Біреудің қатесі - біреуге сабақ
Әркім өз уақытын еңбегінің көлемімен өлшегені – ең дұрыс жол. (В.Г.Белинский)
Тіршілік үшін тамақ қандай қажет болса, тән саулығы үшін еңбек те сондай қажет. (Д.Беллерс)
Еңбек ету дегеніміз – өзіңнің өскеніңді, шексіз бақытты екеніңді сезіну. (Джузеппе Верди)
Еріншектер бір нәрсені енді ғана қолға алғалы жүреді. (Л. Вовенарг)
Адамдар еркіндік алғанда ғана еңбексүйгіш бола алады. (Д. Дидро)
Бармағынан бал тамған шебер болғың келсе, бармақтайыңнан машықтан.
Біреудің қатесі – біреуге сабақ. (Рей)
Ешнәрсені кейінге ысырма: кейін, бәрібір оңай болмайды. (Жан Поль)
Аштық еңбекқордық әйнегінен үңілгенмен, үйіне бас сұға алмайды. (Б.Франклин)
Білім – қазына қоймасы, оның кілті – практика. (Томас Филлер)
Жауапкершілікті сезінуден жан атаулы биіктейді. (Стафан Цвейг)
Жігер жоқ жерде жол тұйық. (Бернард Шоу)
Нақыл сөздер №2 қарау
Ойды дамыту - тіл дамыту негізі
Балада эмоциялар мен сезімдердің дамуы
Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру барысындағы грамматикалық өзгерістер
Орыс мектептеріндегі қазақ тілі мұғалімдеріне арналған мәліметтер
Мұғалімнің жазба жұмыстарын тексеру тәртібі
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінде жүргізілетін жазба жұмыстары
Оқушыларға мәтіндер арқылы тәрбие тәрбие беру жағын сұрыптау
Сезімдер мен эмоциялардың адамның практикалық әрекетінде алатын орны
Жазу жұмысының түрлері мен олардың негізгі ерекшеліктері
Сезім мен эмоция ұғымына түсініктеме бере отырып, оның түрлері, жеке адам эмоциясы туралы түсінік беру
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Сабақ барысындағы бақылауым
Сабақтың міндеттері
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым