Әңгімені композициялық құрылымына қарай талдау

7 - сынып
Сабақтың тақырыбы:
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жазушының өмірі, шығармашылығынан мәліметтер беру оның мазмұнын ашу.
Дамытушылық: ізденгіштік қасиеттерін арттыра отырып, дәлелді пікір айтуға үйрету, ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс істей білуге, өзінше тұжырымды ой айта білуге тәрбиелеу.
Тәрбиелік: шығарма идеясы негізінде оқушыларды адамгершілікке, ата – ананы құрметтеуге баулу.
Бірлескен іс - әрекетке бейімдеу.
Әдісі: Жаңа әдіс - тәсілдер. Формативті бағалау. СТО стратегиялары, сұрақ – жауап. Блум таксономиясы
Көрнекілік: Слайд, стикерлер, постерлер, электронды оқулық, интербелсенді тақта.
Барысы
І. Ұйымдастыру
Балалармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру
Сыныпты 4 - топқа бөлу. Гүлдердің түрлеріне. Түймедақ. Қызғалдақ Раушангүл. Сарғалдақ.
1. Білу. Жазушы және оның шығармашылығы туралы біледі.
2. Түсіну. Шығарманы құрылысына қарай мазмұндайды..
3. Қолдану. Мәтінмен жұмыс істей алады.
4. Талдау. Жазушы туындыларын бір - бірімен салыстыра алады.
5. Жинақтау. Проблемалық сұрақ төңірегінде ой өрбітеді.
6. Бағалау. Шығарманы ұғына отырып, мәніне баға береді.

Білу. Жазушы туралы мәліметтер, хронологиялық кесте.
Тақтамен жұмыс. Топтық жұмыс Шапалақтау арқылы бағалау.
Ғ. Мүсірепов туындыларының жанрлық түрлері бойынша постерлер қорғау

Әңгімелері: Ананың анасы , Ер ана , Талпақ танау
Повестері: Қос шалқар , Тулаған толқында
Романдары: Қазақ солдаты , Оянған өлке , Ұлпан
Драмалары: Қыз Жібек , Қозы Көрпеш - Баян сұлу
Балладалары: Жапон балладасы
Ғылыми еңбектері: Заман және әдебиет , Суреткер парызы , Дәуір дидары

2. Түсіну. Серпілген сауал әдісі.
Әңгімені композициялық құрылымына қарай талдау. Топпен жұмыс
Әйтілестің: Оқыңдар, шулап деп қойып саудагер Рамазанға ертеде өткен оқиғаны жаңғыртып айтуынан басталады.
Әңгіменің дамуы: Әңгімедегі оқиға желісі Жалпақ балуанның Ергенекті елін шабуға аттануынан басталып, әрі қарай жылқыны барымталап келе жатуы, тезек арқалап келе жатқан жас қызды олжалап, аттарына мінгестіріп алуы сияқты жайттарға ұласады. Осылайша оқиға желісі дамып, бір - бірімен байланысып жалғаса береді.
Әңгіменің шиеленісуі: Артынан қуып келген қыз анасының барымташыларды орап алуы.
Әңгіменің шарықтау шегі: Әумесер Кейкінің үкімі қызды шешесімен бірге ат жалына өңгеріп, күндікке алып кету.
Әңгіменің шешімі: Сөзден жеңіліп, ойға шомып, тосылып қалған Жалпақ балуан Ана мен қызына бостандық береді.
Сұрақ - жауап. Сен қалай ойлайсың? Ұшқыр сұрақтар.
Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Бағдаршам
1. Ананың сөзі
2. Ананың батырлығы
3. Ананың портреті
4. Жалпақтың сөзі

Семантикалық картамен жұмыс



Ұқсас жұмыстар

Әңгіме жанрын оқытудың негізгі әдістері
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған үшінші деңгейдегі балалардың байланыстырып сөйлеу тілінің қалыптасу деңгейін анықтау
Курс жұмысының зерттеу әдістері
Әңгіме жанрының жалпы сипаты мен ерекшеліктері
Әңгіме - эпикалық шығарма
Сюжеттік сурет салу процесінде жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуін дамыту
Әдебиетте әңгіме жанрының оқыту маңызы
Әңгіме жанрының ерекшеліктері
ӘДЕБИ ЖАНРЛАР АНЫҚТАМАСЫ
Сөйлеу жанрлары мен мәтін жанрлары
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Қоғамның дебиторлық берешегін талдау туралы