Оқушылардың монета туралы бұған дейін алған білімдерін еске түсіретін тақырыптарды талқылап, қалыптастырушы бағалау жүргізу
Сабақтың тақырыбы: Монеталар
Математика 1 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар:
4А - Күнделікті өмірдегі есептеулер
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды бір - бірінен ажыратады, салыстырады.
Оқушылардың басым бөлігі: Құны әр түрлі монеталарды қолдана отырып қажетті соманы жинақтайды.
Кейбір оқушылар: Құны әр түрлі монеталарды қолдана отырып қажетті соманы жинақтап, дәлелдер келтіріп, қорытынды жасайды.
Бағалау критерийлері: 1. Құны әр түрлі монеталарды қолдана отырып, түрліше төлем жасай алады.
Тілдік мақсаттар: Монета, құны, тиын, теңге, құнынесептеу, қажетті сома, валюта
Диалог жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері:-
• Сіз ұлттық валютамызды атай аласыз ба?
• Сіз осы монеталар арқылы қажетті соманы қалай алар едіңіз?
• Сіз үшін ақшаның қандай қажеттілігі бар деп ойлайсыз?
• Берілген заттарға құнын жаза аласыз ба?
Құндылықтарға баулу: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын дарыту
Пәнаралық байланыс Дүниетану, көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
Таныстырылым. Электронды оқулықты пайдалану.
Бастапқы білім
Монеталарды біледі.
Теңгелік монеталарды өсу ретімен атайды.
Теңгелік монеталарды кему ретімен атайды.
Сабақ барысы
Сабақтың басы
Шаттық шеңбері: Амандасу
Әр елдің амандасу рәсімі арқылы амандасады (бейнежазбадан қарап жасайды)
Монеталар арқылы топқа бөлу
Монеталар сылдыры аудиожазбаны тыңдау
Теңге монеталары бар (1, 2, 5, 10, 20, 50, 100) қалталар алып қағып дыбыс шығарып, оқушылардан қалтада не бар екенін сұрау.
Оқушылардың монета туралы бұған дейін алған білімдерін еске түсіретін тақырыптарды талқылап, қалыптастырушы бағалау жүргізу. (Мадақтау)
Оқу диалогы
- Қалталарда не бар екен?
- Монета туралы не білесіздер?
- Монета дегеніміз не деп ойлайсыздар? (ақша)
- Бізге күнделікті өмірде ақшаның қажеті бар ма?
- Оны қалай табуға болады?
- Қазақстанның ұлттық валютасы қалай аталады?
Оқу міндетін қою.
- Олай болса бүгінгі сабақта не білеміз?
- Теңге, ақша жайлы білетін боламыз
Қажеттілігін анықтаймыз
Теңге туралы таныстырылым (дүниетанумен байланыс)
- Сонымен Қазақстан валютасы қалай аталады?
- Ал сіздер тағы қай елдердің ақшасын білесіздер?
Құны аз монеталардан бастап біртіндеп көрсетіп, оқушылардың монета номиналын танитын, танымайтындығын анықтау мақсатында номиналдарын сұрау
Сабақтың ортасы
Тапсырма №1
Ойлан, жұптас, бөліс
Берілген монеталардың құнын салыстырыңыз. , ,
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
Оқушылардың маңызды оқу жұмыстарын және нәтижелерін бағалауға көңіл аудару
Бағалау әрекетіндегі мұғалімдердің құзіреттілігін арттыру
ОҚЫТУ МЕН ОҚУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Оқытудың негізгі әдіс - тәсілдері
Сабақта педагогикалық технологияны қолдану
Сыни ойлау технологиясымен етістікті оқыту
Бастауыш мектепте жаңартылған мазмұнында білім беруді жоспарлау әдістемесі
Бастауыш сыныптың білім беру бағдарламасының құрылымы
ҚОРҚЫТ туралы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
ЖАНГЕЛДІҰЛЫ ЕСКЕЛДІ
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы