Қосудың компоненттерін ата. Азайтудың компоненттерін ата
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы,
Қызылту ауылы, Кішкенетау орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Мансия Ораловна
Математика 2 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар
Сабақтың мақсаты: Білімділік. Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады.
Дамытушылық. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой - өрісін кеңейту.
Тәрбиелік. Оқушыларды адамгершілікке, тапқырлыққа, жылдам ойлауға, өз ойын қорыта айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі,
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, интерактивті тақта (слайд), ойын тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Психологиялық дайындық.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
2. Көпір аялдамасы. Өткенді қайталау
Сұрақтарға жауап беру
1. Қосудың компоненттерін ата?
2. Азайтудың компоненттерін ата?
3. Бір таңбалы сандарды ата?
4. Толық ондықтарды ата?
5. 1 сағатта неше минут бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
7. 1 ғасырда неше жыл бар?
8. Үй тапсырмасы №6 тапсырма тексеру
3. Көркем жазу жолы.
Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.
Сабағымыз Бауырсақ ертегісі желісі бойынша өтеді. Біз бауырсаққа көмектесуіміз қажет
ІІ. Негізгі кезең. Тірек білімді еске түсіру.
1. Математикалық диктант.
90 мен 50 - дің айырмасына 8 - ді қос.
80мен 30 - дың айырмасына 7 - ні қос.
60 пен 50 – дің айырмасына 40 - ты қос.
70 пен 40 - тың айырмасынан 20 - ны азайт.
50 - ге 90мен 80 - нің айырмасын қос
60 - қа 50мен 30 - дың айырмасын қос.
2. Өздік жұмысы. Қоянның тапсырмасы
6 сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ
(3тәул + 7 тәул) – 2тәул * 3тәул + (7тәул – 2тәул)
(10мин – 6мин) +1 1мин * 10мин – (6мин + 1мин)
3. Жеке оқушылармен жұмыс Қасқырдың тапсырмасы 3 тапсырма Теңдеулерді шешу
4. Аюдың тапсырмасы Сергіту сәті.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп - теріп алайық
Қалтамызға салайық
5 - тапсырма 27 мен 32 - нің арасындағы сандарды өсу ретімен жазу.
Әр санда неше ондық және бірлік барын көрсет
5. Түлкінің тапсырмасы:
№4 52 бет (Есепті оқушылар оқиды, шартын құрады)
8. Бауырсақты ата мен әжеге жеткізіп салайық. Кел, ойнайық. Әр машинаны үйіне жеткізейік.
9. Шығармашылық тапсырма
ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей
Теңдіктер тура болатындай жақшалар қой.
8 - 2+3=3
6 - 2+3=7
40+60 - 30=70
50+80 - 60=70
6+4 - 3=7
9 - 4+2=3
ІІ деңгей
Салыстыр.
4+ (6 - 2 ) * (6 - 2) +4
(5 тәул. + 4 тәул) – 3 тәул *5 тәул.+ (4 тәул.- 3 тәул.)
(10 - 6) +3 * 10 -(6+3)
3 сағ + (5 сағ – 2 сағ) * (3 сағ+5 сағ) - 2сағ
ІІІ деңгей Есеп құрастыр және шығар
Болғаны -?
Сатылғаны – 20 л
Қалғаны – 30 л
Шешуі:
Жауабы:
ІV деңгей Теңдеулерді шеш.
х + 7 = 10
10 – х = 3
х – 3 = 7
ІV. Сабақты қорытындылау.
Бағалау. Үйге тапсырма: жалғастыр.
10+7=17
17 - 7=10
17 - 10 =7
7+10= 17
2 – сынып математика пәні мазмұн ерекшеліктері
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері туралы
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Бастауыш мектеп оқушыларының үлгермеушілік себептерін болдырмау
Бастауыш мектепте арифметикалық амалдарды
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
Сандар мен өрнектер
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі