Отбасына қалай қамқорлық көрсетесің
Дүниетану 1 сынып
Бөлімше: Мен және қоғам
Мен және менің отбасым
Тақырыбы: Менің отбасым
Оқу мақсаты: 1. 1. 1. 1. Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, Отбасы ұғымын түсінісу және мәнін түсіндіру.
1. 1. 1. 2. Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.
Сабақ мақсаты: 1. Өз отбасы, отбасы мүшелері туралы әңгімелейді.
2. Отбасындағы адамдардың өзара қарым - қатынасын бағалайды.
3. Отбасылық дәстүрлердің маңызын түсінеді.
Бағалау критерийі: 1. Дереккөздер негізінде отбасы ұғымын сипаттайды.
2. Отбасы ұғымының мағынасын анықтайды.
3. Отбасылық дәстүр түрлерін біледі.
Тілдік мақсаты: Тірек сөздерді қолданып сөйлем құрайды. Мысалы: отбасы, шежіре, отбасылық дәстүр.
Диалогтық оқыту, ашық сұрақтар.
1. Отбасы деген не?
2. Қандай туыстық атауларды білесің?
3. Отбасына қалай қамқорлық көрсетесің?
4. Отбасында қандай мерекелер атап өтіледі?
Құндылықтарды дарыту • Ата - анасын құрметтеу, отбасын сыйлау.
• Дәстүр, әулет шежіресін үйрену.
• Халықаралық отбасы күні туралы білу.
• Өзара сыйластық, ынтымақтастық, туыстық құндылықтар қалыптасады.
Пәнаралық байланыс 1. Көркем еңбек. Жұмыс дәптеріндегі 18 - жұмыс парағын орындатуда оқушылардан үйден әкелінген фотосуреттерді желімдету.
2. Музыка. Оқулықтағы 31 - беттегі дәстүрлер бойынша наурызға байланысты ән тыңдалады.
3. Сауат ашу: Шеңбердегі доп атты сергіту ойнатуда сөйлемдер құрастырады.
Сабақтың басы (4 мин)
1.(Ұ) Мотивациялық кезең.
1) Суреттер арқылы топқа бөлу.
2) Суреттер қандай ортақ тақырыппен байланысты?
3) Ширату тапсырмасы.
Отбасы – ол ата - ана
Отбасы – ол балалар.
Отбасы – ол туыстар
Отбасы – үлкен шаңырақ.
ҚБ: Шапалақ әдісі
Сабақтың ортасы (4 мин)
2. (ТЖ). Оқулықпен жұмыс
Кел, талқылайық!
1 - топ: 30 - беттегі сурет бойынша әңгімелеу. Ашық сұрақтар:
1). Суретте кімдер бейнеленген?
2). Отбасыңның үлкені кім?
Саралау:
3). Бұл адамдарды не біріктіреді?
4). Өз отбасың туралы әңгімеле.
5). Оған отбасы мүшелері қалай қарайды?
2 - топ: 31 - беттегі сурет бойынша әңгімелеу.
• Қандай дәстүрлер бар?
• Ол туралы не білесің?
• Мереке күндерді білесің бе?
• Отбасыңда қандай мерекелер атап өтіледі?
Саралау:
• Отбасыңда Наурыз мерекесі қалай өткізіледі?
• Наурыз мерекесінің басқа мерекелерден қандай ерекшелігі бар?
3 - топ: 31 - беттегі 2 - сурет бойынша әңгімелеу.
1). Тұсау кесу рәсімі туралы не білесің?
2). Әңгімелеп көр.
Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі
Аты - жөні: Акоразова Бактыгул
Менің отбасым. жүктеу
Қазақстан Республикасындағы жастар мәселелері, жағдайы ,әлеуметтік саясаты
Педагогты бала тәрбиесіндегі отбасы мәселелерімен таныстыру
Instagramm - жастардың әлеуметтік желісі
Қазақ ауыз әдебиетінің ерекше бір жанры – шешендік өнер
Сыныптан тыс жұмыстар арқылы оқушылардың қызығушылығын арттырудың теориялық мәселелері
Сусыз тіршілік жоқ
Отбасын қолдау орталығы қызметкерлерінің әдістемелік құралы
Отбасы құқықтық қатынастарды реттеу
Отбасының құқықтық негізі
Мүгедек баласы бар отбасы
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Жануарлар жауынан қалай құтылатынын өздерің әңгімелеп, талқылаңдар
Оныңыз қалай
Балпан байдың қызына қалай құда түскендігі
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің