Дүниетану 2 сыныпСабақтың тақырыбы
Дүниетану 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Құстар
Сабақтың мақсаты:
А) оқушылардың құстар туралы білімдерін, таным - түсініктерін кеңейту; құстар тіршілігімен таныстыру; құстардың ерекшеліктерін айшықтап көрсету;
Ә) оқушының айналады дүниеге деген қызығушылығын шыңдау; ой - өрісін дамыту;
Б) қоршаған ортаға мейірімділікпен қарауға тәрбиелеу; оқушы бойына қамқорлық, жанашырлық қасиеттерін ұялату;
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері:
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу
Сабақтың көрнекілігі: құстардың суреті, әр түрлі үлестірмелі карталар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастырушылық кезең
- психологиялық дайындық (1 минут)
Жануарлар атауы
ІІ. Үй жұмысын тексеру (5 минут)
Өткен сабаққа шолу жасау
Зоопаркке саяхат ойыны
(түрлі аңдардың суреттері ілінеді. Суреттің артына өтілген тақырып бойынша сұрақтар жасырылады. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.)
Сұрақтар:
- Жануарлар дегеніміз не? Олардың адамдарға қандай пайдасы бар?
- Жабайы және үй жануарларының қандай айырмашылығы бар?
- Жануарлардың кейбірі неге сүтқоректі деп аталады?
- Жабайы аңдардың қандай пайдасы бар?
- Қосмекенді жануарлар деп қандай жануарларды атайды?
- Жабайы жануарлар қыста қайда мекендейді, немен қоректенеді?
ІІ. Жаңа сабақ (10 минут)
Ребус шешу (құстар)
- Балалар, бүгін біздің өтетін тақырыбымыз құстар тақырыбы болмақ.
Қане есімізге түсіріп көрейік, сендер қандай құстардың түрлерін білесіңдер. Олар қалай тіршілік етеді.
- құстар қанатты жануарлар деп аталады. Олар өз беттерінше өмір сүреді, дамиды, көбейеді. Құстардың түрлері өте көп. Олардың пайдасы да бар. Олар құрт - құмырсқалармен қоректенетіндіктен егістікке, өсімдіктерге зиян келтіретін жәндіктерді тазартып отырады.
(суретпен жұмыс)
Құстар
↓
Үй құстары, жабайы құстар
Кестемен жұмыс:
----------------- Үй құстары ---------------- Жабайы құстар
Пайдасы
Зияны
Құстар сөзіне түсініктеме беріп көрейік
Құстар
ІҮ Нақтылай түсу және қайта жаңғырту кезеңі (10 минут)
1. Бұл қандай құс?
2. Жұмбақ шешу
Салатын ұяны.
Өткiр көзi шегiр,
Бүргенiн құртар тұяғы. (Бүркiт)
Кеудесi қайқандап,
Жүредi байпандап. (Қаз)
Имек тұмсық алғыр құс. (Қаршыға)
Көк жүзiнде жылжып жай,
Керуен құрған тiзiлiп,
Iлгек - iлгек шынжырдай,
Қалмайды олар үзiлiп? (Тырна)
Сирағы ұзын,
Тырнағы ұзын.
Балықты сүзбей,
Ұстайтын шоқып,
Тұмсығы бiздей. (Тырна)
3. Кім жылдам (сурет құрастыру, мозайка)
4. Анасын тап ( құстардың суреттері арқылы орындалады)
Сергіту сәті (2 минут)
Оқулықпен жұмыс (оқулықтағы мәтінді оқып түсіну, түртіп алу әдісі арқылы қажет деген материалдарды дәптерге жазу) 4минут
5. Карточкалық тапсырмалар (жұппен жұмыс)
(оқулықтан алған білімдері бойынша, 3минут)
Қызықты мәлімет айдары (2 минут)
Халық болжамдары:
Торғай шаңға аунаса, жаңбыр жауады
Торғай терезеге қонса, күн суытып, аяз болады
Әтеш қыстыгүні бір аяғын көтеріп тұрса, аяз болады.
Аязды күні қанатын қақса аяз сынады.
Қыста қаздар қаңқылдаса жылы болады. Аяқтарын бауырына тығып жатып алса, күн суытады.
Есіңе сақта!!!!
- Құстардың ұясын бұзба
- балапандарына тиіспе
- Құстарды атуға болмайды.
Еркін микрофон 2 минут
Өзекті сұрақтар:
- Құстар неге жылы жаққа ұшып кетеді?
- Құстарға қалай көмектесуге болады?
Рефлексия: ( Венн диаграмасы) 3минут
Жабайы құстар
Үй құстары
Үй жұмысы: оқу, мазмұндау
қосымша мәлімет іздеу (2 минут)
Бағалау: оқушылар алдымен өздері бағалайды, кейіннен мұғалім бағалайды (2 минут)
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
Атығай ауылы, Атығай ЖОББМ
бастауыш пәні мұғалімі Нагашбай Азкен
Шағын жинақталған бастауыш мектепте оқытудың басты ерекшелігі
Дүниетану пәні
Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі
Адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған эксперимент жұмысының мазмұны мен нәтижесі
Екінші сыныпта дүниетануды оқытудың ерекшеліктері
Ойлау қабілетіне анықтама
Үшінші сынып дүниетануын оқытудағы ерекшеліктер
«Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы» пәнінің әдістемелік кешені
Оқушылардың өздігінен атқаратын жұмыстардың теориялық және практикалық негіздері
1922—1924 жж. Ақша реформалары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
2005 жыл ішінде геологияның даму қорытындысы
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
XIX ҒАСЫРДЫҢ 10-20-ЖЫЛДАРЫ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Бухгалтерлік есептің 12 принциптері
1630- жылдан б.з.д. 2000 жылдыққа дейінгі Орта ғасырлық хандықтар