Балалар тақтадағы суретпен жұмыс

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Форт - Шевченко қаласы, Айгөлек балабақшасы
Алипкалиева Тажигуль Ибраевна

Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекет түрі: Тіл дамыту
Көркем әдебиет
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты: Балаларға үй жануарлары туралы түсінік беру, үй жануарларына
қамқорлық жасап, бағала Қайырлы таң, й білуге тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, жұмбақтар, тақпақтар.
Көрнекіліктер: Үй жануарларының суреттері, үн таспа, әжейдің үйі,
Ермексаз, тақтайша, фланелеграф, мольберт тақтасы, желім,
Түбіт. Балалар әуен ырғағымен шығады.

Шаттық шеңберіне жиналу: Қайырлы таң, Көк аспан!
Қайырлы таң, Алтын күн!
Қайырлы таң, Жер - ана!
Қайырлы таң, қонақтар!
Қайырлы таң, балалар!
Сәлеметсіздер ме, апайлар!
Үлкенге де “сіз”,
Кішіге де “сіз”,
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.

- Балалар бүгінгі ашық оқу іс - әрекетіміздің тақырыбы:”Үй жануарлары”
- Балалар оқу іс - әрекетіміз аралас - саяхат сабақ.
- Балалар бүгін біздер балабақшамызға көрші тұратын Раушан әжейдің үйіне қонаққа барамыз. Әжейдің қорасындағы үй жануарларымен танысып, төлдерін тамашалап қайтайық.
- Олай болса, балалар жан - жағымызға қарап, табиғатты бақылайық.

Балалар тақтадағы суретпен жұмыс:
- Балалар қазір қай мезгіл?
- Қыс мезгілі.
- Қыста ауа - райы қандай болады?
- Суық, салқын болады.
- Қыста не жауады?
- Қар жауады.
- Қыста қалай киінеміз?
- Жылы, қалың киінеміз.
- Дұрыс - ақ балалар, жарайсыңдар.
- Балалар, Раушан әжейдің үйіне де келіп қалыппыз ғой.
- Үйдің есігінің алдында не жатыр?
- Ит жатыр.
- Балалар, ит не істейді?
- Үйді күзетеді, қорғайды.
- Дұрыс - ақ
Әжей: Амансыңдар ма, құлындарым, қошақандарым!
Қош келдіңіздер!
- Әжей біздің бүлдіршіндерді сіздің үй жануарларыңызбен, оның төлдері, олардан алатын өнім - бұйымдарымен таныстыруға алып келдім.
- Әжей: Жарайсыңдар, ботақандарым! Мына ауламда жүрген үй жануарларым
ғой. Жылқым - құлынымен, сиырым – бұзауымен, түйем – ботасымен,
қойым – қозысымен, ешкім - лағымен, итім – күшігімен, мысығым – марғауымен.
- Балалар мына жануарларға әжей тамақ беріп, бағып – қағып өсіреді. Олар адамның күтімінде болады. Сондықтан оларды үй жануарлары деп атайды.
- Әжей: Құлыншақтарым менің, үй жануарлары бізге кисек - киім,
ішсек – тамақ, мінсек - көлік. Олардың жүні де, сүті де, терісі де,
мүйізі де, еті де, сүйегі бәрі де пайдалы.
- Балалар үй жануарларының бізге берер пайдасы көп екен.
- Әжей:- Ботақандарым менің! Немерелерім келгенде тапсырмалар беретін
едім. Енді сендерге де берейін. Мына жинаулы тұрған көрпелерді қой мен түйемнің жүнінен жасап едім.



Ұқсас жұмыстар

Ағылшын тілін оқытуда көрнекілік әдісін пайдалану
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Сауат ашу кезіндегі жұмыстар
Әліппеден кейінгі кезең мен сауат ашу кезеңіндегі жасалатын жұмыстар, сабақ жүйесі
Оқыту әдістерін, құралдарын бастауыш білім беруде пайдалану
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Интерактивті оқыту технологиясын химия және биология пәндерінде қолдану
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ КӨРНЕКІЛІК ҚҰРАЛДАРЫ
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары