Ертегідегі кейіпкерлер кімдер

Ертегілер әлемінде
Технологиялық карта
Білім беру саласы: қатынас
Бөлімі: тіл дамыту
Мақсаты: Суреттер арқылы әр түрлі ертегілерге сипаттама бере отырып, сөйлеу, ойлау, тыңдау қабілеттерін, тіл байлығын дамытып, сөз қорын жетілдіру. Фланелеграфта пайдалану арқылы әңгімелей білуге дағдыландыру. Еңбекке, жаман мен жақсыны ажырата білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, ертегі кейіпкерлері, суреттер, ертегіні құрастыру бейнелері, атрибуттар.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, әңгімелеу, топтық жұмыс.
Билингвалдық компоненті: арыстан - лев, жолбарыс - тигр, қасқыр - волк, түлкі - лиса.
Жаңа сөз: саятшы - аң аулайтын адам.

Іс - әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері.
Дөңгеленіп тұрамыз,
Керегеміз - мына біз.
Шаңырақ болып иіліп,
Киіз үйді құрамыз.

Бір - бірімізді қолдаймыз,
Қиын шақта қорғаймыз.
Біздің топта ұл - қыздар,
Тату - тәтті қорғаймыз.

Кім біледі? ойыны.
- Балалар, өткен сабақта қандай ертегілер оқып білдік?

Интерактивті тақтада көрсетілген кейіпкерлер арқылы ертегілер тақырыбын айтады.
- Балаларға екі топқа екі ертегі суреті үлестіріледі, құрастыру қажет.
- Құрастырылған ертегіні әр топтан бір бала шығып әңгімелейді.
1 - топ. "Түлкі мен жолбарыс"
2 - топ. "Арыстан мен түлкі"
- Ертегілердегі кейіпкерлерді ата.
- Бұл ертегіде нені білдік?
- Арыстан қандай аң?
- Екі ертегіні салыстырайық.
- Ертегідегі арыстан, жолбарыс, түлкі қандай аңдар?
- Аңдар туралы кім өлең, тақпақ айтады?

Жұмбақ құрау.
(балалар триз әдісін пайдаланып жұмбақ құрайды).
- Түлкі қандай аң?
- Түлкі не істейді?
- Түлкінің белгілеріне қарай жұмбақ құрау.

Сергіту сәті.
Екі қанат қазда бар,
Қаз іздесен суға бар.
Екі қанат құста бар,
Мықты болсаң ұстап ал.

Ұйымдастыру - іздестіру
Жаңа білім.
-"Қызыл телпек" ертегісімен танысамыз.
Интерактивті тақта арқылы берілген суреттер бойынша ертегіні әңгімелеп айтып беру.
- Ертегідегі кейіпкерлер кімдер?
- Әжесін жұтып қойып, орнында жатқан қасқыр көрпені тұмсығына дейін жауып алып, жасырынып жатты. Қызыл телпек әжесін таныды ма?
- Әжесіне не айтты?
- Қасқыр не деп жауап берді?
- Әжесі мен қызыл телпекті кім құтқарды?
- Аңшы деген кімдер?
- Саятшы - деп атайды.

Қостанай облысы, Аманкелді ауданы,
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін
орта мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Абишева Зада Нуркановна



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Ертегілер туралы мәлімет
Халық ауыз әдебиеті туралы
Қазақ ертегілері сан алуан
Қазақ халқының ауыз әдебиеті жанрларындағы ертегілерді пайдаланып балалардың тілін дамыту
МЫСАЛ ЖАНРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Бастауыш сынып оқушыларын ертегілер негізінде тәрбиелеу
Ертегілерді оқушылардың ойын дамытуда пайдаланудың әдістемелік негіздері
Оқушылардың ойын дамытуда ертегінің алатын орны
Адамға талай жерді көрген артық, Танысып әркімдерді білген артық
Мәтіннің кейіпкерлерін ата
Сталинградты қорғаған кімдер
Шығармадағы кейіпкерлер
Кейіпкерлер бейнесі
Мемлекетіміздің Әұранның авторы кімдер
Әкімдерің - Әділ сұлтан
Ежелгі Үндістандағы раджалар кімдер
Шығармада кейіпкерлер образын ашу
Мекемедегі, кәсіпорындағы Азаматтық қорғаныс құрылымдары кімдердің бұйрығымен құрылады