Адасқан мамандар ойыны

Білім беру саласы: “Әлеуметтік орта”
Оқу қызметі: Экология негіздері
Тақырыбы: Мамандықтар
Мақсаты: • Әртүрлі мамандық иелері туралы түсінік беру;
• барлық мамандық иелерінің жұмыстарын қадірлеуге үйрету;
• еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу;
• есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Қажетті құрал - жабдықтар, көрнекіліктер: Мамандық иелерінің суреттері, дидактикалық ойындар.
Сөздік жұмысы: Амандасу, қайырлы таң, мамандық.
Билингвалды компонент: Дәрігер – доктор, аспаз – повар, тігінші – портниха.

Мотивизациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
“Біз кішкентай баламыз,
Еркін өсіп толамыз,
Күнге қарай талпынып,
Көкке қанат қағамыз.
Әлемдегі бар адамға
Біз жақсылық тілейміз”.

Ұйымдастыру – ізденушілік
І. Суретпен жұмыс.
- Балалар мына суретте бізді ауырып қалсақ емдейтін, әдемі киім тігіп, дәмді тамақ пісіретін адамдарды көріп отырмыз. Бұл адамдардың барлығын бір сөзбен мамандық иелері дейді. Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі.

ІІ. Тосын сәт: “ Бізде қонақта ”
Бізге қонақтар келе жатыр екен. Қонақтарды қол соғып қарсы алайық.
1. – Бұл кім?
– Дәрігер не істейді?
– Қалай емдейді?
Дәрігер туралы кім тақпақ айтады?
Мен дәрігер боламын,
Үлкеннің де баланың,
Қиналғанда қасына,
Бірінші боп барамын.
Кішкене әлі баламын,
Таудай менің талабым.
Ақ халатты абзал жан,
Мен дәрігер боламын.
2. Жұмбақ шешу арқылы келесі қонақты шақырады.
Тәп – тәтті тамағы,
Астардың маманы.
Бұл кім балалар? Аспазшы
Аспазшы өзі туралы тақпақ айтады.
Әзірлеп дәмді тамақты.
Торт пенен құймақты.
Пісірген түрлі тоқашты.
Мен аспазшы боламын.
3. Тігінші келеді.
– Мен тігіншімін. Адамдарға киім, көрпе - төсек тігемін. Маған тігінші болу ұнайды. Мен өз жұмысымды жақсы көремін.
4. Қонақ мамандарды үш тілде айтқызады.

ІІІ. “ Кімге не қажет? ” ойыны.
Бұл ойында үйлестірмелі материалдар таратылып, мамандарға қажетті құралдарды табу керектігін айтады.

ІV. Сергіту сәті.
Бейнекөрсетілімге қарап, қимыл жасатады.

V. “ Адасқан мамандар” ойыны.
Адасқан мамандардың орнына қажетті мамандарды тауып айтуды ұсынады.

VІ. “ Арнайы көлік иелерін тап” ойыны.
Арнайы көліктерді атап, олардың иесін табу ұсынылады.

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы
Төменарық ауылы, Сен сұлу балабақшасы
Ботақан тобының тәрбиешісі
Шаидарова Макпал Мусахметовна
Мамандықтар жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Волейбол ойын ережесі
Бастауыш сыныпта тіл дамыту жұмыстары
Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалану
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Қазақ тілі пәнін оқытуда ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушының ой - өрісін дамыту
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында деңгейлік тапсырмалар мен тірек сызбаларды қолдану жолдары
Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Білм беруде ойын технологиясын қолдану
Балаларды сөйлеуге үйрету
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Үстел ойынын дайындау
Баймырзаұлы Балуан Шолақ (Нұрмағанбет) (1864 - 1916) - қазақтың халық композиторы, ат ойынының түрлі тәсілін меңгерген өнерпазы, күш өнерін көрсеткен спортшысы, жауырыны жерге тимеген балуаны
Орнына қыз ұзату тойының сценарийін алып кетіппін
Ойының бәрі дария суын тасып, уәж қылған сұлтан қызын алмақ
Құрылыс ойынының теориялық негіздері
Мамандарды дене тәрбиесі, спорт төнірегінде дайындау және жалпы гуманитарлық жаңа бағытты дамыту
Диагноз қойыңыз және емін тағайындаңыз
Жалпы жағдайы өзгеріссіз, жыныс ернеулерінен сұйық экссудат бөлінеді, жиі - жиі несеп шығаруға дайындалады, жатыр мойыны ашық және оның екі мүйізі де үлкейген, флюктуация білінеді