Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу
Сабақ тақырыбы: Санды 4 - ке көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: Санды 4 - ке көбейту және бөлу кестесімен таныстыру, есептер, ойындар арқылы білім - білік дағдыларын қалыптастырып, ізденіске, ойлауға баулу, ұқыптылыққа, жылдамдыққа, өз бетінше тапсырмалар орындауға тәрбиелеу. Түрі: ( Білім шыңына ) Типі: жаңа білімді жетілдіру. Көрнекілігі: көбейту және бөлу кестесі, А. К. Т. есептер шарты, логикалық есептер. Әдісі: топтық, с. т. о, диалогтік, бағалау.
Негізгі идея: Оқушыларды бір жүйеге келтіріп, зейінін есте сақтауын, шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқушыларды топтық жұмыс жасата отырып, сыни тұрғыдан ойлауға қабілеттерін дамыту, көз алдына елестете отырып есептерді шығаруға баулу. Дерек көздер: Мұғалімдерге арналған Бастауыш сыныпта оқыту журналы, оқулық, әдістемелік құрал.
1. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу.
1. Төртбұрыш
2. Үшбұрыш
3. Шаршы
Оқушылар:
Жас достар,
Мұны жақсы ұғайық.
Математика ғылымы
Құрметтеуге лайық - деп берілген қима қағаздар бойынша топтасып орындарына отырады.
2. Өткенді пысықтау үшін Математикалық домино ойынын ауызша ойнайды.
Есептер шығарады. 2*3=6*3=18: 2=9*3=27: 3=9*2=16: 2=6: 2
Өткен тақырыпты толық меңгергендіктерін сұраққа жауап беру арқылы көрсетеді.
3. Ой қозғау. Математикалық сұрақтар қойылады.
1. Көбейткіштердің орны ауысқанымен...
2. Санды 1 - ге көбейткенде немесе бөлгенде...
3. Кез келген санды 0 - ге көбейткенде...
4. 0 - ді санға бөлгенде...
5. Санды 1 - ге көбейткенде...
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді
Оқушылардың шапшаңдылығы, ойлау қабілеттері артады.
4. Жаңа сабақ. Кестені пайдалана отырып, 4 - ке сандарды көбейту мен бөлуді үйретемін.
Тақырып бойынша түсінік алады. №1 орындайды
5*4
6*4
7*4
20: 4
24: 4
4*7
20: 5
24: 6
28: 7
4*5
4*6
4*7
5. Топтық жұмыс. Әр топқа мысалдардың бағандары бөліп беріледі
№ 2 Сандардың бөліндісін жазады.
36 32 40 28 16 20 9 8 10 7 4 5
№ 3 Мысалдарды орындайды.
12 - 4: 2
(100 - 90)*4
4*(52 - 48)
12:(20 - 16)
4*(25 - 19)
36:(54 - 50)
Топта жарыса орындайды.
6. Жұптық жұмыс
№ 4 Теңдеуді шешеді. Әр жұп топтарына бөлінген теңдеуді шешеді.
7. Кенеттен сұрау.
А) Шұбатты 4 литрден 3 бидонға құйды. Бидонға барлығы неше л. ш. қ.
ә) Бір мысықтың 4 аяғы бар. Бес мысықтың неше а. б.
б) Мектеп ауласына 8 гүлден 4 қатар отырғызды. Барлығы неше г. о.
в) Әсел 70т 4 балмұздақ с. алды. Ол қанша т. жұмсады.
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Оқыту мен оқудағы топтық жұмыстарды ұйымдастырудың тиімділігі
Геометриялық ойлаудың даму деңгейлері
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Сан және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістемесі
Геометриялық фигураның ауданы
Теріс емес бүтін сандарды және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктер
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі