Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларды бағалау. Бөлуге кері амал - көбейту

Сабақ: математика
Тақырыбы: 5-ке көбейту және бөлу кестесі (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
БІЛІМДІЛІК: кестелік көбейту және бөлу ережелерін қайталай отырып, 5-ке көбейту және бөлуді үйрету, ұғындыру.
ДАМЫТУШЫЛЫҚ: оқушылардың ой-өрісін, еске сақтау қабілетін, өздігінен жұмыс істеу дағдысын дамыту, ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру.
ТӘРБИЕЛІК: оқушыларды өзгені тыңдап, өз ойын еркін айтуға баулу, белсенділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық.
- математика сабағына қажетті оқу – құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын сұрау:
4 санының көбейту кестесін жатқа айту
100 беттегі №9 есеп
Миға шабуыл:
• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? (5)
• Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады?(2 кг)
• Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты?(4)
• Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды(1)

ІІІ. Өткенді пысықтау.
- Балалар, біз өткен сабақта баға, сан, құн шамалары арасындағы тәуелділік жайлы есептер шығардық. Қазір соны қалай меңгергендеріңді білу үшін сұрақтар қоямын.
1-сұрақ:-Заттардың құнын табу үшін не істейміз?
(1 заттың бағасын заттардың санына көбейту керек)
2-сұрақ:-Заттың бағасын табу үшін не істейміз?
(құнын заттардың санына бөлеміз)
3-сұрақ:-Заттардың санын табу үшін қандай амал орындау қажет?
(құнын бір заттың бағасына бөлу керек)
№1 есеп
Көбейтінділердің мәндері қалай табылған?
(қосу амалы арқылы табылған)
Яғни, 5-ті 5-ке көбейту дегеніміз 5-ті өз-өзіне 5 рет қосу.
- Теңдіктің оң және сол жақтарын салыстырайық, қандай айырмашылық бар?
(теңдіктің сол жағында 5-ке көбейту кестесі, ал оң жағында сол көбейтулердің қосу амалдары арқылы берілген)
3) – Неге әрбір келесі жолдағы өрнектің мәні алдыңғы жолдағы өрнектің мәнінен 5-ке артық?
(5-ті 5-ке көбейту үшін 5-ті 5 рет қосамыз, ал 5-ті 6-ға көбейту үшін 5-ті 5-ке 6 рет қосамыз)
5•5=5+5+5+5+5
5•6=5+5+5+5+5+5
5•7=5+5+5+5+5+5+5
5•8=5+5+5+5+5+5+5+5
5•9=5+5+5+5+5+5+5+5+5
Мұнда 5-ке көбейту кестесі қалай құрылғанын қарайық.
6•5=5•6
7•5=5•7
8•5=5•8
9•5=5•9
- Не байқадыңдар? (көбейткіштердің орындары ауысқан)
- Қандай ережені білеміз, еске түсірейік. (көбейткіштердің орындары ауысқанымен, көбейтіндінің мәні өзгермейді) №3 тапсырмада 5-ке көбейту кестесін аяқта деп жазылған. (дәптерге жазылады)
5•5=25 6•5=30
5•6=30 7•5=35
5•7=35 8•5=40
5•8=40 9•5=45
5•9=45

№4. 1) Ауызша.
Бөлуге кері амал - көбейту.(көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсек, екінші көбейткіш шығады.
25: 5=5, себебі 5•5=25
30: 5=6, себебі 6•5=30
35: 5=7, себебі 7•5=35
40: 5=8, себебі 8•5=40
45: 5=9, себебі 9•5=45
№5, 6 есептер кітаппен жұмыс
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тап та бар қалан
- Абай атымыздың сөзін есепке алып, біз сендермен үй құрастырып көрейік. Үй құрастыру үшін бізге кімдер керек?
- Дұрыс, бізге экономист, сәулетші, құрылысшы, шатыр салушы, сылақшы, әрлеуші, бағбаншы керек. Енді олардың әрқайсысының тапсырмалары бар екен.
- Ал енді осы сызбаға сүйеніп оқулықтағы
Әрлеуші. № 7 есепті шығарайық.
М-5 (кг)? (кг)
Қ – 7
Ш: 5 * 7 = 35
Ж: Массасы 35 кг.
Шатыр салушы. Тақтамен жұмыс. №8
656-98=558
306+87=393
300: 100=3
(34+636)- 920=70
720 -(384+216)=120
90•10 – 756=144
40•7-40•5=80
70•3+70•2=350
80•3+30•2=300
Сәулетші №9..
4•в в=1, 2, 5, 8, 9, 0
4•1=4
4•2=8
4•5=20
4•8=32
4•9=36
4•0=0

Сергіту сәті. Ойын Сарай құрастыру
- Жұмыла көтерген жүк жеңіл дейді...
Құрылысшы. №10.
- Не туралы айтылған?
- Не белгілі?
- Не белгісіз?
- Неше амалмен шығарамыз?
1) Т. д. – 6(о)
Т. к. – 4(о)
Әрқ. – 2 м
Шұңқыр -?
Ш: (6+4)•2=20
Ж: 20 шұңқыр қазылды.
2) Ж. – 5 қ. әрқ.- 10(г)
К. – 42
Ш: 5•10+42=92
Ж: 92 гүл өсіп тұрды.
Бағбаншы. №11. Қалдықпен бөлу.
6: 5=1(қ. 1)
7: 5=1(қ. 2)
8: 5=1(қ. 3)
9: 5=1(қ. 4)
11: 5=2(қ. 1)
12: 5=2(қ. 2)
Сылақшы №12. Ауызша.
- Қандай фигуралар қиылысады?
тік төртбұрыш пен бұрыш
шеңбер мен қисық сызық
шаршы мен тік төртбұрыш
Жазады:
1қ. =1см
Р=?
Р=1см+ 1 см+1 см+1см = 4см
Р= 1см • 4=4см
Үйге тапсырма:
Үйге тапсырма. № 13, 14 102-бет, көбейту кестесін қайталау.
Бағалау. Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларды бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Техникалық көрнекі құралдар
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
Математика сабақтарында халық педагогикасының озық үлгілерін қолданудың әдістемесі мен тәжірибесі
Бастауыш сыныптың оқу үрдісінде оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану ерекшеліктері
3 - сынып оқушыларының математика сабақтарындағы есептеу дағдыларын дамытуға модульдік оқытудың әсері
Толық жүздіктерді қосу және азайту
Математикадан шығармашылық қабілеттерін дамытудың жолдары
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Шағын жинақты мектеп мұғалімінің сабаққа дайындығы
Математиканы Бастауыш сыныптардаоқыту технологиясы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙДІҢ ӘСКЕРИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
Қазақ радиодағы әлеуметтік экономикалық бағдарламалардың қисындары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Кәсіпкеріктің дамуының алғы шарты құқықтық қамтасыз етілуі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу