Бүгін сабағымыздың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы: Адам өмірі – басты құндылық.
Сабақ мақсаты: Оқушылардың өмірде болатын қиын мәселелерді шеше білуге және достарына көмектесуге тәрбиелеу.
Сабақ формасы: дөңгелек үстел (8, 9, 10 кл.)
Сабақ көрнекілігі: суреттер (суицидқа байланысты), кесте, жадынамалар (өлең жолдары), плакаттар (нақыл сөздер), шелек, ақ қағаз, слаид шоу.
Сабақ барысы:
Сәлеметсіздер ме оқушылар! Бүгін мен сіздерді көргеніме қуаныштымын! Сабағымды бастамас бұрын алдымен бір – бірімізбен амандасып, сергіту жаттығуын орындайық. Енді қазір бәрімізде орынымыздан тұрайық, бір – бірімізге қарама – қарсы тұрып менің айтқанымды қайталап, қимыл жасаймыз.
Күлім қағып қолымды (қолын бұлғайды)
1, 2, 3 деп соғайын (қол соғу)
Қарсы тұрған көршіме
Қолымды мен бұлғайын (бір – біріне)
Қарсы тұрған көршімнің
Маңдайынан сипайын (бірінің маңдайынан сипау)
Күлімдеп бір қарайын (жымияды)
Құшақтасып алайын (құшақтайды)
- Қандай сезімде болдыңыздар?(көңілдерін сұрау). Ендеше жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық. Бүгін сабағымыздың тақырыбы: Адам өмірі – басты құндылық деп аталады. Тақырыпты бұлай алу себебім, қазір суицид әрекеті жасөспірімдер арасында кеңінен алып отыр.
- “Суицид” сөзін ағылшын тілімен аударғанда “өзін – өзі өлтіру ” деген мағынаны білдіреді. Соңғы 5 жылда өзінің өмірін қиғандар саны 14157 - ге жетіп отыр. 2009 жылдың I жартжылдық қорытындысы бойынша, Республикада кәмелетке толмағандар арасында 216 суицид жағдайлары мен суицидке ұмтылу әрекеттері тіркелген. Жыл сайын әлемде 20 сек. адам өмірімен қоштасады екен.
Енді назарымызды тақтаға аударайық (таблица түсіндіру):
Енді сіздерге бірнеше сұрақтар қоям, осы сұрақтарға өз ойларымызды айтып, ортаға салайық:
1. “ Суицид ” ұғымын қалай түсінесіңдер?
2. Адамдар не себепті суицидқа барады?
3. Суицидтің қандай жолдары бар?
4. Суицид әрекетінің куәгері болған жағдайда қандай күйде болар едің?
5. Суицид әрекетін алдын – алу үшін не істер едің?
6. Қоғамда немесе мектепте суицидқа қарсы қандай шаралар атқарылу керек деп ойлайсын?
Слаид көрсету.
Адамның өмір бір – ақ беріледі. Қамшының қысқа сабындай ғана өмірде сәнді
де мәнді өткізу әрқайсымыздың қолымыздан келеді. Ол үшін өзімізге мақсат қойып, сенімді болайық. Қандай жағдай болса да өмірден бас кешіп, бәрінен жалығуға, түңілуге болмайды. Тығырықтан шығатын жолдың бар екенін ұмытпаңыздар. Ол үшін жанымыздағы адамдарға, жолдастарымызға көңіл бөліп, жанын не жаралайтынын білген жөн.
Адам өмірі – басты құндылық. жүктеу
ХАЛЫҚ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІС - ТӘСІЛДЕРІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ЕСЕБІ
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Мектепке дейінгі жастағы балалардың сезімдік қабылдауы
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Мектепте бейнелеу өнері сабағын оқытудың мақсаты
Сөздік әдіс
Биология сабақтарында техникалық құралдарды пайдалану жолдары
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есігін ашқан бүлдіршін өзінің әйбат Әліппесімен бірге Елбасымыздың осынау әкелік мейірімге толы ақ батасын арқалап алаңсыз, білім атты үлкен өмірдің табалдырығын именбей аттайды
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Елім деп еңіреп өткен есіл елдің сүйегі күні бүгінге дейін Калуга топырағында
Крест жорықтары ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз