Оқушыларға сыныптан тыс жұмыс барысында математика пәндерінен алған білімдерін жинақтау, толықтыру

Информатика және Физика апталығы
"Бақытты сәт" білім сайысы
Ойын сайысының мақсаты:
1. Оқушыларға сыныптан тыс жұмыс барысында математика пәндерінен алған білімдерін жинақтау, толықтыру.
2. Оқушылардың логикалық ойлау, интеллектуалдық қабілетін, сана - сезімін жан - жақты дамыту, зеректілігін қалыптастыру, қызығушылығын, белсенділігін арттыру, танымдық, шығармашылық ізденістерін ұштау.
3. Оқушыларды жауапкершілікке, шапшаңдыққа, Отан сүйгіштікке, татулыққа тәрбиелей отырып, тапқырлыққа баулу.
Түрі: топтық жарыс
Типі: Ойын түрінде
Қолданылатын технология: ақпараттық технология
Көрнекілігі: мультимедия, интерактивті тақта, эмблемалар, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер.
Командалар
І топ – “Ньютон
ІІ топ – “Паскаль”
1 - топ – Ньютон
Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске .
2 - топ – Паскаль
Ұраны: Жарыс десе жанамыз,
Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз .
Сайыстың өту кезеңдері:
1 - кезең “Жалғастыра жарысу”
2 - кезең “Жұмбақтар әлемі”
3 - кезең “Белгісіз ғажайып”
4 - кезең “Кім озып келер”
5 - кезең Кім тапқыр?
6 - кезең Өнерпаз болсаң...

Ұйымдастыру:
Ойын шарты: Бұл сайысқа 6 оқушы қатысады және олар екі топқа бөлінеді:
Жүргізуші:
Қайырлы күн құрметті қонақтар, ұстаздар, оқушылар!
Назарларыңызға “Бақытты сәт” атты сайысымызды ұсынбақпыз.
Орыс ғалымы М. Ломоносов Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін – математика, сондықтан оны оқу керек , – деген болатын. Олай болса, бүгін сіздер физика мен информатиканы жұмбақты да, тартымды әлемімен танысасыздар. Сіздер бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткізесіздер. Сайыста сіздерге әр түрлі сұрақтар мен тапсырмалар ұсынылады. Сайыста жеңу үшін сіздер белсенділік танытып, берілген сұрақтарға өзгелерден тезірек ойланып, жауап берулеріңіз керек және тапсырмаларды дұрыс орындауларыңыз қажет.
Ойынымыздың алдында білім сайысының әділ бағасын берер әділ - қазылар алқасымен таныс болыңыздар. Алдарыңызда өз білімімен, ақыл - ойымен ерекшеленген әр топтың білімді оқушылары
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық – деп сайысқа қатысушы топтармен таныс болайық.

1 - топ – Ньютон
Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске .
2 - топ – Паскаль
Ұраны: Жарыс десе жанамыз,
Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз .
Бақ пен бап сыналар бұл жарысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілей отырып, сайысымызды бастаймыз. Ең алдымен бүгінгі ойынымыздың өтілу барысымен таныс болайық. Бүгінгі ойынымыз 6 бөлімнен тұрады: ұлы ғалымдар, сәттілік кезең, тіл – өнер, біліктілік сайысы, кім тапқыр, өнерпаз болсаң.
Ал енді І бөлімді бастайық.

І Жалғастыра жарысу
І бөлім: Ойымды жалғастыр... сайысы (Әр команда шапшаң жауап беруі керек)
1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім біл)
2. Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар)
3. Екі жақсы қас болмас, (екі жаман дос болмас)
4. Досыңды үш күн сынама, (үш жыл сына)
5. Бір елі ауызға, (екі елі қақпақ)
6. Жүз сомың болғанша, (жүз досың болсын)
7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз рулы елге тарайды)
8. Білгенің бір тоғыз, (білмегенің тоқсан тоғыз)
9. Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішеді)
10. Төртеу түгел болса төбедегі келеді, (алтау ала болса ауыздағы кетеді)



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда оқушыларды оқыту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдары
Бастауыш сыныпта компьютерді қолданып математиканы оқыту нәтижесін бақылау тиімділігін арттыру жолдары
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудағы мұғалімнің рөлі
ІІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА КОМПЬЮТЕРДІ ҚОЛДАНУ
СҰЙЫҚТАРДЫҢ ҚАСИЕТІН ОҚЫТУ
Тіл дамыту жұмыстарының түрлері
Тіл дамыту жұмыстары
Оқу процсеінде білім берудің көздеріне қарай қолданылатын әдістер
Математиканы оқыту әдістемесі оқу пәні
Математика мен информатиканы интеграциялап оқыту мүмкіндіктерін анықтау
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы