Жалпы сабақ жүргізу барысында пән мұғалімдері педагогикада белең алған дидактикалық және әдістемелік ұстанымдармен қоса, пәнге тікелей қатысты спецификалық ұстанымдарға жүгінедіОларға мыналар жатады: тарихилық ұстанымы

Тарих сабақтарында оқушылардың сын тұрғысынан ойлау жүйесі негізін қалыптастыру

Отандық тарих туралы білім негіздерінің мазмұнын айқындауда жетекші идея ретінде жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар, олардың өзара байланысты бірін - бірі толықтыруы, білімді демократияландыру және ізгілендіру бетке ұсталды.
Жалпы сабақ жүргізу барысында пән мұғалімдері педагогикада белең алған дидактикалық және әдістемелік ұстанымдармен қоса, пәнге тікелей қатысты спецификалық ұстанымдарға жүгінеді
Оларға мыналар жатады:
- тарихилық ұстанымы;
- еуро центризмнен бас тарту;
- ел Конституциясының және өзге заңдардың, мемлекет тарапынан жүргізіліп отырған идеологиялық шаралардың рухына сәйкестілігі.

1. Тарих пәні бойынша тарих бағдарламасындағы қамтылған материалдарды сабақ барысында түсіндіруде, білімдік, тәрбиелік, ақыл ойды дамытушылық міндеттері жолға қойылып отырады.
Білімдік міндетін орындау арқылы жаңа материалдың ең негізгі мәселелерін ұғымдарын, оқиғаларды ашып, солардың барлық оқушылардың меңгеруін қамтамасыз ететін әдіс - тәсілдерін қолдану арқылы, ал тәрбиелік міндет - тәрбиелік маңызды аса күшті тарихи материалды топ басып тауып, оны "ерекше"- оқытып үйрету, яғни оқушылардың ішкі жан дүниесіне әсер ету болса, дамытушылық міндеті - сабақтың барлық кезеңдерінде де оқушылардың интеллектуалдық қасиеттерін талғам, таным қызметтерін дамытуға байланысты жұмыстар жүргізу.

Тәрбиелік мақсатты жүзеге асыруға, тарих сабағындағы барлық сыныптардағы ұлт - азаттық күрестерге байланысты тақырыптарды таңдауға басты назар аударылады.
Қазіргі сабақ барысында қолданып жүрген "сын тұрғысынан ойлау" жүйесінде жеке тұлғаларға сипаттама беру, оларды салыстыру арқылы ерекшеліктерін табу, соған орай өз пікірлерін ортаға салу арқылы тәрбие жұмысы жүзеге асады.
Тарих курсында ұлт - азаттық қозғалысқа байланысты кез - келген тақырып, оқушылардың бойында, қанауға ұшыраған халықтарға байланысты оларды қолдау сезімін қалыптастырады. Мұның үлкен саяси - тәрбиелік мәні бар.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ әдебиетінен оқушылардың өздігінен орындайтын жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары (5-6 сыныптар)
Біріккен сабақ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Еңбекке үйретудің әдістері
Шағын жинақты мектептің біріктірілген сыныптарында қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Математика сабақтарында есеп шығаруға қызығушылығын дамытуда жеке оқушыға бағытталған оқыту технологияларын пайдалану әдістемесі
Тұтас педагогикалық үдеріс теориясы
МЕКТЕПТЕ ХИМИЯНЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ТӘЖІРИБЕЛІК ЗЕРТТЕУ
Тарихи-педагогикалық білім беруді жетілдіру
1-сынып оқу үдерісінде қазақ тілі мен математиканы байланыстырып оқытудың тиімділігін анықтау
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс