Жұмбақ ауыз әдебиетінің қандай түрі

Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы: Ертегілер
Мақсаты: ертегілер және оның түрлері туралы түсінік алу, тіл байлығын дамыту, оқушылардың ертегі оқуға деген қызығушылықтарын арттыру
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сөздік, көрнекіліктер, жартылай - ізденушілк.
Сабақтың байланысы: тарих, қазақ тілі, бейнелеу өнері
Оқыту технологиясы: Блюм таксономиясы, өрмекші кластері, фашбаун, тірек сызба, генеологиялық ағаш.
Ресурстары: интерактивті тақта, 6 сыныптық оқулығы Тұрсынғалиева С. Ч., Қ. Әбдезұлы Арман ПВ баспасы 2009 жыл. Қазақ ертегілері жинағы Алматыкітап ААҚ 2004 жыл.
Мазмұны: 1. Ертегілер
Морфологиялық карта
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Ұйымдастыру: а) Амандасу ә) Түгендеу б) Ой қозғау
II. Тақырыпқа енгізу
Қане жауап ізделік
- Халық ауыз әдебиеті қалай тараған?
- Ауыз әдебиетін халық не үшін пайдаланған?
- Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?
- Өзге халықтарда ертегілер бар ма?
- Ертегілер қалай басталып немен аяқталады?
- Жұмбақ ауыз әдебиетінің қандай түрі?
- Қалай ойлайсыңдар, ертегілерде мақал - мәтелдер, жұмбақтар кездесе ме?

1. Мына мақалдардың мағынасын қалай түсінесіңдер? Өз сөздеріңмен білдіріңдер.
- Жолдасы жақсы жолды болар,
Жолдасы жаман қолды болар
- Өнер алды – қызыл тіл
- Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ.
(әр қатарға 1 сұрақтан)

ІІІ. Өрмекшіні құру халық ауыз әдебиеті
(Тақтада халық ауыз әдебиеті . Тармақтарын оқушылар толтырады.)
Мақал - мәтелдер
Жұмбақтар
Батырлар жыры
Тұрмыс салт – жырлары
Аңыз әңгімелер
Төрт түлік туралы жырлар



Ұқсас жұмыстар

Халық ауыз әдебиеті арқылы бала тілін дамыту
5-сыныпта әдеби теориялық ұғымдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері мен оны оқытудың әдіс-тәсілдері
Қазақ халқының ауыз әдебиеті
Қазақтың мақал-мәтелдері мен жұмбақтары
Ауыз әдебиеті үлгілері және олардың балалар бақшасында пайдалану
Мақал мәтелдерді, жұмбақтарды, жаңылтпаштарды оқыту ерекшеліктері
Оқыту үрдісінде халық ауыз әдебиеті үлгілерін пайдаланудың маңызы жайлы
Мектепке дейінгі жастағы балаларға әлеуметтік тәрбие беруде ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану
4-5 жастағы балаларды адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда қолданылатын халық ауыз әдебиет түрлері
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері
Туризмнің дамуы және даму тарихы.
Дәрігер бөлмесі мен ауыз қуысы гигиенасының бұрышының ұйымдастырылуы.
Мұсылман өркениеті және түрік халықтарының мәдениеті
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ