Оқушылар қарсы топтарының жұмысын тыңдай білуі, жолдасының ойын сыйлай білуі

Химия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Алюминий және оның қосылыстары.
Мақсаттары: 1. Алюминий және оның маңызды қосылыстарының екіжақты қасиет көрсететін мәнін ашу;
2. Алюминий оксиді, гидроксидінің химиялық қасиеттерін салыстыру;
3. тәжірибе жасай алу дағдыларын дамыту;
4. Оқушылардың жұппен және топпен жұмыс жүргізулерін қамтамасыз ету, ортақ тіл табыса білуге тәрбиелеу.
6. Өз бетімен жұмыс істеуге, негізгісін бөліп алуға, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Типі: Кіріктірілген сабақ (химия және ағылшын)
Түрі: Жаңа сабақ, зертханалық жұмыс
Алдыңғы сабақтармен байланыс: Өзің еңбектену арқылы өзің үшін де басқалар үшін де барлығын өзің істейсің, ал егер еңбегің нәтижесіз болса, қаймықпа тағы да тырысып көр
Д. И. Менделеев
Металлдар тақырыбы, Менделеевтің периодтық жүйесіндегі қандай металлдармен таныстық.
Ресурстар: Интерактивті тақта, плакаттар, постер, маркер, стикерлер, т. б.

Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын арттыру стратегиясы
СТО технологиясы бойынша: жұмбақ жасыру. Бір күні Рим императорына белгісіз біреу келіп күміс сияқты жылтыр, өте жеңіл ыдысты сыйға тартады. Император жаңағы ыдысты мастерге құрамы неден жасалғанын тексеруге жібереді. Оның құрамы кәдімгі саздан алынған металл деп мастер өз шешімін айтқаннан кейін, патша өзінің алтын күмістерінін құны төмендеп кетуі мүмкін деп мастердің басын алдырып оның шеберханасын өртеп жібереді. Сөз қандай металл туралы болып жатыр (Ае)
(осы сұрақтың жауабын талдау барысында сабақты оқушылардың старт жаттығуы арқылы бастаймыз).

Тірек сөздер (key words)
Глоссарий:
Анион - anions
Катион - cations
Катод - cathode
Анод - anode
Алюминий - аluminium
Ион - ions
тотықсыздану – reduced
тотығу - oxidised
электролиз - electrolysis
Электричество - electricity

Мұғалімнің әрекеті: оқыту тапсырмалары мен жаттығулар, дифференция
Оқушылар минутпен (5мин) one group consists of 4 persons - арқылы топпен (4 оқушы) алюминий жай зат ретінде, оксиді, гидроксидінің химиялық қасиеттерін салыстырып тәжірибе жүзінде жасап, өз ойларын ортаға салады. Алюминийдің алынуы (Алекс Хулистон )
Жеке - жеке жұмыс: Алюминийді жай зат ретінде сипаттау

Бағаланады: Оқушылар берілген уақытпен санасуы, регламент сақтай білуі, мәліметтің ең маңызды тұстарын ғана айтуға бейімделуі.
Топпен талдау (2 мин): Оқушылар қарсы топтарының жұмысын тыңдай білуі, жолдасының ойын сыйлай білуі.
Топ оқушыларының жауабы қосымша материалдарда ұсынылады.

Алюминий және оның қосылыстары. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Жеткіншектердің жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы қарым - қатынастың рөлін зерттеу
Қарым – қатынастың құрылымы мен психологиялық функциялары.
Физика сабағында ойын элементтерін тиімді пайдалану арқылы коммуникативті құзыреттіліктерді дамыту
Топ жұмыстары арқылы оқушы білімін тұрақтандыру
Жасөспірімдердің дамуындағы қарым-қатынастың алатын орны
Топтық жұмысты ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Білім берудегі жаңашыл және ақпараттық технологиялар
Тарих пәні мұғалімі
Адамгершілік мәдениеті
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Монполияға қарсы реттеу және оның экономиканың тұрақты дамуындағы орны
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Есет Көтібаровтың хиуалықтарға қарсы күресі
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі