Заттардың ұзындығын салыстыра білу дағдыларын бекіту
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Ортаңғы топ Жулдыз
Білім саласы: Таным
Бөлігі: Математика
Тақырыбы: Екі топтың заттарын салыстыру (1 және көп)
Мақсаты: Тең және тең емес екі топтың заттарын беттестіріп салыстыру арқылы көп аз , теңбе - тең - деп айта білуге үйрету. Заттардың ұзындығын салыстыра білу дағдыларын бекіту. Ұзынырақ , Қысқалау , Ұзындығы бірдей - деген cөздерді қолдануға үйрету.
Билингвалдық компонент: артық - больше, кем - меньше
Сөздік жұмыс: ұзынырақ, қысқалау, ұзындығы бірдей
Дәлелдеп талаптану
Сәнденіп даламыз,
Сәулетті қаламыз.
Сәулеңмен құлпырдың
Сәлем, күн анамыз.
Таңғы шеңберді айтып болып, сабаққа дайындалады.
Ұйымдастырушылық ізденіс
1. Көп , аз , теңбе - тең , ұзынырақ , қысқалау сөздеріне тоқталып, түсіндіріп өту.
2. Таңғажайып сәт. Білгіштің келіп, тапсырмалар беруі:
1) Екі топқа берілген фигуралардың салыстырып, аз - көптігін ажырату.
2) Карточкадағы заттарды санап бер (солдан оңға).
3) Д. о: Қай пішінге ұқсайды?
Сергіту сәті: Оң қолымда бес саусақ.
Сол қолымда бес саусақ.
Қосып едім екеуін,
Болып шықты он саусақ.
Рефлексивті - коррекциялау
Сабақты қорытып, балалардан не түсінгендерін сұрау.
Білгішке рахмет айтып, шығарып салу.
Балаларды мақтап, мадақтап, бағалау.
Күтілетін нәтиже:
Аз , көп , теңбе - тең , ұзынырақ , қысқалау сөздерінің мәні білу.
Ұжымдық, жеке жұмыстың дағдылары болу.
Салыстыра білу, оң - сол қолдану.
Тәрбиеші: Санай А.
Екі топтың заттарын салыстыру (1 және көп) жүктеу
Биік-аласа, биіктігі бірдей жүктеу
1 саны мен сан белгісі. жүктеу
2 саны мен сан белгісі жүктеу
Енді-енсіз. жүктеу
3 саны мен сан белгісі. жүктеу
Өзіне байланысты кеңістікті бағдарлау. жүктеу
Таң, кеш, күн, түн жүктеу
3 саны мен сан белгісі жүктеу
Әр бағытта орналасқан заттарды санау жүктеу
Алда - артта, оңда - солда. жүктеу
4 саны мен сан белгісі. жүктеу
Куб. жүктеу
Шар. жүктеу
Заттардың ұзындығын бір белгі бойынша өлшеу. жүктеу
5 саны мен сан белгісі жүктеу
Сопақша. жүктеу
Сандық және ретімен санау. жүктеу
Сонша, теңбе - тең. жүктеу
Не үйрендік. жүктеу
Сиқырлы геометриялық пішіндер елі. жүктеу
Нешінші? Қайсы? жүктеу
Алыс-жақын. жүктеу
Шапшаң, баяу, тез. жүктеу
Заттың енін салыстыру. жүктеу
Топтардың заттарын салыстыру. жүктеу
Таң-кеш, күн-түн. жүктеу
Балабақшада қарапайым математикалық ұғымдарды оқыту
Математиканы оқытудың мақсаты міндеттері
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын қалыптастыру
Қызықты математикалық ойын-жаттығулар арқылы балалардың ойы мен таным деңгейлерінің дамуын анықтау
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Бастауыш мектеп математикасындағы шамалар және оны қалыптастырудың әдіс – тәсілдері
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы оқу пәні ретінде
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қарапайым математикалық түсініктер қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі баланың қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесінің теориялық негізі
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
«ТОНЫКӨК»(ТОНИҚҰҚ) ЕСКЕРТКІШІНІҢ АУДАРМАЛАРЫН САЛЫСТЫРА ҚАРАҒАНДА
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Лейкоциттердің өндірілуіне қажетті заттардың, витаминдердің жеткіліксіздігінен олардың өндірілуінің бұзылуы
Тақырып Ынтымақтастық дағдыларын дамыту
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Сабақты бекіту
Осыдан тағамдық заттардың ашып кетуі, іріп - шіруі ұлғайады
Осында тұрушылардың барлығы Қазақ халқының тілін, тарихы мен салт - дәстүрін білуі келек
Арнайы қозғалыс дағдыларын дамыту