Біздің сынып әдістемесі

Оқушылардың мектеп өміріне қанағаттану деңгейін анықтау әдістемесі
Менің мектебім сауалнамасы
Мақсаты: оқушылардың мектептегі және сыныптағы жағдайға қанағаттану деңгейін анықтау.
Жұмыс барысы: Оқушыларға пайымдаулар ұсынылып, келтірілген төмендегі шкала бойынша пайымдау мазмұнымен келісу деңгейін белгілеу ұсынылады.
4 - толығымен келісемін;
3 - келісемін;
2 - жауап беру қиын;
1 - келіспеймін;
0 - толығымен келіспеймін.
1. Мен сабаққа қуанып барамын.
2. Әдетте мектепте менің көңіл күйім жақсы.
3. Біздің сынып жетекшіміз жақсы
4. Біздің мұғалімдерге қиын сәтте жолығып, сөйлесуге және кеңес алуға болады.
5. Менің сүйікті мұғалімім бар.
6. Сыныпта мен әрдайым өз ойымды ашық айта аламын.
7. Менің ойымша, біздің мектепте менің шығармашылық қабілетімнің дамуы үшін барлық жағдайлар жасалған.
8. Менің сүйіп оқитын пәндерім бар.
9. Менің ойымша мектеп мені шынымен де дербес өмір сүруге үйретеді.
10. Жаздық демалыстарда мен мектепті сағынамын.
Нәтижелерді өңдеу
Оқушылардың мектеп өміріне қанағаттану деңгейі оқушылардың жалпы жинаған балдарының жауап берген сұрақтар санына бөлу арқылы есептеледі.
Егер Қанағаттану деңгейі 3 - тен үлкен болса, жоғары деңгейдегі қанағаттану.
Егер Қанағаттану деңгейі 2 - ден үлкен болса, орташа деңгейдегі қанағаттану деңгейі.
Егер Қанағаттану деңгейі 2 - ден кем болса, төмен деңгейдегі қанағаттану деңгейі.

Біздің сынып әдістемесі
Мақсаты: оқушылар сынып ұжымындағы түрлі өмірлік жағдаяттарға қанағаттану деңгейін анықтау.
Жұмыс барысы: Оқушыларға пайымдаулар ұсынылып, келтірілген төмендегі шкала бойынша пайымдау мазмұнымен келісу деңгейін белгілеу ұсынылады.
4 - толығымен келісемін;
3 - келісемін;
2 - жауап беру қиын;
1 - келіспеймін;
0 - толығымен келіспеймін.

Біздің сынып әдістемесі
1. Біздің сынып өте тату, әрі ұйымшыл.
4 – толығымен келісемін, 3 - келісемін, 2 - жауап беруге қиналамын, 1 - келіспеймін, 0 - толығымен келіспеймін
2. Біздің сыныпта келіспеушіліктер жоқ, алайда барлығы өз бетінше жүреді.
4 – толығымен келісемін, 3 - келісемін, 2 - жауап беруге қиналамын, 1 - келіспеймін, 0 - толығымен келіспеймін
3. Біздің сыныпта кейде дау - дамайлы жағдайлар болады, алайда біздің сыныпты дау - дамайлы деуге болмайды
4 – толығымен келісемін, 3 - келісемін, 2 - жауап беруге қиналамын, 1 - келіспеймін, 0 - толығымен келіспеймін
4. Біздің сынып ұйымшыл емес, келіспеушіліктер жиі болады.
0 – толығымен келісемін, 1 - келісемін, 2 - жауап беруге қиналамын, 3 - келіспеймін, 4 - толығымен келіспеймін



Ұқсас жұмыстар

Математика сабағында геометрия ұғымдарын оқыту
Сауат ашу - практикалық (семинар) сабақтар
Оқу-тәрбие процесіндегі тұлғааралық қарым-қатынастың өзіндік бағалауға психологиялық әсері
Сынып жетекшісінің бастауыш сынып оқушыларының ата - аналарымен жұмыс жүйесі мен әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының зейінін бағалау ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Қазіргі бастауыш сынып оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды ендіру мазмұнын теориялық тұрғыда негіздеу
Зейіннің түрлері мен қасиеттері
Бұрыштарды өлшеу
Сынып ұжымымен тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Ана тілі 4-сынып
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары