Көлік сапарға дайын
Тақырыбы: 2 – ге көбейту кестесі
Математика 2 сынып
[b]Сабақтың тақырыбы: 2 – ге көбейту кестесі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың көбейту туралы білімдерін тереңдету және сандарды 2 – ге көбейтуге берілген тапсырмаларды орындау.
Дамытушылық: ойлау, есте сақтау, танымдық қабілеттерін дамыту, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: пысықтау сабағы
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойындар, әңгімелеу, саяхат.
Сабақтың көрнекілігі: флипчарт, бейнеролик, суреттер, қима - қағаздар
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту ( 4 мин)
ІҮ. Жаңа сабақ (25 мин)
Ү. Сабақты бекіту (6 мин)
ҮІ. Үйге тапсырма (1 мин)
ҮІІ. Бағалау (1 мин)
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
ә) оқу – құралдарын алғызу
б) назарын сабаққа аудару
в) психологиялық дайындық
Қане біздер ойлайық.
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
- Бүгінгі сабағымыз ерекше. Сабақта саяхатқа шығамыз. Сабақта алған білімдерімізді ортаға саламыз. Саяхатқа дайындық жүргізу ретінде алдымен үйге берілген тапсырманы тексеріп алайық.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 266 бет, № 8
302 кг = 3 ц 2кг
45 дм = 4 м 5 дм
128 кг = 1 ц 28 кг
246 см = 2м 4дм 6см
3 м = 300 см
6м 7дм= 670дм
(әр топтан бір оқушыдан шығып, тақтада ілінген плакатқа тапсырманың дұрыс жауабын жазады)
ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту
- Балалар мен сендерге бейнекөрініс көрсеткім келіп отыр. Мұқият зейін қойып тамашалайық.
Табиғаттың көктемгі тынысы атты бейнекөріністен үзінді көрсету.
- Балалар, көктем мезгілі несімен ерекше?
- Көктемде қандай өзгерістер болады?
( балалардың жауаптары тыңдалады)
- Олай болса, көктемнің алғашқы әсем гүлі бәйшешек гүлін тергілерің келе ме?
Бәйшешек гүлін теру ойыны арқылы 2 санының көбейту кестесін еске түсіру
( әр топ кезекпен тақтаға шығып, бәйшешек гүлін тереді және артына жазылған көбейтіндінің мәнін табады)
2 * 1 =2
2 * 2 =4
2 * 3 =6
2 * 4 =8
2 * 5 =10
2 * 6 =12
2 * 7 =14
2 * 8 =16
2 * 9 =18
2* 10 =20
- Міне балалар, енді біз саяхат жасауға дайынбыз. Біз бүгін Көктемгі орманға саяхат жасаймыз.
- Орманда қандай аңдар бар екен, олардың көктемгі тіршілігі қандай екенін байқайық. Орманда бізге көптеген тапсырмалар мен есептер кездеседі. Ал сендер оларды орындауға дайынсыңдар ма?
- Жақсы, ендеше саяхатқа немен шығамыз деп ойлайсыңдар? (автобуспен)
Ынтымақ автобусы біздің саяхатқа баратын көлігіміз. Көлік сапарға дайын. (суретін тақтадан көрсету)
Дебиторлық берешектер бойынша есеп айырысулар есебі мен аудиті
Өкілдік шығыстардың есебі
Кәсіпорынның бухгалтерлік есеп саясаты
Дебиторлық берешектер есебі
Бухгалтерлік есептін, кәсіпорынды басқарудағы рөлі
Туристік индустрия
Қызметкерлердің есеп берілетін сома бойынша дебиторлық берешегінің есебі
Дебиторлық қарыздар бойынша берiлген аванс
Өтелетін шығындарға жататындар
Балалардың сөйлеу дағдыларын тірек кестелер арқылы дамыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Нарық жағдайында шағын кәсіпкерліктің дамуы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Жүзедегі дипломдық жобада қарастырылған КИВЦЭТ-ЦС автогенді балқыту үшін шихта дайындау үрдісі