Африканың ауыл шаруашылығына қолайлы табиғат зонасы


Африка материгін қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. Африка материгі туралы алған білімдерін жинақтап, өткен сабақтан алған білімдерін жүйелеу.
Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін, зейінін, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік. Жер бетіндегі табиғат құбылыстарын танып білуге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: интерактивті, сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың пәнаралық байланысы: әдебиет, тарих.
Сабақтың көрнекілігі: Африканың физикалық картасы, интерактивті тақта, электронды оқулық, слайд, ватман, маркер.

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Қызығушылықты ояту
ІІІ. Материкке шолу
IV. Бекіту
V. Қорытындылау. Бағалау. Кері байланыс.
VI. Үйге тапсырма беру

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың көңіл - күйін сабаққа аудару.(психологиялық ахуал)
ІІ. Қызығушылықты ояту. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

1 - тапсырма: Африканың табиғат зоналар картасын пайдаланып мына сұрақтарға жауап бер.
1. Конго өзенінің алабы орналасқан климаттық белдеу.
2. Секретарь құсы тіршілік ететін зона.
3. Африкадағы жауын-шашынның ең көп жауатын жері.
4. Африканың ауыл шаруашылығына қолайлы табиғат зонасы.

2 - тапсырма: Картаны пайдалана отырып кестені толтыр
Килиманджаро. Мұнай, газ, тұз
Айдаһар тауы. Мұнай, газ, тұз
Көмір, платина, алтын, алмаз. Фосфарит Атлас

3 - тапсырма. Релиефтің сипаттамаларын көрсетіңіздер
Африканың жер бедерін таулы қыраттар қамтиды
Африканың жер бедерін ойпаттар қамтиды
Африканың көп бөлігі ежелгі платформаларда орналасқан
Африканың ең биік нүктесі - Камерун жанартауы
Африканың ең төмен бөлігі - Ассаль көлі
Атлас тауы Африканың оңтүстігінде орналасқан
Атлас тауы литосфералық плиталардың шекарасында орналасқан

4 - тапсырма. Материктің жер бедерінде таулы үстірттер неге басым олар қандай тектоникалық құрылымға сәйкес келеді?
Африкадағы шөлдерің атауы мен орналасқан орындарын анықта.
Атауы ----------- Түрі ---------------------- Орналасқан жері --------------- Шамамен ауданы км²
....................... Тасты, сазды, құмды------..................... ------------------------- 7 000 000
....................... Құмды, тасты-------------..........................--------------------------2 000 000
....................... Құмды, тасты--------------..........................------------------------- 1 000 000
....................... Құмды----------------------............................ -------------------------5 50 000
....................... Құмды, тасты---------------.........................------------------------- 2 00 000

5 - тапсырма. Осы белдеулер қандай климаттық белдеулерге сай болатынын анықтаңыздар.
Экваторлық. Субэкваторлық. Тропиктік. Субтропиктік

1. 200 с. е аралығы 20 0 о. е жолақты орынға ие болады.
2. Тропиктік ауданда орналасқан.
3. Гвиней шығанағы жағалаулары және Конго өзені бассейнін алады.
4. Материктің ең солтүстігі мен ең оңтүстігінде жатыр.
5. Жылдың тек бір мезгілі жаз.
6. Ауа рай жыл бойы ыстық және құрғақ.
7. Жазы ыстық және құрғақ, қысы жылы және ылғалды.
8. Екі мезгіл - құрғақ және ылғалды.
9. Жыл бойы үстем желдер.
10. Тәуліктің екінші жартысында әрқашан күшті нөсер жауады.
11. Жыл бойы жауын - шашын аз.
12. Жауын-шашын негізінен жазда түседі.

6 - тапсырма. Сарқырамаларды сәйкестендір
Тугела ----------------------- Замбези өзені
Ауграбис -------------------- Каламбо өзені
Виктория -------------------- Оранжевая өзені
Каламбо --------------------- Тугела өзені
Ніл (Кагера) ----------------- 4370 км
Конго (Зайр) ---------------- 4160 км
Ниегр ------------------------- 6671 км
Замбези --------------------- 1800 км
Оранажевая ---------------- 2660 км
Окаванго (Кубанго) ------- 1600 км
Вольта ------------------------ 1400 км
Сенегал ---------------------- 1430 км
Шари ------------------------- 1600 км
Руфиджи -------------------- 1400 км

7 - тапсырма. Көлдердің көлемін анықта
Атауы --------------- Көлемі (км²)------- Тереңдігі (м)
Виктория ------------...................------------ 80
Танганьика ---------...................------------ 1435
Ниьяса ---------------....................----------- 706
Чад -------------------....................------------ 12
Тана -----------------....................------------- 70
Киву ------------------....................------------ 496

Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы,
№42 орта мектептің география пәні мұғалімі
География пәнінің мұғалімі Атахан Қанат Аханұлы


Ұқсас жұмыстар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Ауыл шаруашылығында бағыты
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
80-90 жылдардағы Қазақстан ауылдары.
Табиғатты қорғау
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек