Құрметті оқушылар, ендігі мақсат мынау

Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Есілбай ауылы.
Өткізген мектеп психологі:
Алигожина Камшат Габдулманаповна

ҰБТ – ге оқушыларды психологиялық тұрғыдан дайындау
Сабақтың мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның ойлау қабілетін, ҰБТ – ге деген сенімділігін, көтеріңкі көңіл – күй сезімдерін психология тұрғысында дамыту.
Көрнекі – құралдар: табиғат көрінісінің слайдтары, алма талының суреті, алмалар.
Техникалық құрал жабдықтар: интерактивті тақта, музыкалық әуен.

Релаксация: Құрметті оқушылар, әуелі орындарыңыздан тұруыңызды сұраймын. Енді денелеріңізді еркін бос ұстап, тұла бойларыңызды бос тастап, миларыңызды тынықтырып терең демалып, ішкі дүниедегі жағымсыз нәрселерді сыртқа шығарып тастаңыздар!
Мен сіздерге бірнеше сөз айтамын, соны қайталаңыздар!
Әлемдегі барлық адамдарға жақсылық тілеймін!
Әлемде мені бәрі жақсы көреді!
Мен бақытты оқушымын!
Менің денсаулығым мықты!
Мен білімді оқушымын!
Мен жаңа ғасырдың оқушысымын!
Мен алдағы ҰБТ – ны жақсы нәтижемен тапсырамын!
Рахмет, орындарыңызға жайғасып отырыңыздар!

Медитация:
Ал, енді көздеріңізді жұмыңыздар, көз алдарыңызға елестетіңіздер!
Әсем бір шебер бағбанның баптап өсірген алма бағында қыдырып жүрсіздер. Осы сәтте әркім өзінің ең бақытты шақтарын елестетсін. Жүрек түбіндегі арман мақсаттарыңызды қиялдаңыздар. Мен алдағы ҰБТ – ны жақсы нәтижемен тапсырамын, менде бәрі жақсы болады, менің өзіме деген сенімділігім мол, мен үшін бәрі оңай және түсінікті болады.
Оң жақтарыңызға қарасаңыздар қып – қызыл алманы көресіздер. Ал, сол жақтарына қарасаңыздар сары, қызыл алмалар тұр.
Па, шіркін қайран алмалардың иісін – ай, танауларыңызды керіп, демдеріңізді ашып, рахат бір дүние ішінде жүрсіздер, терең демалыңыздар!
Ал енді жайлап көздеріңізді ашыңыздар.
Құрметті оқушылар, ендігі мақсат мынау! Шебер бағбанның бағында өскен алманы сіздерге таратамын. Осы алмаға әркім өзінің жүрек түбіндегі жатқан арман мүдделерін (жазу түрінде ме, схема түрінде ме немесе жұмбақ түрінде ме) тілектерін жазсын. 3 минут уақыт беріледі.
Алмаларды жинаймыз. Мына алдарыңызда тұрған Ғажайып арман алма талы сіздердің алмаларыңыз ғажайып талға ілінді. Мінеки, сіздердің жүрек түбінде жатқан арман тілектеріңіз орындалды деп есептеңіздер.

Рефлексия:
- Бүгінгі аутотренинг сіздерге ұнады ма?
- Қандай сезімде болдыңыздар?
- Тренингтен алған әсеріңіз қандай?
Құрметті оқушылар! Әрдайым сіздерге зор денсаулық, ҰБТ – ны өте жақсы нәтижемен тапсырып, алдағы аңсаған армандарыңыз орындалуына тілектеспін.
Аутотренингке қатысқандарыңызға көп – көп рахмет!



Ұқсас жұмыстар

Тренингте қолданылатын жаттығулар
Ұстаз болу – жүректің батырлығы
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Ұлттық ойындар арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің маңызы
М. Әуезовтың өмірі мен шығармаларын орта мектепте оқытудың өзіндік ерекшелігі
Оқушылардың тіл мәдениетін ұстартуда педагогикалық дағдылар
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие берудің ғылыми теориялық негіздері
Абай әлемі: Абайдың қара сөздері. Аудармашылық мектебі. Ақындық мектебі жөнінде көтерілген айтыс, тартыстар (М.Әуезов, Қ.Мұхамедханов еңбектері). Абай мұрасының зерттелу тарихы
Амонашвилидің педагогикалық тәжірибесін бастауыш сыныптардың оқу-тәрбие роцесінде қолдану
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары