерге бейнелеу
3. Сатылай комплексті талдау
4 Үш топқа ортақ тапсырма - сэнкуейн әдісі
11. Бекіту (ортадағы қаламсап)
12. Үйге тапсырма
Бір адамға өлеңін жаттау
ХХ ғасыр ақынына айтарым бар. (ой - толғау)
Бағалау
Қорытынды:
Мұғалім сөзі:
- жақсы балалар, Абай ұстанымын ұстап, бүкіл қазақ жастарын оқу білімге шақырған С. Торайғыров өмірін, шығармаларын бір сағатқа сыйдыра алмасақ та, бір ғасырдың негізгі шындығын бір өлеңге сыйдырған, өмірден өте ерте кеткен талантты ақын шығармасының бір парағын ашқандай болдық...



Ұқсас жұмыстар

Компьютердің программалық жабдықтары
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Дәрілік өсімдіктерге жалпы сипаттама
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
1-4 сыныптардағы еңбекке баулудың мазмұны мен мақсаты
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Мектеп оқушыларын компьютерлік графикамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру
Математика сабақтарында ақпараттық технологияны қолдану
Педагогикалық практикадан есеп
Сабақтың көрнекілігі
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері
Тәрбие сағат көрнекілігі