Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Жаңа сабақты түсіндіру

Химиядан сабақ жоспары 10 сынып
Пән мұғалімі Сыдықбекова Т. Н.

Тақырыптар:
§7. 1. d - элементтерге жалпы сипаттама. Мыс.
§7. 2. Мырыш.
§7. 3. Хром.
§7. 4. Темір.
Практикалық жұмыс №1 Металдар тақырыбына эксперименттік есептер шығару
Металдар тарауы бойынша қорытындылау және бекіту сабағы

Білімділік мақсаты: Оқушыларға d - элемент мыс атомы құрылысы мен кристалл торларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; мыс, оның табиғатта кездесуі, қасиеттері, қолданылуы, алынуы;
d - элемент мыс атомының электрондық формуласын құрастыру, жеке атомға сипаттама беру, әр топтың атомдарының айырмашылығын түсіндіре білу, қорытынды жасау, жүйелеу, сөздік қорын молайту білім - білік дағдыларын дамыту.
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: Аралас сабақ
Сабақ өткізілу түрі: Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау, мұғалымнің толықтыруы, жаттығулар орындау, оқушылардың қорытынды жасауы, 10 - ЕТЖ - 1 жұмыс істеу.
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, 10 - ЕТЖ - 1, ХЭПЖ.

Ұйымдастыру кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
1. Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру: бір - бірін тексеру. по 10 - ЕТЖ - 1 жаттығу орындау. 58 бет №1 - 8

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
Білімділік міндеттері:
- оқушылардың өтілген материалды қабылдау, есте сақтауын қамтамасыз ету;
- нақты қорытындылауға, жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;
- оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;
- түсініктер, заңдар, ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге, талдауға көмек ету;
- оқушылардың оқу материалын өз әдіс - тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.

Жаңа сабақты түсіндіру:
1. Жаңа сабақ - кітаппен өз бетінше жұмыс:
• параграф 7. 1оқу (177 - 178 бет).
• Мыс

Мыс – бірінші топтың қосымша топшасының элементі оныншы d - электрон үшінші деңгейшеге өткен, сондықтан бұл электрон қозғалғыш. Тотығу дәрежесі – (+1; +2). Мыстың (+3) тотығу дәрежесін көрсететін бірнеше қосылысы бар. Табиғатта кездесуі: мыстың жер қыртысындағы массасы бойынша мөлшері 0, 01 % Ол саф күйінде және көбінесе, қосылыстар түрінде кездеседі. Мыс кендерінің - табиғи минералдары құрамында мыстың мөлшері едәуір болғандықтан, одан металды бөліп алу экономикалық жағынан тиімді. Маңызды минералдарға: халькопирит CuFeS2 (30% мыс),
халькозин “мыс жылтыры” Cu2S (79, 8% мыс),
ковелин CuS (64, 4% мыс),
малахит CuCO3 ∙ Cu(OH) 2 (57, 4% мыс),
куприт Cu2O (81, 8% мыс).

Кен орындары: Жезқазған, Павлодар, Жамбыл, Шығыс Қазақстан, Ақтөбе облыстарында, Кенді Алтайда бар. Мыс Балқаш және Жезқазған тау - металлургия комбинатында өндіріледі.

§7.1, 7.2, 7.3, 7.4 жүктеу

Толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Бет-жақ протездерін жасау техникасы. ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Тіс техникалық материалтану ПӘНІ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ӨҢДЕУ
Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Жедел медициналық көмек
Электрондық кестелер тақырыбының Электрондық кестені құру және толтыру
Қазіргі информатика курсы дүние жүзілік педагогика ісінде теңдесі жоқ құбылыс
Әдістеме және оқыту технологиясы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама