Оқушылардың топтық - шығармашылық жұмыстарын таныстыруы

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№247 орта мектептің тарих пәні мұғалімі
Абуова Ақмарал Сапарғалиқызы

Сабақтың тақырыбы: 1920 - 1930 жылдардағы Қазақстанның мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға 20 - ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру, ұлттық бірыңғай тестілеуде кездесетін тестілерді шешу арқылы ҰБТ - ге дайындық жұмыстарын жүргізу;
2. Қосымша құжат, деректер және әдебиеттерді пайдалана отырып есте сақтау қабілетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге жол ашу, оқушылардың ой - өрісін дамыту;
3. Оқушылардың бойында өз Отанына, халқына деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыра отырып, патриоттыққа, еңбексүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ типі: өткен сабақты пысықтау, бекіту сабақ
Пән аралық байланыс: әдебиет, география, бейнелеу, ән - әуез, геометрия
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, фотосуреттер, Қазақстанның 20 - 30 жылдардағы картасы
Әдіс - тәсілдер: Топпен жұмыс, дискуссия, файндинг, матчинг, тестинг, ТАРСИЯ.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, топқа бөлу
2. Өткен сабақты пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмаларды 4 бөлімге бөлу
Қазақстанның 1920 - 1930 жылдардағы мәдениеті

Білім саласы
Ғылым саласы
Әдебиет саласы
Өнер саласы

3. Дискуссия . Оқушылардың топтық - шығармашылық жұмыстарын таныстыруы
4. ҰБТ сұрақтарында көп кездесетін, проблемалы сұрақтардың басым көпшілігі сандар мен жылдарға негізделген. Келесі Жылдар мен оқиғалар бөлімінде берілген жылдарға сәйкес, сол жылдарда болған оқиғаларды табу керек.

5. Файндинг қима қағаздағы сұрақтарға жауап беру. Бұл бөлімде оқушылар жылдар мен оқиғаларды, ғалымдар мен жаңалықтарды қаншалықты білетіндерін көрсете алады.
1. Қазақстан ғылымының дамуына орасан зор үлес қосқан ғалымдардың бірі Қаныш Имантайұлы Сәтбаев. Қ. И. Сатпаевқа қай жылы, қоғамға сіңірген еңбегі үшін Лениндік сыйлық берілді? Және ол құрастырып шығарған орта мектепке арналған алғашқы оқулық қалай аталды?
(1942 жылы. Алгебра оқулығы)
2. КСРО Ғылым академиясының Қазақстандағы базасы қай жылы құрылды?
(1932 жылы, наурызда)
3. 1938 жылы КСРО ҒА - ның Қазақ филиалының төрағалық қызметіне кім тағайындалды? (академик А. Д. Архангельский)
4. Қазақстанның Ғылым Академиясы қай жылы құрылды? (1946 жылы 1 маусым)
5. КСРО ҒА - ның Қазақстандық базасы құрылымдық жағынан алғашқы кезде қанша секторға бөлінді? (Екі: зоологиялық және биологиялық)
6. Қазақстанның табиғи байлықтарын зеттеушілерді атаңыз: (Губкин, Курнаков, Сәтбаев)



Ұқсас жұмыстар

Кураторлар туралы ереже
Математика пәнін оқытудағы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастырудағы негізгі әдістеме
Информатика пәнін оқытуда оқушылардың жобалық жұмыстарын ұйымдастыру
Студенттердің сыныптарға бөлінуі
Математикадан факультативтік сабақтар өткізу әдістері
Оқушы тұлғасын дамытудағы сыныптан тыс жұмыстар жүргізу
Тәрбие мен оқыту жүйесінің дамуындағы психология. ролі және орны
Мінез құлқы ауытқыған жеткіншек балалар туралы түсінік және ‐ мінез құлықтың ауытқу себептері
Мұғалімнің этникалық өзіндік санасы және оның оқушылар психологиясына әсері
Әлеуметтік педагогикалық факторлардың жеке тұлғаның қалыптасуына ықпалын арттыру жолдары
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Топтық эксперимент.