Оқушыларды жалпы сұлулықты дұрыс түсіне білуге тәрбиелеу

Өзін - өзі тану сабағының жоспары 7 - сынып
Тақырыбы: Сыр мен сымбат
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: мейірімділік, ақылдылық, адамгершілік

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қоршаған орта, табиғат сұлулығы жөнінде адамның сыртқы ортаға деген қатынасының үндестігі туралы түсінік беру.
Сабақтың міндеттері: Оқушыларды сұлулықты сезіне білуге, аялап, қорғай білуге шақыру;
Оқушыларды жалпы сұлулықты дұрыс түсіне білуге тәрбиелеу.

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті.
Нұрға бөлену
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек - қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.

Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында эстетикалық тәрбие беру
Эстетикалық тәрбие теориясы
Эстетикалық талғам - әсемдікті дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу
Сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің міндеті маңызы
Жасөспірімдерге эстетикалық тәрбие берудің мәселелері
Көркемөнер құралдары арқылы оқушылардың эстетикалық сезімдерін қалыптастыру
Оқу тәрбие процесінде оқушыларға эстетикалық тәрбие берудің жолдары
Эстетикалық тәрбие ұғымын түсіндіру
Оқушыларды эстетикалық тәрбиеге баулу
Балалардың эстетикалық тәрбиесін дамыту
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Азия өзендеріне жалпы сипаттама
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Шылау көмекшілердің жалпы сипаты
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту