Деңгейлік тапсырмалар қолдану арқылы білімдерін тексеру

Биология
Класс: 8
Сабақтың тақырыбы: Жүректің құрылысы. Қан тамырлары.№11 зертханалық жұмыс.
Сабақтың мақсаттары:
I. Білімділігі: оқу - ң білім - білік дағдыларын қалыптастыра отырып, жүрек және қан тамырлар құрылысы мен қызметтері туралы түсінік беру. Артериялар, веналар, капиллярлармен таныстыру.
II. Дамытушылық: өз беттерінше жұмыс жасау іскерліктерін арттыру.
III. Тәрбиелігі: жеке бас тазалығын сақтай білуге, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, сызбалар мен схемалар.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, мазмұндау, сұрақ - жауап т.б.

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: а) Амандасу, түгелдеу. ә) оқу - ң көңілін, назарларын сабаққа бейімдеу. б) сабақтың мақсатымен таныстыру.
II Үй тапсырмасын тексеру.
1. Деңгейлік тапсырмалар қолдану арқылы білімдерін тексеру:
Қауіп дәрежесі тест Аңыз, әлде шындық , Венн диаграммасы: Табиғи - Жасанды, Иммундық жүйе - тірек - сызба арқылы ашу.
2. Қайталау тесті және де кестелер тапсырмасын тексеру көмегімен білімдерін пысықтау.

Жаңа сабақ
I. Қызығуды ояту.
Жұмбақтар шешу: 1. Жанды мотор сынбайды, күні - түні тынбайды.
Кейде оның жүрісін, дәрігерлер тыңдайды. (Жүрек)

2. Тарам - тарам бір ғалам, айқыш - ұйқыш шырғалаң.
Толған ағыс тоқтаса, жоғалады бар адам. (Қантамыр)
Сонымен балалар бүгінгі тақырыпта жүрек және қан тамырлармен танысамыз.

II. Ой шақыру.
- Жүрек туралы қандай ой келеді? Жүрек туралы білетін ойларыңызды дәптерге түсіріңіздер. (Жеке жұмыс)
- Мәтінмен жұмыс жасау. Жұптасып негізгі ойларыңызды толықтырып қағазға түсіріңіздер.
- Кез келген организмнің қалыпты тіршілік әрекеті неге байланысты болады деп ойлайсыздар?
Жүрек - конус тәрізді, салмағы - 250 - 300г. Қан тамырлар: артериялар, веналар, капиллярлар.

Бекіту. 1. №11 зертханалық жұмысты орындату.
Бағалау.
Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Математиканы оқытудағы жаңа технология
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық әрекетін дамыту
Инновациялық педагогика
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Дидактикалық материалдар пайдалану арқылы оқушыларды өз бетімен білім алуға дағдыландыру
Әдіс - оқу тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері
Шамаларды оқытуда деңгейлік тапсырмаларды қолдану мүмкіндіктері мен тиімділігін анықтау
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
GRAPH кітапханасын қолдану
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ