Қызығушылығын арттыру

Авторы: Бирманов Нуржан
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, Нұрбұлақ ауылы

Тақырыбы: Өрнектер және сәндік декор
Ұстаз болу-жүректің батырлығы,
Ұстаз болу-сезімнің ақындығы.
Ұстаз болу-мінездің күн шуағы.
Азбайтұғын адамның алтындығы.
(Ғ.Қайырбеков)

Методикалық нұсқаулар
Жаңа сабақтың тақырыбын түсіндірмелі иллюстративтік әдіс арқылы беріп ұлттық ою-өрнектерді таныстыру қажет.
Проблемалық зерттеу әдісі арқылы оқушылардың алған білімдерін бекіте отырып шығармашылық тапсырмалар орындатқан тиімді. Қазақ халқының эстетикалық көзқарастарымен таныстыру үшін түстік колоритке назар аударту.
Ойлау қабілеттерін шығармашылық машығын дамыту жұмыстарына өздік жұмыс әдістерін қолданудың маңызы зор. Оқушылар өздігімен бояу түстерін қолдана отырып композиция құрайды. Сабақты әдебиет және тарих пәндерімен байланыстыра отырып оқушының білімін жүйелеп тілін дамытуға көмектеседі.

Сабақтың мақсаты: Оқушы қызығушылығын арттыру арқылы, шығармашылық қабілетін дамыту.
Білімділік: Оқушыларды ою-өрнек түрлерімен таныстыру.Ою-өрнек салу арқылы қолды жаттықтырып оқушылардың шеберлігін ұштау.
Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтауын, жылдамдық, шапшаңдық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие беру ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, өзінің және өзгенің уақытын бағалауға үйрету.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, көрнекі бейнелеу, топтастыру.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, информатика, сызу .
Технология: Ж.Караевтің деңгейлік технологиясы.

Сабақтың құрал-жабдықтары: Ою-өрнектің негізгі 4 тобы бейнеленген көрнекілік плакаттар.
Слайд (презентация)
Альбом, қайшы, түсті қағаз, желім, картон

І. Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгелдеу, жаңа сабаққа зейінін аудару.
Құрал-жабдықтарын тексеру

Жаңа сабақ
Қазақстанда ертеден келе жатқан ою-өрнек түрлері 350 ден асады. Олар жасалуына байланысты төрт топқа бөлінеді.
Зооморфтық
Өсімдік өрнектері
Космогониялық
Геометриялық

2. Қызығушылығын арттыру.
Ою-өрнектің қолдану аясы
Біздің елде ұлттық өрнектер барлық жерде кездеседі. Мысалға: Елтаңбада, Туда, киімдерде, қару-жарақта, ыдыс-аяқта, киіз үйде т.б

Өзіндік жұмыс
Оқушылар түсті қағазға ең қарапайым өрнекті Түсіріп, оюды үйренеді. Бүктеу әдісін меңгерту.

Топпен жұмыс.Қағаз бетіне өрнек салып үйрену
Қорытынды.жасалған жұмысты бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектептің оқыту процесі
Оқушылардың биологияны оқуға қызығушылығын арттыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын арттыру жолдары
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
Бастауыш сынып оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын арттырудың жолдары
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ойын арқылу арттыру
Бастауыш мектеп оқушыларының бейнелеу өнері сабағында танымдық қызығушылығын дамыту
Оқушылардың оқу-танымдық қызығушылығын қалыптастырудың жолдарын теориялық, әдістемелік тұрғыдан негіздеу
Бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту ерекшеліктері
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Агробизнестің экономикалық тиімділігін арттыру
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Оқушылардың танымдық - шығармашылық белсенділігін арттыру
Жаһандану жағдайындағы гуманитарлық білім берудің тиімділігін арттыру жолдары
Егістік дақылдар өнімділігін арттыруда тұқымның алатын орны
Астық сапасын арттырудағы технологиялық тәсілдер