Аралас сабақ, жаңа білімді меңгеру

Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды бөлу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушыларға рационал сандарды білу ережелерін есептеулерде пайдалануды, белгісіз көбейткіші, бөлгіші немесе бөлінгіші бар теңдеуді шешуді үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Әрбір жеке тұлғаның ақыл – ойының дамуына, адамгершілікке ұмтылып, әдемілікті сүюге үйретуге және шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың математика мәдениеттілігі мен математикалық іс – әрекеттер арқылы ерлікке, төзімділікке, ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ, жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, топпен жұмыс, топпен сайыс есептерін, тапсырмалар орындату.
Сабақтың барысы: Оқушыларды сабаққа жан - жақты даярлау. Сабаққа қажетті құралдарын түгелдеп дұрыс отыруына назар аудару.
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер,
Білім деген ақылшың,
Қиындықтан өткізер дей келе бәріңді білімді болуға шақырымын.
Сабағымызды сайыс түрінде жүргіземіз. Сынып оқушылары 2 топқа бөлу. Тапсырмалар ұпайлармен бағаланады.
Алғырлар мен Тапқырлар

І. Ұйымдастыру:
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру № 538, 539
Амалдарды орындаңдар:
- 63∙(7 - 11)=- 63∙(- 4)=252
9, 9∙(3 - 5)=9, 9∙(- 2)=- 19, 8
- 2, 2∙(8 - 3)=- 2, 2∙5=- 11
(26 - 11)∙(- 0, 4)=15∙(- 0, 4)=- 6
(32 - 40)∙3, 5=- 8∙3, 5=- 28
(0, 99 - 1)∙26=- 0, 01∙26=0, 26

Есептеңдер:
1, 9∙(- 13)+30=- 24, 7+30=5, 3
- 3, 5∙9, 2 - 7, 8=- 32, 2 - 7, 8=- 40
- 6, 1∙(- 0, 5)- 4, 15=3, 05 - 4, 15=- 1, 1
0, 05∙(- 100)+(- 11, 2)∙2=- 5+(- 33, 6)=- 38, 6
- 20∙(- 6, 9)- 39, 4∙10=138 - 394=- 256
8, 5∙(- 0, 4)+(- 1, 3)∙2=- 3, 4+(- 2, 6)=- 6

Пысықтау сұрақтары:
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі қалай табылады?
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі қалай табылады?
Көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді неге тең?

Қарашаның 21 - сы
Рационал сандарды бөлу
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әртүрлі болса, бөліндінің мәні теріс сан болады.
(-): (+) = (-)
(+): (-) = (-)
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді оң сан болады.
(+): (+) = (+)
(-): (-) = (+)
Нөл санын кез - келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең:
0: а=0 а=0
Нөлге бөлуге болмайды.



Ұқсас жұмыстар

Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Шет тілі сабағының түрлері
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Сабақтың типтері және құрылымы
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Сабақты ұйымдастыру үдерісі
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу негізінде орта мектепте информатиканы саралап оқытуды ғылыми негіздеу
Сабақтың мақсатын анықтау
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
АРАЛАС ЭКОНОМИКА
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.