Жұпты бағалау

Мақсаты:
Оқушылардың мәтінді теру және түзету ережелері жайлы түсініктерін кеңейту, берілген өлшемдер бойынша мәтінді пішімдеуді үйрету. Мәтін енгізу алдында, ерекшеленген бөлігі үшін, бүкіл мәтін үшін әріпті, өлшемін таңдауды, абзац, бірінші жолдың шегерімін түзетуді орнатуды, сызғышты, табуляцияны қолдануды, мәтінді тізім түрінде рәсімдеуді үйрету.
Күтілетін нәтиже:
• Мәтінді теруді, мәтін бөліктерін көшіруді, ауыстыруды, мәтінді пішімдеуді үйренеді;
• Редакциялаудағы пернелер мен командалардың қолданылуын, мәтінді ретімен теруді, пернетақта мен тышқанды пайдаланып мәтінді жылжытуды, әрекетті кері қайтару командаларын меңгереді;
Сабақтың түрі: Жаңа білімді қалыптастыру.
Негізгі дерек көздер:
• Оқулық
• Слайд
• Дербес компьютер
• Электронды тест
Әдіс - тәсілдер: Ой қозғау әдісі
Сабақтағы жоспарланған жұмыстар
Ұйымдастыру (2 мин)
- Сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
Білу деңгейі (5 мин)
Үй тапсырмасын тексеру
Өзіңді тексер! тестісін орындату.
Түсіну деңгейі
(10 мин) Мағынаны тану
(Мұғалім бүгінгі сабақты түсіндіреді)
Егер электронды құжатта тасымалдау орнатылмаса, онда абзацта сол жақ шет бойынша түзету анықталады. Сондықтан көбіне тақырып ортаға, ал авторға сілтеме немесе құжат құрылған мерзім – оң жақ шет бойынша түзетеді.
Абзац үшін келесі баптаулар анықталады:
o Түзету;
o Жоларалық интервал;
o Шегінулер.
Түзету
- Мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
- Мәтін ортаға теріледі.
- Мәтін жолдың соңынан, оң жақта теріледі.
Шегіністерді Сызғыштағы жүгіргіштерді жылжытып та бекітуге болады.
Қолдану деңгейі (12 мин)
Компьютерде тәжірибелік жұмыстар
Деңгейлік тапсырма
Оқушыларға оқулық бойынша тапсырма береді, деңгейлік тапсырманы орындауды ұсынады. (177 - 178)
Талдау деңгейі (5 мин)
Ой қозғау әдісі
1. Абзацты пішімдеудің негізгі параметрлерін атаңдар.
2. Сызғыз не үшін керек?
3. WordPad мәтіндік редакторында түзеудің қандай түрлеріне қол жетімді?
4. Табуляция не үшін керек?
5. Табуляцияның позицияларын қалай тағайындаймыз? т. б.
Жинақтау деңгейі (5 мин)
Өзіңді тексер! тестісін орындату.
Бағалау практикасы (2 мин)
Рефлексия: Бағдаршам тәсілі.
Оқушыларға 3 түсті стикерлерді таратып береді де жаңа сабақты қандай деңгейде меңгергендіктерін білгісі келетіндігін айтады. Оқушыларға бағалау тәсілі жайлы қысқаша мағлұмат береді.
Топтық бағалау
Топ төрағаларына сөз береді. Топ төрағаларының бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды.
• Өз - өзін бағалау;
• Жұпты бағалау;
Рефлексия (3 мин)
Оқушыларға стикерлер таратып, бүгінгі сабақ туралы пікірлерін алу.
Үйге тапсырма
§23 Мәтінді пішімдеу. Абзац

Атырау облысы, Жылыой ауданы,
№3 жалпы орта білім беретін мектептің
информатика пәні мұғалімі
Талбаева Асель Аманкосовна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Кәсіпорынның құралдары мен машиналарын бағалаудың маңызы
Құрылымдық кәбілдік жүйесін жобалау принцинтеріне шолу және талдау жасау
Оптикалық талшықтардың түрлері
Шығын тәсілдерін қолдану
КӨЛІКТЕР МЕН ЖАБДЫҚТАРДЫҢ НАРЫҚТЫҚ ҚҰНЫН БАҒАЛАУ
Байланыс желісінің қондырғылары
Бүйірден жарқырау кабелі
Ветеринариялық - санитариялық сараптау пәні бойынша зертханалық сабаққа арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Компьютерлік кабельдер
Сөзжасамның қазақ тіл білімінде зерттелуі
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Сыни ойлауды бағалау