Ақпаратты оқу

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ақпаратты сақтау ережесін, Сохранить , және Сохранить как командасынан өзге, жұмысты іздестіру алгоритм командасынан Пуск - Пойск орындалуымен таныстыру;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық - абстракциясын, компьютерлік сауаттылығын дамыту
Тәрбиелілік: Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, жылдамдыққа үйрету.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, оқулық, жұмыс дәптері
Сабақтың өту барысы:
1. Оқушыларды ұйымдастыру
2. Үйге берілген тапсырманы тексеру
3. Жаңа тақырыпты түсіндіру
4. Компьютермен жұмыс
5. Сабақты бекіту
6. Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу, сабаққа назарларын аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Нысандарға қолданылатын қандай амалдарды білесіңдер?
- Көшіру, орын алмастыру, жою, атын алмастыру
2. Бірнеше нысанды қалай ерекшелейміз?
- Shift пернесін жібермей басып тұрып та ерекшелеуге болады, егер нысандар әр жерде орналасса онда оларды ерекшелеу үшін CTRL пернесін қолданады.
3. Алмасу буфері дегеніміз не?
- Алмасу буфері дегеніміз - компьютер жедел жадының Windows нысандарын уақытша сақтауға болатын арнайы аймақ. Алмасу буферінің көмегімен көшіру үшін екі бұйрық орындалады. Көшіру және Кірістіру.
4. Қоржынды қолданбай нысанды қалай жоямыз?
- Нысандарды Қоржынға орналастырмай жою үшін пернетақтадан Shift+Del пернелер тіркесімдерін қолданамыз. Қоржынға орналастырмай бірден жою өте қауіпті.

ІІІ. Білімді жан - жақты тексеру.
Кроссворд шешу

1. Байттардың әлдебір атауы бар тізбегі (файл)
2. Компьютерде берілетін командаларды жарық қаламымен басқаратын құрылғы (тышқан)
3. Ақпараттарды компьютерден қағаз бетіне шығаратын құрылғы (принтер)
4. 8 биттен тұратын өлшем бірлік (байт)
5. Операциялық жүйе жүктелгеннен кейінгі ашылатын аймақ (экран)
6. Дыбыстық ақпаратты не арқылы жеткіземіз (радио)
7. Мәтіндік және графиктік ақпараттарды бейнелеу құрылғысы (монитор)
8. Кіші әріптерді үлкенге және керісінше пайдалану пернесі (shift)
9. Экранда таяқша сияқты жыпылықтап тұратын символ (меңзер)
10. Телефон желісі арқылы басқа компьютерлермен ақпараттарды алмасуға арналған құрылғы (модем)
11. Оң жағында тұрған символды өшіру пернесі (DEL)
12. Компьютерге қосылған принтермен жұмыс істеу үшін қандай программа керек (утилита)
ІV. Мақсат қою кезеңі: Windows қосымшасында ақпаратты сақтау, оқу, нысандарды іздеу ережелерімен таныстыру.

V. Жаңа сабақ
Нысанды бумадан жылдам іздеу.
Ізделетін нысан орналасқан буманы ашып, нысанның атауындағы бірінші әріп бар пернені басу керек. Егер жылдам іздеуді тек ізделетін нысанның қандай бумада орналасқанын білетін жағдайда ғана пайдалануға болады. Ал егер олай болмаса, онда кеңейтілген іздеуді қолдану керек.
Файлдың немесе буманың атауын Бас мәзірдің іздеу терезесіне енгізу керек. Сұраныстарың бойынша табылған файл терезенің жоғарғы бөлігінде көрсетіледі.

Ақпаратты жазу
Windows - тің барлық қосымшаларында ақпаратты сақтау мен оқудың жалпы ережелері бар. Құрылған суретті немесе құжатты файлға бірінші рет сақтау үшін мына әрекеттер орындалады. Слайдпен көрсету.
Программамен жұмыс істегенде файлдарды жиі - жиі сақтап отыру керек. Егер файл бұған дейін сақталған болса, онда сақтау жұмысы жеңілдейді. Бұл жағдайда программа сақтау терезесін шығармайды және сендерден файлдың атын сұрамайды. Слайдпен көрсету.
Ақпаратты оқу.
Дискіде жазылған ақпаратты қажетті файлды іске қосу (ашу) арқылы оқиды.
Файл атауының кеңейтілуі нәтижесінде Windows операциялық жүйесі файлды қандай программаның көмегімен ашу керек екенін өзі анықтайды. Слайдпен көрсету.
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықта берілген А, В, С деңгейлі тапсырмаларды орындау.

VІ. Жаңа сабақты бекіту:
1. Қажетті файлды бумадан қалай табуға болады?
2. Дискідегі файлды қалай табуға болады?
3. Ақпаратты компьютерге қалай сақтаймыз?
4. Ақпаратты дискіден қалай оқимыз?
5. Сақтау және қалай сақтау бұйрықтарының айырмашылығы неде?
VІІ. Сабақты қорытындылау, бағалау.
VІІІ. Үйге тапсырма: Тестіні шешіп келу. $ 13 оқу.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта ақпаратты оқыту әдістемесін тәжірибеде қолдану
Информатиканы оқытудың мақсатты жүйесі
Автоматтандырылған ақпараттық жүйе (Глоссарий)
Кәсіптік білім беру мекемелерінің сабақтарында оқытудың жаңа техникалық құралдарын қолдану ерекшеліктері
Жады элементтері
Мультимедиалық технологиялар
Интернет желісінің Мультимедиа ресурстары
Информатика сабағында инфографиканы қолдану әдістемесі
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру технологиялары
5 сыныпта ақпараттық процесстерді оқыту әдістемесі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Банктің корпоративтік клиенттерімен жүргізетін операцияларын басқарудың Ақпараттық жүйесін тұрғызу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ