Түсті металлургияҚатысқандар саны
9 сынып
Сабақ: §19 - 20. Түсті металлургия
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Түсті металлургияның негізгі базаларын оқып үйрену
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
А. Ауыр түсті металдардың түрлерін біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
В. Полиметалл кенінің орналасқан орнын анықтай алады;
Кейбір оқушылар:
С. Шикізатпен жұмыс істейтін кәсіпорындардың өндірістік байланысын ажыратады, тұжырымдайды.
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Өз ойларын еркін жеткізе біледі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Терминмен жұмыс жасайды
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Түсті металлургия өндірісінде қандай экологиялық проблемалар туындауы мүмкін, шешу жолдары.....
Сіз неліктен.... екенін аласыз ба?(айтылым)
Кейбір кендер полиметалл кендері деп аталады, неліктен?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Басталуы Кіріспе. Таныстырылым (7 мин)
- сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін.
- сынып оқушыларын тиындардың жылдары арқылы топтастырамын.
(2 мин)
- үй тапсырмасын тексеру (3 мин)
Шындық, жалған әдісі
1. Қара металлургия негізі 1998 жылы қаланды? (жалған, 1938)
2. Қара металлургияның шикізаты көмір (жалған, темір)
3. Темір кені ашық әдіспен өндіріледі (шындық)
4. Қазақстандағы темір кеніның қоры әлемдік қордың 60%- ын құрайды (жалған, 6%)
5. Темір қорытпасында көміртектің мөлшері 2%- дан аспайтын болса, шойын деп атайды. (жалған, болат деп атайды)
6. Толық цикльді комбинат орналасқан қала Теміртау. (шындық)
7. Қашар, Әйет кен орындарын Лотарингия кен орнымен салыстыруға болады (шындық)
8. Хромит қоры жөнінен Қазақстан 2 - ші орында (жалған, 1 - ші)
9. Қара металлургияға қажетті шикізат – мыс (жалған, марганец)
10. Қазақстанда ферроқорытпа зауыты орналасқан қала Теміртау. (жалған, Ақсу қаласы)
5 сұрақ әдісі арқылы тұсаукесер. (2 мин)
Әшекей бұйымдар суреті беріледі, оқушылар бір - біріне сұрақтар қойып, жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы тақтаға, дәптерге жазылады.
Мектеп: А. Тайманов атындағы №34 МГ
Мұғалімнің есімі: Уйсимбаева Ш. К.
Толық нұсқасын жүктеу
Қапшағай су қоймасындағы бозша мөңке (carassius auratus) балығының биологиясы
Мөңке балығы
Қырғауылдардың морфологиялық және биологиялық ерекшіліктері
Қазақстандағы эндемик өсімдіктер
Консорция. Түрлік консорция. Популяциялық эндоконсорттар. Эпиконсорттар. Комменсалдар. Даралардың және популяцияның ассосациялануы. Биотрофикалық, сапротрофикалық, экотопикалық ассосациялану жайында
Шенелген жиындар және олардың қасиеттері
Популяцияның генетикалық құрылымының өзгеруі
ХХ ғасырдың 20 - 30 жылдарында тау - кен кәсіпорындарындағы ұлттық жұмысшыларды дайындау
Шығыс Қазақстанның 1940 - 1950 жылдардағы экономикалық дамуы
Қырғауылға аңшылық жасау
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Оңтүстік Қазақстан облысы