Топпен шығармашылық жұмыс істеуге баулу

№78 жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Өтемұрат Әсемгул Елеусінқызы

Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: А. Әуезов Жас Мұхтар (үзінді)
Сабақ негізделген оқу мақсаты: 1. Жазушы Мұхтар Әуезовтің ұлы ақын Абаймен байланысты балалық шағы туралы түсінік беру, тақырыптың мазмұн – мәнін аша білуге үйрету.
2. Ауызша, сөйлеу тілдерін дамыта отырып, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық қабілетін арттыруына бағыттау; Топпен шығармашылық жұмыс істеуге баулу.
3. Сабақ кезеңдерінде критерийлерге сай өзін - өзі бағалай білуге дағдыландыру.
7модулді ықпалдастыра отырып, оқушының өз бетінше білім алуына мүмкіндік жасау, өзіндік пікір айту қабілетін ұштау, шығармашылық жұмыстар жасауға дағдыландыру
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: М. Әуезовтің балалық шағымен таныса отырып, жана білімді бұрынғы алған білімдерімен ұштастыру, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Оқушылардың басым бөлігі: мәтіннің мазмұнын түсінуге бағыттау, берілген сұрақтарға жауап бере білу.
Кейбір оқушылар: жеке жұмыс және топтық тапсырмаларды орындау, шығармашылық жұмыстарға қатысып, ойлау туралы ойлана білуіне ықпал ету.
Тілдік мақсат Оқушылар: өз ойларын өмірмен байланыстырып дәлелдету, сөздік қорларын молайту.
Басталуы

1. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Амансың ба, Алтын күн!
Амансың ба, Көк аспан!
Амансың ба, достарым,
Көңіліміз жарасқан.
Амансыз ба, ұстаздар,
Білім нәрін таратқан!

Топқа бөлу Кемпірқосақ әдісі арқылы түрлі - түстер бойынша топтарға бөліну
Бағалау
Үй тапсыр масын сұрау

Үйге берілген М. Әуезовтің Жетім әңгімесін сұрау. Әр оқушыға әңгімелеуге бағыт беретін әдістер қолдану арқылы тұшымды ой айтуына түрткі болу.
І топ Сұрақтар шеңбері әдісі
ІІ топ Алтын балыққа арналған аквариум әдісі
ІІІ топ Балалар философиясы әдісі
ІV топ Құндылықтар спекторы әдісі
(Әрбір оқушы бағалау парақшасын толтырып отырады.)

Миға шабуыл
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау.
Ахмет Әуезов. Жас Мұхтар
Дәптерге күннің ретін жазып, тақырыбын жазу.
Бұл тақырыпта Мұхтар Әуезовпен бірге тағы қандай танымал тұлға туралы айтылады деп ойлайсыңдар?
Бірге ойлаймыз әдісі арқылы сұралады

Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс

Мәтінді оқу
(Әрбір оқушы өзін - өзі бағалау парақшасын толтырып отырады.)
1. Тақырып кім туралы?
2. Мазмұнын кім әңгімелейді?
3. Кейіпкерлер кімдер?
4. Диалог сөйлемдерді тауып оқу. ( Басбармақ арқылы бағалау)
Мәтінмен жұмыс жүргізу үшін түстер тобы Кемпірқосақ топтарына бірігеді.
Мәтінді мазмұндау.
Көршіңе әңгімелеп бер әдісін қолдану.
Оқушылар бір - біріне мәтінді мазмұндайды және мәтін бөліктерінен сұрақ әзірлейді. (Сұрақтардың қайталанбауын қадағалайды.)
( Басбармақ арқылы бағалау)

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқытудың педагогикалық технологиялары
Қазіргі кезеңдегі тарих пәнін оқыту сипаты және заманауи әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Қашықтықтан білім беру арқылы оқушылардың өзіндік жұмыстарды ұйымдастырудағы шеберлігін арттыру
Мектепте технология пәнін оқыту
Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі бала еңбегінің өзіндік ерекшелігі
Дарынды балаларды анықтау - баланың дамуын таңдаумен байланысты ұзақ процесс
Мектеп жасына дейінгі баланың еңбек тәрбиесі
Технология пәнінде оқушыларды шығармашылыққа баулу әдістемесі
Ішкі әрекет - сыртқы әрекеттің интериоризациясы
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық