Оқушыларды топқа бөлу, топтың атауын Зейінділік ойыны арқылы табу
Қосындыны санға бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Қосындыны санға бөлу тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру.
3. Коррекциялық: Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
І Қызығушылықты ояту.
- Екі көз не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
- Екі қол не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
- Екі құлақ не үшін керек?
Ақыл, кеңес тыңдау үшін.
Олай болса балалар бүгінгі сабақта жақсы қатысып, өз білімімізді көрсетейік.
Оқушыларды топқа бөлу, топтың атауын "Зейінділік" ойыны арқылы табу.
Зейінділік ойыны:
ОИеАЫІӘҢАЭЮБЕАОЫк жазбасындағы Е әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (еңбек).
ОИтАЫІӘлАЭЮЫЕПОЫӘО жазбасындағы А әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (талап).
ОИБАЫІӘАЭЮлЕАОЫіоАӘМЭЮ жазбасындағы І әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (білім).
І топ Еңбек
ІІ топ Талап
ІІІ топ Білім
ІІ Миға шабуыл.
Үй тапсырмасын сұрау.
Сен - маған, мен - саған ойыны. Үш топтың басшылары доп лақтыру арқылы бір - біріне сұрақ қояды.(сөз таптары туралы)
1. Көбейтудің компоненттерін ата
2. Бөлудің компоненттерін ата
3. 1 дм неше см бар?
4. 1 тәулікте неше сағат бар?
5. 1сағатта неше минут бар?
6. Көлемді қалай табамыз?
7. 2 - нің кубы нешеге тең?
Ауызша жұмыс
Ойын Брейн – ринг
Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?
- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?
- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?
- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?
ІІІ. Жаңа материалды меңгеру.
(6+9); 3 *6: 3+9: 3өрнекті салыстырамыз. Нәтижесінде өрнектің оң және сол жағы тең. Демек өрнек тең.
Қосындыны санға бөлудің екі тәсілі бар
1 - тәсіл Бірінші қосылғыш 6 - ны 3 - ке бөлеміз, екінші қосылғыш 9 - ды 3 – ке бөлеміз. Нәтижелерін қосамыз. 6: 3+9: 3=2+3=5
2 - тәсіл Ең алдымен жақшаның ішін орындаймыз. Шыққан нәтижені санға бөлеміз
(6+9): 3=15: 3=5
Демек, қоосындыны санға бөлу үшін, әр қосылғышты осы санға бөліп, нәтижелерін қосуға; қосындының мәнін тауып, оны осы санға бөлуге болады.
Тақтамен жұмыс. Бөлу қалай орындалған? Жоғарыда көрсетілген тәсілдерді пайдаланып түсіндіру
1)(10+6): 2=16: 2=8
2)(10+6): 2=10: 2+6: 2=8
Әр топ өрнектің мәнін екі тәсілмен табады
(14+16): 2
(25+15): 5
(36+18): 6
(24+12): 4
(40+16): 8
(21+9): 3
Оқулықпен жұмыс:
№6 Салыстыр.
(18+14): 2 * 18: 2+14
45: 5+20: 5 * (45+20): 5
Сергіту сәті
Бір, екі, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Жүгірейік, жүгірейік,
Аяқты ұшынан басайық.
Саңырауқұлақтай отырып,
Емендерше тұрайық.
Тұрайық, отырайық,
Тұрайық, отырайық,
Тұрайық, отырайық,
Партамызға жайғасайық,
тып – тыныш.
№7. Есептерді әр түрлі тәсілдермен шығар.
1) 12кг қияр мен 15кг қызанақ банкаларға 3 килограммнан бөліп тұздалды. Неше банка қажет болды?
Шешуі: (12+15): 3=9
12: 3+15: 3=4+5=9
Математикалық диктант
Өрнектерді жазып, олардың мәндерін тапқызу
1) 75 және 27 сандарының айырмасын 3 есе арттыр
2) 40 және 16 сандарының қосындысын 7 есе кеміт
3) 70 және 4 сандарының көбейтіндісін 40 есе кеміт
4) 420 және 6 сандарының бөліндісін 9 есе арттыр
(Әр қатардан 1 оқушы оқып, нәтижесі тексеріледі)
№10
Теңдіктер тура болатындай еті, бос орынға арифметикалық амалдар таңбасын және жақшаларды қой:
45 _ 54 _ 9 = 11
56 _ 49 _ 7 _ = 15
2 _ 3 _ 1 _ 3 = 1
3 _ 5 _ 2 _5 = 1
V. Қорыту.
1) Қосындыны санға қалай бөлуге болады?
2) Сабақта жаңадан нені білдіңдер?
3) Басбармақ.
VІ. Бағалау.
VІІ. Үйге тапсырма:
Семинар - тренингтің оқыту кезеңі
Баланың логикалық ойын дамыту
Ойын баланың негізгі әрекеті
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Ұзындықты оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныптардағы қазақ тілі сабақтарында грамматикалық ойындарды қолданудың әдістемесі
Мектепке дейінгі білім беруде балалардың дидактикалық ойындар арқылы танымдық белсенділігін қалыптастыру
Ойын - психологиялық феномен жайлы
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Қазақ тілі сабақтарында ұлттық ойындарды қолданудың тиімділігі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары