Ажалдан құтқарған асыл сөз
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы
Абай атындағы № 90 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Жақсылық Айгул Шындалықызы
Сабақ тақырыптары:
1. Ажалдан құтқарған асыл сөз
2. Баланың айласы
3. Үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі
4. Қамқорлық. Бердібек Соқпақбаев
5. Бұлбұлдың әні
Тақырып: Ажалдан құтқарған асыл сөз
Жалпы мақсаты: Халық ауыз әдебиетінің бір үлгісі ертегілер туралы түсініктерін тереңдете түсу. Ажалдан құтқарған асыл сөз ертегісін түсініп оқып, негізгі идеясын өз беттерінше ұғынуға көмектесу. Танымдық қабілетін, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Ертегінің негізі мағынасын түсіне отырып, ойларын ашық жеткізеді. Сұрақ қою арқылы оқушылар дұрыс жауабын топ ішінде түсіндіре алады.
Алған жаңа білімді қолдана білуге ойын жүйелі баяндауға, бірлесіп жұмыс істеуге, ізденуге, өзара сыйласуға дағдыланады. Көп алдында сөйлеуга үйренеді.
Сыни тұрғыдан ойлай отырып, жақсыдан үйренуді, жаманнан жиренуді ажырата алады. Халық қазынасын құрметтеуге өзін, достарын адам бойындағы жақсы қасиеттерді бағалай білуге адамгершілікке тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері: Дәстүрден тыс, топтық жұмыс, диологтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, ұжымдық, әңгімелеу, іздену, талдау, салыстыру, тұжырымдама шығару, бағалау.
Керекті жабдықтар: Интерактивті тақта, топтарға арналған тапсырма парақтары, постер, маркер, стикер.
Сабақ барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңдері
Сабаққа қызығушылығын ояту
1. Шаттық шеңберіне тұрғызып, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
2. Интерактивті тақтадан ертегілер туралы суреттер көрсету
Оқушылардың ертегі туралы ойларын жинақтау
- Ертегі деген не?
- Қалай басталады? ер туралы суреттер
- Көбіне қалай аяқталады?
- Ертегілерден қандай өнеге алуға болады?
- Қандай ертегінің түрлерін білесіңдер?
Жаңа жұмыс тобын құру
3. Сыныпты топқа бөлу ( ертегі түрлеріне қарай)
Топ ережесін құру.
1 - топ – Қиял – ғажайып.
2 - топ – Хайуанаттар туралы
3 - топ - Тұрмыс - салт
4 - топ – Шыншыл ертегілер
Жаңа сабақ
. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын.
Ажалдан құтқарған асыл сөз
Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырма беріледі
5. 4 топқа тапсырма беру
1 – топ: Ертегіні дауыстап, мәнерлеп оқыту (2 - 3 оқушы)
2 - топ: Ертегі мазмұнын баяндату
3 - топ: Ертегіден қойшының ханға айтқан жауаптарын теріп оқыту.
4 – топ: Қойшыны ажалдан құтқарған не? (оқушы ойларын тыңдадым)
Ертегіні талдау, ақпараттық ізденіс
6. 1. Ертегі кімдер жайлы?
2. Ертегі неліктен Ажалдан құтқарған асыл сөз деп аталған?
3. Басқаша қалай атауға болады?
4. Ертегіден қандай әсер алдың?
Сергіту сәті
7. Бейнежазбадан үзінді (жаттығу)
8. Ертегі бөлімдеріне ат қою..
Ертегі бөліктеріне ат қойып, неліктен олай аталғанын түсіндіреді.
9. Хан мен қойшыға мінездеме бер. (бір түйін шығар)
10. Хан мен қойшыға ұсыныс айт.
11. Қаншалықты шынайы бағалағандарын сырттай бақылаймын.
12. Ертегіні әңгімелеу, нақыл сөз жинастыру, сахналау.
13. Оқушылардан кері байланыс алу. Сабаққа қызығушылығы оянып, назарлары сабаққа ауады.
Сахна тіліндегі сөйлеу мәдениеті
Абай Құнанбайұлының ағартушылық идеялары
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Тұрмыс салт ертегілері
Өлсе өлер табиғат, адам өлмес
ӘБІЛХАЙЫР ХАННЫҢ ҚАЗАҚ ТАРИХЫНДАҒЫ ОРНЫ
Дәрігерлер мен медбикелердің әлеуметтік жағдайы мен әлеуметтік мәртебесі
Ел аузнда қалған ерекше тұлғалар ( Саңырық, Наурызбай, Бөгенбай, Өтеген, Шақшақ Жәнібек, Тайлақ) )
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әркетін ертегі оқу барысында қалыптастыру
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Қаламгерлік көсемсөзі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
О.Қ.О Созақ ауданының эконом икалық географиялық орны
ЖАСЫЛ АРАЖЕГІШ
Мадрид келіссөз үрдісі.
Модаль сөздер