Қане санап жіберейікші

Білім саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Математика

Мақсаты: 8 көлеміндегі сандар жөнінде толық білім беру. Заттарды санау арқылы 8 санын меңгерту. Ойын тапсырмалар арқылы баланың логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, қиялын ұшқырлау, геометриялық пішіндер арқылы ойлай отырып құрастыру жұмыстарын жасату.
Бір - біріне көмек қолын созуға, ұйымшыл болуға, өнерлі болуға баулу.
Әдіс - тәсілі: Ой қозғау, сұрақ - жауап, ойын - тапсырмалар, жұмбақ, жаңылтпаштар, санамақ.
Көрнекілігі: 8 көлеміндегі сандар, сабаққа қажетті дидактикалық материалдар, геометриялық пішіндер салынған конверттер, әдемі қорапша, сәбіздер, магнитті тақта.
Қызықтыру кезеңі: Қолында үлкен қорапшасы бар қоян өлең айтып кіреді. Қоянды іздеп қасқыр келеді. Қоян қорқып кетіп, қорабын қалдырып қаша жөнеледі, қасқыр қуа жүгіреді.

Тәрбиеші: - Балалар, қараңдаршы, қоянның қорыққаны соншалықты қолындағы затын қалдырып кетіпті, қораптың ішінде не бар екен? (Қоян жүгіріп келеді)
- Тиіспеңдер, тиіспеңдер, егер қорапты ашқыларың келсе, 1 - ден 8 - ге дейін санауларың керек. Ой, қасқыр келіп қалды қашайын. (Қоян қашып кетеді)
- Балалар, қалай қорапты ашамыз ба? Олай болса, қане 1 - ден 8 - ге дейін санап, қорапты ашайық.
(Балалар санайды, тәрбиеші қорапты ашып, бетіндегі қағазды оқиды)
- Балалар, егер сендер білімді де, тапқыр болсаңдар, менің тапсырмамды орындап беріңдерші!
- Балалар, қоян нені жақсы көреді?
- Сәбізді жақсы көреді.
- Қорапты сәбіз бар екен, қане кім санап береді? (Балаларға санату)
- Барлығы неше сәбіз екен.
- 8 сәбіз.
- Енді балалар, осы сәбіздерден 1 - ші сәбізді санап алып оның тапсырмасын орындайық.
- 1 - ші сәбізді кім алады, мұнда қандай тапсырма бар екен? Осы сәбіздерді ретімен санап қойып, әр сәбіздің жоғарғы жағына 1 - ден 8 - ге дейінгі сандарды орналастыр дейді. Ал, кім қояды?
(Бір бала шығып қояды)
- Дұрыс па балалар?
- Жақсы, енді 2 - ші сәбіздің тапсырмасы, сендердің алдарыңда 1 - ден 8 - ге дейінгі сандар бар, сол сандарды ретімен қойып шығыңдар және сонша таяқшаны қойып шығыңдар.
(Балалармен жеке жұмыс жасау)
- 3 - ші сәбіз бізге Қандай сан қалып қойды? деген ойын ұсынып тұр, қалай ойнаймыз ба?
Ойын шарты: Тақтаның бетіне сандарды ретімен орналастырып, естеріне сақтау, балалар көзін жұмады, сол кезде бір санды алып қою керек. Балалар көзін ашып, қай санның жоқ екенін айтады. (2 - 3 рет ойнайды)
- Жарайсыңдар, балалар! Енді 4 - ші сәбіздің тапсырмасы қандай екен, қане кім алады? Асланбек келе ғой.
- Бұл Пішінді танып, санды тап ойыны.
Ойынның шарты: 1 бала шығады, көзін байлаймыз. Алдында тұрған пішіндерден біреуін қиып алады, қандай пішін алғанын сипап сезу арқылы айтып береді. Көзін ашқан кезде, пішіннің бетіне қандай сан орналасқанын айтып береді.
(Балалар 2 - 3 рет ойнайды)

- Енді кезек 5 - ші сәбізге келді. Балалар, сендер шаршап кеткен боларсыңдар. 5 - ші сәбізде бой сергіту жаттығуын жасау бар екен.
Аяқпенен тарсылдатып билейміз
Қолды соғып, басымызды изейміз
Қолымызды көтереміз – бір
Қолымызды түсіреміз – екі
Ал шығайық сайланып,
Санамаққа ойланып.
- Жақсы, балалар, орындарыңа отыра қойыңдар. Нешінші сәбіздің тапсырмасына келдік?
- 6 - шы сәбіздің тапсырмасына келдік.
- Мұнда, Ойлан тап деген ойын тапсырма берілген екен.
Ойынның шарты: Қораптың ішінде әр балаға конверт бар екен, ол конверттің ішінде пішіндер бар. Сол пішіндерден кез келген бейнені құрастырып жасауымыз керек.
Баламен жеке жұмыс жүргізу. Балалар жұмыс жасайды.
- Балалар, 7 - ші сәбіздің тапсырмасы сандар туралы жаңылтпаш немесе жұмбақ білесіңдер ме?- дейді. Қане есімізге түсірейікші, сандар туралы қандай жаңылтпаштар білеміз?

Ақгүл: Сегіз серке су ішіп тұр
Сегіз серке сүзісіп тұр
Көк ешкі көп шөпті жейді
Көп ешкі көк шөптей жейді.

Аружан: Бір ақ шымшық
Екі ақ шымшық
Үш ақ шымшық
Төрт ақ шымшық
- Жақсы, енді жұмбақ жасыратын балалар бар ма?
Рамазан: Туысқан бес кісі
Бірінен - бірі кіші
Бәрінің аты бір
Ең кішісі шеткісі. Ол не? (5 саусақ)

Нұрбек: Елубайдың екі ұлы
Еркелесіп келеді
Төлебайдың төрт ұлы
Төбелесіп келеді
Екеуі қарауыл қарайды
Біреуі шөпшек тереді. (Түйе)

Нұрман: Екі айнасы бар
Екі найзасы бар
Төрт сылдырмағы бар
Бір шыбыртқысы бар (Сиыр)
- Балалар, біз нешінші сәбізді санап аламыз? Ия, 8 - ші сәбіз екен. Бұл санның тапсырмасы оңай екен. Сандар туралы санамақ айтып беріңдер дейді. Қане, кім санамақ біледі?

Әсел: Қаздың екеу аяғы
Құрдың екеу аяғы
Екеуінің аяғы төрт болады баяғы.

Ералы: Екі қанат қазда бар,
Сайрандайды сазда олар
Екі қанат құрда бар
Құрауласаң қырға бар.
- Мінекей, балалар, біз сәбіздердің тапсырмаларын орындап шықтық. Неше сәбіздің тапсырмасын орындадық? Қане санап жіберейікші. (санау)
- Жарайсыңдар, балалар! Бәрің берілген тапсырманы жақсы орындадыңдар. Қолынан бәрі келетін өнерлі адамды халқымыз Сегіз қырлы, бір сырлы деп атайды. Ондай балалар біздің арамызда бар ма?
- Әсел, Сегіз қырлы, бір сырлы деп кімді айтар едің?
- Нұрбекті айтар едім.
- Ия, Нұрбектің қолынан бәрі келеді, ән де айтады, би де билейді. Бәрің Нұрбектен үлгі алыңдар! Бүгінгі оқу іс - әрекетіне бәрің де жақсы қатыстыңдар. Рахмет, балалар!



Ұқсас жұмыстар

Балаларды санға үйретуге ақыл-ойдың әдістері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоғамдық тәрбиелеу
Бала саусағын ойната отырып, тілін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балаларды көрнекілік арқылы тілін дамытудың теориялық негіздері
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Шығармашылық арқылы 1-4 сынып аралығындағы оқушылардың логикасын анықтау
Біріңғай кеден одағы
Баланың ойын пәндік әрекетін кіріктірудің педагогикалық шарттары
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Ересектер тобындағы балалардың айналамен танысу сабағында көрнекілік арқылы тілін дамытуды ғылыми-педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Сканер
ЭТНОДЕФОРМАЦИЯ ЖӘНЕ ҮЛТТЫҚ ОЙ-САНАПРОБЛЕМАСЫ
Бүгінгі күнде жеңіл жүрісті қыздар күн санап артып бара жатыр
Иван Иваныч, кәнеки
Сканер - компьютерге мәтіндік және графиктік ақпаратты қағазға енгізу құрылғысы
Қане Дымбілмеспен амандасайықшы
Балалар мұнда көптеген шыршалар бар екен қане санап көрейікші
Қанекей сақшыларым дайындалаыңдар
Балалар Аяз ата кешігіп жатыр ғой қане дауыстап шақырайықшы
Көтер қане басыңды